  • 151. Data: 2015-07-12 22:19:31
    Temat: Re: iphone 5c - simlok
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 14:27, Pszemol pisze:
    > Nie umiem pomóc bo nie mam takich problemów.
    > Mam pajpala, mam kilka kart kredytowych: żyjemy w 2015 roku a nie 1966.

    A ja mam konto w banku, robię normalne przelewy, polecenia zapłaty i
    kredyt hipoteczny.
    Bo wiesz... W Polsce i tak wygodniej jest płacić gotówką na co dzień a
    noszenie połowy wypłaty w portfelu mnie jakoś nie przeraża. To grosze są
    ;-) Plusy z tak zwanej wygody nie przesłaniają mi minusów w postaci
    dodatkowych opłat, drobnych druczków czyhających na termin
    oprocentowania. Jak chcę coś sobie kupić a nie mam środków to normalnie
    odkładam 3 mies. i kupuję.

    A wracając... :-)
    Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

  • 152. Data: 2015-07-12 22:26:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 14:26, Pszemol pisze:
    > Sprzedaj ten telefon... naprawdę nie warto się z nim męczyć.
    > Najwyraźniej jesteś już w wieku w którym nie dasz rady
    > uczyć się nowych rzeczy,...

    I mam tak powiedzieć żonie? Człowieku chcę żyć :-)

    Ale coś czuję że jednak bardziej jej leży ten badziewiasty S2.

    Może tak zrobię tylko muszę przygotować aurę, klimat... i jakoś odkręcić
    tą całą religię która była tak powabna a w rzeczywistości okazała się
    normalnym produktem z olbrzymią dawką marketingu.

    PS. Może chociaż napiszesz czy są jakieś szanse na wprowadzenie "wstecz"
    bo to jest obecne otrze noża :-)

  • 153. Data: 2015-07-12 22:49:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

    Da się - ciekawe co na to poradzi Twój psychoanalityk? Albo fryzjer?

    --
    marfi

  • 154. Data: 2015-07-13 15:41:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

    > I mam tak powiedzieć żonie? Człowieku chcę żyć :-)

    W swoim otoczeniu widzę nową falę przechodzenia z Android na Apple odkad
    Apple wypusciło iPhone6. Ludzie sobie zmiany chwalą, Wy narzekacie. Po co
    sie męczyć? Sprzedaj - kupiłeś okazyjnie za niską cenę, sprzedasz go na
    Allegro z zyskiem, zwłaszcza że zdjąłeś simlocka.

    > PS. Może chociaż napiszesz czy są jakieś szanse na wprowadzenie "wstecz"
    > bo to jest obecne otrze noża :-)

    Nie ma w iOS systemowo obsługiwanego globalnego "wstecz". Guzik wstecz jest
    zwykle wewnątrz aplikacji, jesli jest aplikacji potrzebny i jest rozumiany
    w lokalnym nie globalnym kontekście tej aplikacji.
    Przełączanie między otwartymi aplikacjami dokonuje sie podwójnym
    nacisnieciem guzika Home. Powrót do ekranu głownego dokonuje sie
    pojedynczym naciśnięciem Home.

  • 155. Data: 2015-07-13 15:41:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    z <...@...pl> wrote:

> [...]
    > dodatkowych opłat, drobnych druczków czyhających na termin
    > oprocentowania. Jak chcę coś sobie kupić a nie mam środków to normalnie

    Inność Polski od reszty świata jak sam widzisz ma wady i zalety...

    > A wracając... :-)
    > Na prawdę nie da się zrobić normalnego przelewu żeby zapłacić?

    Tak jak napisałem wcześniej: nie umiem pomoc bo nie wiem czy można. Mam
    konto Paypal i karty kredytowe, wiec nigdy nie interesowałem się innymi
    formami płatności w AppleStore czy iTunes. Moi koledzy w Polsce mieszkający
    też mają karty kredytowe i zamawiają sobie różne rzeczy w internecie.
    Musisz się w tym zagadnieniu wykazać odrobiną samodzielności.

  • 156. Data: 2015-07-13 20:01:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-13 o 15:41, Pszemol pisze:
    > Musisz się w tym zagadnieniu wykazać odrobiną samodzielności.

    Dzięki wszystkim za pomoc. Od dzisiaj będę zmagał się z Lumią 1020. Jak
    znajdę jakiś przepał oczywiście napiszę :-)
    Pierwsze wrażenia ŁAŁ!!! :-)

  • 157. Data: 2015-07-14 01:26:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Dzięki wszystkim za pomoc.
    > Od dzisiaj będę zmagał się z Lumią 1020.
    > Jak znajdę jakiś przepał oczywiście napiszę :-)
    > Pierwsze wrażenia ŁAŁ!!! :-)

    Z tym zmaganiem się to taka formułka retoryczna
    czy faktycznie taki oporny na zmiany jesteś?

  • 158. Data: 2015-07-14 01:29:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Da się - ciekawe co na to poradzi Twój psychoanalityk? Albo fryzjer?

    Dla opornych tu zdaje się jest link:
    http://store.apple.com/pl/help/payments/prepayment

  • 159. Data: 2015-07-14 05:41:30

    W dniu 2015-07-14 o 01:26, Pszemol pisze:

    > Z tym zmaganiem się to taka formułka retoryczna
    > czy faktycznie taki oporny na zmiany jesteś?

    Mam 43 lata. Wypadałoby się ustatkować :-)