  • 1. Data: 2015-06-16 18:08:41
    Temat: Migracja z Androida 2.3 na iPhona 4S - problem
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam stary telefon z Androidem 2.3 albo jakimś takim.
    Na konto gmail wyeksportowałem wszystkie kontakty.

    Na nowym iPhonie 4S doinstalowałem to konto gmail i telefon zaimportował
    mi JEDEN kontakt. A gdzie jest reszta ja się pytam?

    Kłopot jest bo stara karta SIM jest już zablokowana a nowa jest mniejsza
    i nie wsadzę jej do starego telefonu.

    Uratujcie mnie.

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-06-16 18:14:01
    Temat: Re: Migracja z Androida 2.3 na iPhona 4S - problem
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Jun 2015 18:08:41 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Kłopot jest bo stara karta SIM jest już zablokowana a nowa jest
    mniejsza
    > i nie wsadzę jej do starego telefonu.
    > Uratujcie mnie.

    A po co Ci ta karta sim? Kontakty trzymałeś na karcie sim?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-06-16 18:17:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 18:14, Marek pisze:
    > mniejsza
    >
    > A po co Ci ta karta sim? Kontakty trzymałeś na karcie sim?

    Umiesz mi pomóc, czy w ogóle nie rozumiesz mojego pytania?

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-06-16 18:57:59
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 18:08, Marcin N pisze:
> [...]
    > mi JEDEN kontakt. A gdzie jest reszta ja się pytam?
    >
    > Kłopot jest bo stara karta SIM jest już zablokowana a nowa jest mniejsza

    na andku wchodzisz na kontakty, eksport do vcf, plik przenosisz na
    iPhona i łądujesz jako kontakty.

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2015-06-16 19:01:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 18:17, Marcin N pisze:

    > Umiesz mi pomóc, czy w ogóle nie rozumiesz mojego pytania?

    Za 5 zł kupujesz starter i masz w nim dystansy jakie potrzebujesz :-)

  • 6. Data: 2015-06-16 20:28:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 18:57, the_foe pisze:

    > na andku wchodzisz na kontakty, eksport do vcf, plik przenosisz na
    > iPhona i łądujesz jako kontakty.

    Zrobiłem, jak kazałeś.
    Ale importowałem plik vcf spod strony www icloud.com. Po zalogowaniu się
    na konto i imporcie kontaktów pojawił się komunikat: "niektórych
    kontaktów nie dało się zaimportować, liczba pominiętych (wszystkie)".

    Ki czort? Nie rozpoznaje vcf?
    Coraz "śmieszniejszy" ten iphone...

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-06-16 23:20:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Jun 2015 20:28:07 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Ki czort? Nie rozpoznaje vcf?
    > Coraz "śmieszniejszy" ten iphone...

    Pszemol, do tablicy!

    --
    Marek

  • 8. Data: 2015-06-16 23:23:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Jun 2015 18:17:08 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Umiesz mi pomóc, czy w ogóle nie rozumiesz mojego pytania?

    Pytanie rozumiem, nie rozumiem tylko dlaczego tak proste zadanie
    stwarza trudności na iphone (i po co do tego karta sim). Mi zawsze
    działał sposób z vcf między różnymi systemami ale, co może jest
    znamienne, iphona wśród nich nie było.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2015-06-17 07:23:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 23:23, Marek pisze:

> [...]
    > trudności na iphone (i po co do tego karta sim). Mi zawsze działał
    > sposób z vcf między różnymi systemami ale, co może jest znamienne,

    Ok. Może za ostro zareagowałem.

    Problemem okazał się stary Android, bo to on wyeksportował tylko jeden
    kontakt. Bardzo to dziwne.
    Ostatecznie przeprowadziłem na tym telefonie ponowny eksport "ręczny" do
    emaila i udało się zakończyć wszystko pomyślnie.

    Mam teraz kolejne pytanie do Apple'owców:
    czy jest jakiś fajny programik do szybkiego wybierania kontaktów z listy
    "ulubionych"? Taki, żeby na pulpicie pokazała się ikonka "ulubione".
    Klikam raz na ikonę, drugi raz na kontakt i już dzwonię.

    --
    MN

  • 10. Data: 2015-06-17 08:13:24
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marcin N
    naskrobał(a):

    > Coraz "śmieszniejszy" ten iphone...

    Iphony tak mają, narowiste są...
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może