  • 1. Data: 2011-11-06 06:54:45
    Temat: [ONET] no kur... rozdać broń.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://biznes.onet.pl/wroclaw-zlodzieje-rozkradaja-o
    bwodnice,20138,4899495,1,prasa-detal

    http://tinyurl.com/5wgfk9u

    Ja bym zaczął strzelać do złodziei!!

    2 trupy, bo ktoś zajebał bramę!!
    A jak by to na autobus trafiło?

    BTW: kiedyś w Łodzi podczas juwenaliów ktoś się pomylił
    i zamiast gumowych kul dwóch studentów dostało postrzał
    z bojowej amunicji.

    Od tego czasu jakoś dziwnym trafem studenci przestali
    robić awantury. Stuknąć paru złodziei autostradowych
    i się uspokoi.

  • 2. Data: 2011-11-06 07:01:19
    Temat: Re: [ONET] no kur... rozdać broń.
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-06 06:54, megrims pisze:

> [...]
    > z bojowej amunicji.
    >
    > Od tego czasu jakoś dziwnym trafem studenci przestali
    > robić awantury. Stuknąć paru złodziei autostradowych

    Podczas Juwenaliów trwał mecz Widzewa z kimśtam i to kibole wszczęli zadymę.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-06 08:28:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-06 05:54:45 +0000, megrims <m...@i...pl> said:

    > http://biznes.onet.pl/wroclaw-zlodzieje-rozkradaja-o
    bwodnice,20138,4899495,1,prasa-detal

    http://tinyurl.com/5wgfk9u

    Ja

    > bym zaczął strzelać do złodziei!!

    Też można.
    Ale nie zapominaj, że ktoś, za pełnym przyzwoleniem wszystkich polskich
    rządów zupełenie legalnie skupuje kradzione i odprowadza podatki...

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-11-06 11:57:20
    Od: Czesławek <c...@o...wytnij.pl>

    W dniu 2011-11-06 06:54, megrims pisze:

    > http://tinyurl.com/5wgfk9u

    Nie zdziwiłoby mnie jakby te kradzieże były dokonywane na zlecenie firmy
    od niklu i firmy ochroniarskiej :)
    Czesławek

  • 5. Data: 2011-11-06 13:33:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Czesławek" <c...@o...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Nie zdziwiłoby mnie jakby te kradzieże były dokonywane na zlecenie firmy
    > od niklu i firmy ochroniarskiej :)

    ee tam.
    Napewno GDDiK ma w KRSie skup surowców wtórmnych i spółki córki mają punkty
    skupu. Skupują i wstawiają ponownie :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 6. Data: 2011-11-06 15:20:51
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > http://tinyurl.com/5wgfk9u
    >
    > Ja bym zaczÄ&#65533;Ĺ&#65533; strzelaÄ&#65533; do zĹ&#65533;odziei!!
    >
    > 2 trupy, bo ktoĹ&#65533; zajebaĹ&#65533; bramÄ&#65533;!!
    > A jak by to na autobus trafiĹ&#65533;o?
    >

    > BTW: kiedyĹ&#65533; w Ĺ&#65533;odzi podczas juwenaliĂłw ktoĹ&#65533; siÄ&#65533;
    pomyliĹ&#65533;
    > i zamiast gumowych kul dwĂłch studentĂłw dostaĹ&#65533;o postrzaĹ&#65533;
    > z bojowej amunicji.
    >
    > Od tego czasu jakoĹ&#65533; dziwnym trafem studenci przestali
    > robiÄ&#65533; awantury. StuknÄ&#65533;Ä&#65533; paru zĹ&#65533;odziei
    Masz rację. Ja bym to rozszerzył nie tylko na tych co znaki kradną. Za `każde
    złodziejstwo kulka w tył głowy na stadionie. Masz kradziony program, mapę do
    GPS, piosenkę. Załatwiłeś sobie lewe zaświadczenie. Kulka w łeb. Jechałeś
    tramwajem bez biletu, pożyczyłeś książkę i nie oddałeś. Egzekucja na miejscu.
    A co w sytuacji kiedy wyłudziłeś nienależne odszkodowanie bo policjanci byli
    nygusami. Mam pomysł na taką okoliczność. Najpierw obcięcie rąk i nóg a
    dopiero potem kulka. Dalej chcesz rozstrzeliwania złodziei?

  • 7. Data: 2011-11-06 15:55:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Nov 2011 06:54:45 +0100, megrims napisał(a):
    > BTW: kiedyś w Łodzi podczas juwenaliów ktoś się pomylił
    > i zamiast gumowych kul dwóch studentów dostało postrzał
    > z bojowej amunicji.

    Nie nie - pamiec masz krotka.

    Mecz sie skonczyl i w grupe studentow na juwenaliach weszla grupa kiboli.
    Przyjechala dzielna policja, zaczela kiboli ostrzeliwac gumowymi kulkami,
    studenci sie przypatrywali, ktos amunicje pomylil, i bilans - o ile
    pamietam to dwoch studentow i jeden kibol.
    Nie wiem czy mozna dawac bron policji, bo najwyrazniej sobie z nia nie
    radza - to nie jedyny przypadek.

    > Od tego czasu jakoś dziwnym trafem studenci przestali
    > robić awantury.

    Bo juz nikt nie miesza juwenaliow z meczem ?

    >Stuknąć paru złodziei autostradowych i się uspokoi.

    No coz, z kibolami nie pomaga.

    J.

  • 8. Data: 2011-11-06 16:13:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-06 15:20, kogutek pisze:
    > megrims<m...@i...pl> napisał(a):
    (ciach)
    > dopiero potem kulka. Dalej chcesz rozstrzeliwania złodziei?

    No to potrollujemy:

    Twoja córka w ciąży jedzie z mężem i 3 letnim dzieckiem - twoim wnukiem.
    I wpadają w dziurę, bo ktoś zajebał studzienkę. I mamy 4 trupy.

    Istnieje coś takiego, jak szkodliwość społeczna czynu. W Polsce jest
    duża tolerancja dla piractwa komputerowego i z tym faktem nie będę
    dyskutował. Od jazdy bez biletu jeszcze nikt nie zginął. Wyłudzenie
    odszkodowania to czyn umyślny.

    Kiedyś w Skórzewie pod Poznaniem zajebali znak stop. Jakieś 25
    lat temu. I doszło do dzwona ze skutkiem śmiertelnym. I co?

    Mnie przeraża bezmyślność złodziei. A zajebanie studzienki
    to wyjątkowa głupota. Mogli by chociaż wcześniej parę pachołków
    zajebać i postawić, a nie zostawić nieoznaczoną dziurę w jezdni.

  • 9. Data: 2011-11-06 19:19:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-06 16:13, megrims pisze:

    > Mnie przeraża bezmyślność złodziei. A zajebanie studzienki
    > to wyjątkowa głupota. Mogli by chociaż wcześniej parę pachołków
    > zajebać i postawić, a nie zostawić nieoznaczoną dziurę w jezdni.

    Ostatnio taki numer pamietam w zeszlym roku na Dabrowskiego w Poznaniu
    (zjazd z Polskiej i wjazd w Dabrowskiego, tam gdzie sie lewy pas
    konczy). Dobrze, ze mam CB radio i ludzie wielkie larum podnosili. Ale
    az wlos sie jezy na glowie, co sie moglo stac, a na pewno niejeden tam w
    to wjechal bo akurat w tym miejscu ruch jak w ulu.
    Po prostu glupota niektorych jest nieskonczona, i tyle. Takim od razu
    dlon odrabywac. Przydaloby sie pregierzowi pod ratuszem przywrocic dawna
    swietnosc ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 10. Data: 2011-11-06 21:06:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-06 19:19:53 +0100, venioo <p...@o...eu> said:

    > Dobrze, ze mam CB radio i ludzie wielkie larum podnosili.

    Ale nikt nie ruszył dupy, by coś z tym zrobić?
    To tak jak wysłanie SMS o treści: POMAGAM...
    ;>

    --
    Bydlę