  • 1. Data: 2011-11-06 00:20:28
    Temat: Co to za cudo? :-)
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Znalazłem jakiś czas temu szwendając się po Łodzi.

    http://img.pl/LI01d8b
    http://img.pl/9sacFzf

    Przyznam, że prześwit ma taki, że wydech można i bez kanału naprawiać ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2011-11-06 01:18:52
    Temat: Re: Co to za cudo? :-)
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłem jakiś czas temu szwendając się po Łodzi.
    >
    > http://img.pl/LI01d8b
    > http://img.pl/9sacFzf
    >
    > Przyznam, że prześwit ma taki, że wydech można i bez kanału naprawiać ;-)

    Jakaś samoróbka - obstawiam podwozie Chevroleta C15A (eh, te opony wyglądają
    na oryginalne) lub jakaś jego wariacja w wykonaniu Canadian Dodge, które
    sprowadzano po wojnie z amerykańskiego demobilu i dopasowaną do podwozia
    kabiną GAZa-51.

  • 3. Data: 2011-11-06 07:55:25
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 6 Lis, 01:18, "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote:
> [...]
    > na oryginalne) lub jakaś jego wariacja w wykonaniu Canadian Dodge, które
    > sprowadzano po wojnie z amerykańskiego demobilu i dopasowaną do podwozia

    Co też Pan tu mataczysz, toż to Muscel jest :>

    L.

  • 4. Data: 2011-11-06 13:57:56
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > Co też Pan tu mataczysz, toż to Muscel jest :>

    to prócz tego co to był Gazem 69 były jeszcze inne muscele?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 5. Data: 2011-11-06 15:34:38
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 6 Lis, 13:57, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > to prócz tego co to był Gazem 69 były jeszcze inne muscele?

    Ja tam się nie znam na terenówkach, identyczne coś miał sąsiad
    kilkanaście lat temu, za gówniarza widziałem to i parę razy jechałem,
    w papierach mu było muscel toteż zapamiętałem :>

    L.

  • 6. Data: 2011-11-06 19:48:09
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Co też Pan tu mataczysz, toż to Muscel jest :>

    Muscel?! Nigdy w życiu Muscela to można najwyżej pomylić z GAZem-69. A tak
    sobie pomyślałem, że te opony to raczej od Stara 66 i może to cudo zbudowano
    na podwozu któregoś z prototypów Stara 44?!

  • 7. Data: 2011-11-06 20:29:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 01:18:52 +0100, Rabbit McCroolick napisał(a):

> [...]
    > na oryginalne) lub jakaś jego wariacja w wykonaniu Canadian Dodge, które
    > sprowadzano po wojnie z amerykańskiego demobilu i dopasowaną do podwozia

    Ech.. fachowcy...
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/G
    AZ-51-truck.jpg
    (opis jest zły, to jest GAZ-63 na oponach z BRDM-2 albo ZIŁa 135,
    najprawdopodobniej to pierwsze)

    http://dostronyk.w.interia.pl/Lebork%20GAZ%2063.JPG
    http://russianspares.com/shop/gallery/gallery/gaz63_
    06.jpg
    trochę podszpachlowany (albo z blachami wymienionymi, bo przegniły), z
    podciętymi błotnikami i zrobioną od zera paką

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 8. Data: 2011-11-06 21:46:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobie pomyślałem, że te opony to raczej od Stara 66 i może to cudo
    > zbudowano na podwozu któregoś z prototypów Stara 44?!

    wg mnie to wlasnie jakiś ciężarowy GAZ może byc..

  • 9. Data: 2011-11-06 21:56:33
    Od: z <z...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > trochę podszpachlowany (albo z blachami wymienionymi, bo przegniły), z
    > podciętymi błotnikami i zrobioną od zera paką

    Maska i kabina obniżone. Jeśli to identyczny model to spore przeróbki.
    Takie ładne "dzisiejsze" proporcje :-)

  • 10. Data: 2011-11-06 22:02:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Nov 2011 19:29:03 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >trochę podszpachlowany (albo z blachami wymienionymi, bo przegniły), z
    >podciętymi błotnikami i zrobioną od zera paką

    Jak dla mnie to to są całkiem inne auta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280