  • 1. Data: 2015-06-14 11:35:53
    Temat: na co wystarczy
    Od: mietek <m...@m...mm>

    Na co wystarczy, w praktyce pakiet 25MB w Play, używając smartfona.
    <M

  • 2. Data: 2015-06-14 13:30:23
    Temat: Re: na co wystarczy
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2015-06-15 o 12:23, AL pisze:

    > lub na przejazd przez Polskę korzystając z Yanosika

    > mało

    taki jest, kosztuje 3 zł

  • 3. Data: 2015-06-14 14:16:18
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2015-06-15 o 14:08, Piotr Rezmer pisze:

    > Myślę że to pakiet dedykowany dla urządzeń telemetrycznych (czyli np.
    > śledzenie samochodów, automatyka przemysłowa)

    to jest Play Fresh, pierwszy pakiet co był ważny cały rok i przez to
    chyba takie małe pakiety , następny jest 105MB za 7 zł, 200 MB za 9 zł

  • 4. Data: 2015-06-14 14:49:27
    Od: mietek <m...@m...mm>

    może doprecyzuję o co mi chodzi, potrzebuję sprawdzić wiadomości
    pogodowe 3 razy dziennie, odebrać pojedyncze maile, czasem GG ale
    sporadycznie,

    ile muszę mieć na tydzień transferu?
    <M

  • 5. Data: 2015-06-15 12:06:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]

    raczej bez sprawdzania szczegółów.

    Generalnie trochę ten pakiet mały - z GB Ci się czasem nie pomyliło?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2015-06-15 12:23:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

  • 7. Data: 2015-06-15 13:05:38
    Od: mietek <m...@m...mm>

    dzięki wszystkim :)

  • 8. Data: 2015-06-15 14:08:09
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

> [...]

    Myślę że to pakiet dedykowany dla urządzeń telemetrycznych (czyli np.
    śledzenie samochodów, automatyka przemysłowa)

    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

  • 9. Data: 2015-06-15 16:01:36
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.06.2015 o 14:49, mietek pisze:
    > może doprecyzuję o co mi chodzi, potrzebuję sprawdzić wiadomości
    > pogodowe 3 razy dziennie, odebrać pojedyncze maile, czasem GG ale
> [...]
    25 mega. telefonem to będziesz odbierał czy modemem? Tak czy siak
    urządzenie powinno mieć zablokowany transfer we wszystkich aplikacjach
    poza tymi pożądanymi. Czyli jakiś rooot i firewall i program pocztowy
    który najpierw sprawdza czy to jest reklama czy nie, potem pobiera treść

    ToMasz

  • 10. Data: 2015-06-15 18:51:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-06-14 o 14:49, mietek pisze:
    > może doprecyzuję o co mi chodzi, potrzebuję sprawdzić wiadomości
    > pogodowe 3 razy dziennie, odebrać pojedyncze maile, czasem GG ale
> [...]

    Ja mam za 5zł pakiet 300MB co miesiąc (Play na kartę). Używam tak jak to
    napisałeś, widzet pogody, gg, aquamail, czasami porównanie cen w
    sklepie, itp.
    Od 18 listopada zsumowało mi się już 1,9GB a za 4 dni doda się kolejne
    300MB.
    Oczywiście telefon jak tylko może przełącza się na WiFi (czyli w domu i
    w pracy). Jeżeli nie masz takiej możliwości to trochę więcej pójdzie.

    --
    Irokez