    From: "Lukasz" <l...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: idzie kryzys
    Date: Mon, 7 Nov 2011 07:26:49 +0100

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
    news:j95l1g$vvc$1@news.onet.pl...
    > Wlasnie z 20-letniego AUDI za..li mi emblematy z alufelg. Znaczy sie bida
    > nadchodzi i naród znowu zaczyna duperele kraść. Oby temu co to ukradł łapy
    > poodpadały!!!

    normalka, przy czym zauważyłem że te większe kradną a mniejszych (czyli
    takich o średnicy 5?cm) nie (mi z audicy też ukradli, oczywiście zgłosiłem
    na policję żeby się na początku roku nie wkurwiać że to przeze mnie mają
    takie dobre statystyki... (bo co roku można się narawdę wq.. statystyki
    wykrywania coraz lepsze a na podwórku jakby inaczej to wygląda...
    Zgłaszam każdą kradzież nawet antenki do cb za 25zł bo i taką miałem- nie
    liczę na to że zajmą się tego ściganiem, tylko że zajmą się przez to czymś
    droższym żeby poprawić statystyki :)

    p.s. w jednym aut mam radio marki "MUSE" kupione nowe za 98zł brutto :) i
    teraz pytanie - zostawiać na noc z panelem żeby widzieli że badziewie bo
    wtedy nie ukradną czy ściągać panel - ale wtedy mogą pomyśleć że to jakiś
    wypasiony pionier ;)?

    Lukasz