  • 11. Data: 2011-11-07 07:26:49
    Temat: Re: idzie kryzys
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
    news:j95l1g$vvc$1@news.onet.pl...
    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida
    > nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy
    > poodpadały!!!

    normalka, przy czym zauważyłem że te większe kradną a mniejszych (czyli
    takich o średnicy 5?cm) nie (mi z audicy też ukradli, oczywiście zgłosiłem
    na policję żeby się na początku roku nie wkurwiać że to przeze mnie mają
    takie dobre statystyki... (bo co roku można się narawdę wq.. statystyki
    wykrywania coraz lepsze a na podwórku jakby inaczej to wygląda...
    Zgłaszam każdą kradzież nawet antenki do cb za 25zł bo i taką miałem- nie
    liczę na to że zajmą się tego ściganiem, tylko że zajmą się przez to czymś
    droższym żeby poprawić statystyki :)

    p.s. w jednym aut mam radio marki "MUSE" kupione nowe za 98zł brutto :) i
    teraz pytanie - zostawiać na noc z panelem żeby widzieli że badziewie bo
    wtedy nie ukradną czy ściągać panel - ale wtedy mogą pomyśleć że to jakiś
    wypasiony pionier ;)?

    Lukasz

  • 12. Data: 2011-11-07 08:30:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 7 Nov 2011 00:25:00 +0100, Kris_Poland napisał(a):

    > w niemczech w blokach na klatkach ludzie buty trzymaja, moze nie wszytskie
    > ale z 5 par pod drzwiami znajdziesz i ktos podpierdoli ? nie

    Wiele razy byłem w Niemczech ale nigdzie nie widziałem na klatce butów, nie
    wiem jak w blokach zamieszkiwanych przez Turków i innych obcokrajowców (w
    tym Polaków).

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2011-11-07 09:13:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-07 00:25, Kris_Poland pisze:

    > w niemczech w blokach na klatkach ludzie buty trzymaja, moze nie wszytskie
    > ale z 5 par pod drzwiami znajdziesz i ktos podpierdoli ?

    Bywam w okolicy gdzie też tak trzymają, tyle że to PL, a więc klatka odgrodzona
    obowiązkową kratą (kilka mieszkań wspólnie) - a wali tam jak z gumiaków w sieni
    w wiejskiej chałupie... ludność czuje się swojsko ;) Jewropa.

  • 14. Data: 2011-11-07 10:31:54
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-07 07:26, Lukasz pisze:

> [...]
    > i teraz pytanie - zostawiać na noc z panelem żeby widzieli że badziewie
    > bo wtedy nie ukradną czy ściągać panel - ale wtedy mogą pomyśleć że to

    Bez różnicy. Jak komuś brakuje kilku zł na piwo to wszystko ukradnie.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 15. Data: 2011-11-07 14:19:33
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
    > bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł
    > łapy poodpadały!!

    A tam emblematy. Ciesz się, że Audi zastałeś na miejscu ;-) Koleżance
    ostatnio zarąbali Daewoo Kalos(z)a. Samochód powypadkowy naprawiony na
    "odwal się" z przebiegiem >200kkm. Byłem w szoku, że znalazł się na taką
    padlinę amator. Wraca moda rozkręcania na części, czy jak?

  • 16. Data: 2011-11-07 14:39:27
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-06 10:46, venioo pisze:
    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
    > bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to
    > ukradł łapy poodpadały!!!

    Weźmy takiego policjanta. Czym mógłby się zajmować? Mógłby np. łapać
    złodziei ale zysk z tego procederu jest ujemny. Bo państwo nic na tym
    nie zarobi, a złodzieja będzie trzeba osądzić (koszt) i być może
    posadzić (koszt).

    Czy nie lepiej dać policjantowi suszarkę postawić w krzakach i niech
    zarobi na pensję swoją i kolegów.

    A.

  • 17. Data: 2011-11-07 14:47:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał w wiadomości

    >Teściowa ostatnio opowiadała, że odprowadzając mojego syna do
    >przedszkola - pod przedszkolem widziała nowiutką Dacię oczywiście na
    >cegłówkach - masz rację idzie bida.

    Bida to przyszla juz dawno - jak sie zaczal kryzys w 2008, tak nie
    bardzo chce odpuscic. I bezrobotnych przybywa, a cos robic trzeba.

    J.

  • 18. Data: 2011-11-07 14:55:16
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > Czy nie lepiej dać policjantowi suszarkę postawić w krzakach i niech
    > zarobi na pensję swoją i kolegów.

    najlepiej postawić go na autostradzie na ograniczeniu do 80 z powodu
    nieistniejących robót drogowych :)
    wychodzę z tego samego założenia dlatego każdą kradzież zgłaszam- im więcej
    przesiedzi nad papierami tym mniej z suszarką w ręku :)

    Lukasz

  • 19. Data: 2011-11-07 20:02:28
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-06 21:39, kogutek pisze:

    > Jasne. Za`prawdę to się każdy obraża. Matka Teresa była chyba ostatnią z tych
    > co nigdy nic nie zwędzili. Chociaż jak by był jakiś zakład to na tą opcję bym
    > nie postawił żadnej kasy.

    Jest jednak jeden maly niuans - to co mowisz to nieprawda, i prosze
    wstrzymaj sie od nazywania publicznie kogos zlodziejem (w tym przypadku
    mnie), chyba ze masz na to mocne dowody.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 20. Data: 2011-11-07 20:17:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > w chinach kula w leb

    Może Chinami to się nie podpieraj...

    Za potrącenie/szkody sprawca musi zapłacić za szpital, rehabilitację
    itd., jak nie przeżyje (należy poprawić) to jakieś niewielkie
    odszkodowanie.

    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,1048877
    5,Dwulatka_dwa_razy_przejechana_przez_samochod__Prze
    chodnie.html