  • 1. Data: 2015-06-13 21:20:14
    Temat: Asus Zenfone 2 ze551ml ciekawa alternatywa dla SG 4
    Od: user <b...@d...com>

    Ma ktoś ? 4 GB RAM, Intel Atom 2.3 Ghz, wynik AnTuTu 39672 gdzie Samsung
    S4 wyciąga 26147, za 1400 zł na chwilę premiery to całkiem kusząca
    propozycja.

  • 2. Data: 2015-06-13 22:36:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.06.2015 o 21:20, user pisze:
    > Ma ktoś ? 4 GB RAM, Intel Atom 2.3 Ghz, wynik AnTuTu 39672 gdzie Samsung
    > S4 wyciąga 26147
    (i9505)

    >, za 1400 zł na chwilę premiery to całkiem kusząca
    > propozycja.
    zaraz. samsunga s4 w wersji i9506, wczoraj/dzisiaj jeden kolega kupuje
    za 999zł z tmobile, nie wyjmowany z pudełka. ta wersja wyciąga w
    zależności od ustawień 39-44k w antutu. Masz bogate wsparcie, sprawdzony
    hardware, soft. Bogate zaplecze części zamiennych, szybki, obudowy,
    ładne, trwałe wodoodporne itp. naprawdę dobry aparat foto, idealnie
    równomierną czułość ekranu, bardzo dobry odbiornik gps, zero problemów z
    zasięgiem.
    ja, po doświadczeniach z telefonami z ebaya, które prawie dorównywały
    wcześniejszym "galaxy", ale kosztowały zaledwie 30% ceny samsunga
    tłumaczę sobie to tak:
    jak jesteś na dorobku, oszczędzasz na każdym groszu, to każdą
    ewentualność warto rozważyć. jak się zawiesi, to się zresetuje. jak
    ekran nie wyczuje dotyku suchego palca - to się poślini, jak gps nie
    będzie łapał fixa to się poczeka. Ale jak się jest dorosłym człowiekiem,
    poświęca się czas rodzinie, a smartfona traktuje się jak narzędzie, to
    warto dołożyć parę stówek, aby nie czekać, nie martwić się o zasięg i
    nie ślinić palca.
    ToMasz

  • 3. Data: 2015-06-13 22:42:16
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-06-13 o 22:36, ToMasz pisze:

    Masz rację, też skusiłem się na super nowoczesny telefon na Teleexpress
    na procesorze Mediatek i telefon po 3 miesiącach skończył w piecu...
    Ale mój SG4 już zaczyna przycinać po mimo wolnych połowy zasobów pamięci
    ram, za miast wydawać 2000 zł mam tańszą alternatywę która mi starczy na
    co najmniej rok.

  • 4. Data: 2015-06-13 22:43:28
    Od: user <b...@d...com>

    W dniu 2015-06-13 o 22:42, user pisze:
    > W dniu 2015-06-13 o 22:36, ToMasz pisze:
    >
    > Masz rację, też skusiłem się na super nowoczesny telefon na Teleexpress

    sorry miało być Aliexpress

  • 5. Data: 2015-06-14 00:49:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu sobota, 13 czerwca 2015 22:42:22 UTC+2 użytkownik user napisał:
> [...]
    > Ale mój SG4 już zaczyna przycinać po mimo wolnych połowy zasobów pamięci
    > ram, za miast wydawać 2000 zł mam tańszą alternatywę która mi starczy na

    Poczytaj recenzje na Tabletowo.pl

    Moj syn bardzo sobie chwali ten telefon :)

  • 6. Data: 2015-06-15 05:14:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message
    > jak jesteś na dorobku, oszczędzasz na każdym groszu, to każdą ewentualność
    > warto rozważyć. jak się zawiesi, to się zresetuje. jak ekran nie wyczuje
    > dotyku suchego palca - to się poślini,

    Tego jeszcze nie przerabiałem :-)))
    W ktorym telefonie trzeba palce ślinić? :-)

> [...]
    > człowiekiem, poświęca się czas rodzinie, a smartfona traktuje się jak
    > narzędzie, to warto dołożyć parę stówek, aby nie czekać, nie martwić się

    Mądrze gadasz. Ale czyżbyś sugerował że Asus jest do dupy?
    Wydawało mi się że ta firma ma bardzo dobrą reputację...

  • 7. Data: 2015-06-15 05:15:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Poczytaj recenzje na Tabletowo.pl
    >
    > Moj syn bardzo sobie chwali ten telefon :)

    Ja nie znam Twojego syna (może inni znają) więc powiedz ile ma smyk lat i
    jakie gierki na nim puszcza? ;-)

  • 8. Data: 2015-06-15 05:24:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 15 czerwca 2015 05:15:54 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Ja nie znam Twojego syna (może inni znają) więc powiedz ile ma smyk lat i
    > jakie gierki na nim puszcza? ;-)

    Konczy drugi fakultet. :)
    Zaznaczylem po prostu, ze moja znajomosc sprzetu nie jest teoretyczna.

    Poczytaj moje (inne tez) komentarze pod recenzjami. sa tez wpisy na forum
    android.com.pl

  • 9. Data: 2015-06-15 20:43:56
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-15 o 05:14, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Mądrze gadasz. Ale czyżbyś sugerował że Asus jest do dupy?
    > Wydawało mi się że ta firma ma bardzo dobrą reputację...

    Miała. Wyniki sprzedaży z ostatnich 3 lat dają do myślenia. Chodzi tutaj
    o całą produkcję, nie tylko smartfony. Ciekawe spojrzenie daje również
    wgląd w naprawy gwarancyjne. To już nie ten sam Asus co kiedyś.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 10. Data: 2015-06-15 23:15:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tego jeszcze nie przerabiałem :-)))
    > W ktorym telefonie trzeba palce ślinić? :-)
    landvoo l900. w swoim czasie go opisywałem na grupie. wydajnościowo
    zbliżał się do galaxy s3, a kosztował 69 usd
    Wszystko co miało prawo nie dokońca dobrze działać, tak "prawie"
    działało. Dało się telefonować, grać, smsować, ale trzeba było się starać.
    podobnie było z zte gran x in. też dotyk tak sobie działał.

    > Mądrze gadasz. Ale czyżbyś sugerował że Asus jest do dupy?
    > Wydawało mi się że ta firma ma bardzo dobrą reputację...
    mam starego laptopa asusa i jest dobry. ale jeśli chodzi o smartfony....
    nie mam zaufania. Mam wygodną wymówke: Telefon drogi, to musi miec
    solidną obudowę. do galaxy S (x) są obudowy, a do mniej znanych
    telefonów - niema
    ToMasz