  • 1. Data: 2011-11-06 10:46:21
    Temat: idzie kryzys
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO>

    Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
    bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to
    ukradł łapy poodpadały!!!
    --
    venioo
    gg:198909

  • 2. Data: 2011-11-06 10:51:48
    Temat: Re: idzie kryzys
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-06 10:46, venioo pisze:
    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
    > bida nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to
    > ukradł łapy poodpadały!!!

    Teściowa ostatnio opowiadała, że odprowadzając mojego syna do
    przedszkola - pod przedszkolem widziała nowiutką Dacię oczywiście na
    cegłówkach - masz rację idzie bida.

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-11-06 11:10:18
    Od: "marek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    no bida:(
    to ja sam sobie koła zdjąłem żeby mniej zapłacić za wymianę opon w zakładzie,
    dzieciaka zostawiłem w przedszkolu, koła na bidę i długa... do wulkanizatorni ;)

  • 4. Data: 2011-11-06 15:33:51
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał(a):

    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie
    > bida nadchodzi i narĂłd znowu zaczyna duperele kraĹ&#65533;Ä&#65533;. Oby temu co
    > ukradĹ&#65533; Ĺ&#65533;apy poodpadaĹ&#65533;y!!!
    A może zrób uczciwy rachunek sumienia. Nie ma takich co nic nigdy w życiu nie
    podpierdolili. W dekalogu ogólnie napisali Nie kradnij. To niby dlaczego
    przejazd tramwajem jeden przystanek bez biletu miałby być traktowany inaczej
    niż jakieś znaczki z felg. Tak wiem. Jak Ty kradłeś to było dobrze ale jak
    tobie ukradną to łapy pod topór.

  • 5. Data: 2011-11-06 16:57:12
    Od: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j965sf$fnc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > inaczej
    > niż jakieś znaczki z felg. Tak wiem. Jak Ty kradłeś to było dobrze ale jak

    Rachunek sumienia?
    Wystarczy tylko, że są ludzie, którzy skorzystają z okazji zakupu
    kradzionych części.

  • 6. Data: 2011-11-06 19:14:58
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-06 15:33, kogutek pisze:
    > Jak Ty kradłeś to było dobrze ale jak
    > tobie ukradną to łapy pod topór.

    Z takimi oskarzeniami to bylbym na Twoim miejscu ostrozny.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-11-06 20:27:17
    Od: "asdfg" <n...@m...com>

    Użytkownik "venioo" napisał :
    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida
    > nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to

    dziś w nocy na osiedlu 2 x antena CB (sam bat) + CB ze środka (szyba przód
    do wymiany)

    faktycznie bieda idzie, lepiej nic cennego na noc nie zostawiać

    pozdr

  • 8. Data: 2011-11-06 20:51:46
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-06 20:27, asdfg pisze:

    > dziś w nocy na osiedlu 2 x antena CB (sam bat) + CB ze środka (szyba
    > przód do wymiany)
    >
    > faktycznie bieda idzie, lepiej nic cennego na noc nie zostawiać

    do tej pory jak szedlem do pracy samochod zostawialem na chodniku w
    Poznaniu na Wildzie, nieraz smartfona zapomnialem i na szybie przedniej
    w uchwycie zostal. i nigdy nic nie zginelo, a tu u mnie we wsi
    niespodzianka... i do tego samochod nigdy nie stoi bez nadzoru dluzej
    niz 6h...
    zeby bylo smieszniej to samochod stal otwarty, kluczyk wrzucony do
    bagaznika, bo zonie jakos auto musialem zostawic ;) i ze srodka nic nie
    zginelo, ani CB ani radio. tylko 2 kapselki...
    najbardziej boli mnie ta kwestia w kontekscie tego, ze samochod mial isc
    wlasnie do sprzedazy i uzupelniam w nim drobiazgi :|

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-11-06 21:39:58
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    venioo <p...@o...eu> napisał(a):

    > Z takimi oskarzeniami to bylbym na Twoim miejscu ostrozny.

    Jasne. Za`prawdę to się każdy obraża. Matka Teresa była chyba ostatnią z tych
    co nigdy nic nie zwędzili. Chociaż jak by był jakiś zakład to na tą opcję bym
    nie postawił żadnej kasy.

  • 10. Data: 2011-11-07 00:25:00
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida
    > nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy
    > poodpadały!!!

    w chinach kula w leb
    u nas dostanie nawet kuronia jeszcze

    gdyby nieuchronnosc kary byla 98% to by sie jeden zastanowil zanim by
    podpierd...
    w niemczech w blokach na klatkach ludzie buty trzymaja, moze nie wszytskie
    ale z 5 par pod drzwiami znajdziesz i ktos podpierdoli ? nie

    ale u nas wozek z klatki dzieciakowi zawina i rower z piwnicy
    i jak zlapia gnoj.. to sie jeszcze wywinie bo bedzie grozil ze auto obrysuje

    w chinach i innych krajach nie ma nierobow i ludzie szanuja czyjas prace
    inaczej czapa

    u nas jak u ruskich, z korpucja jeszcze juz jako tako, ale ze zlodziejstwem
    to lepiej po ciemku
    nie chodzic, bo wpierdol dostac i bezkomory wrocic nadal latwo