  • 51. Data: 2013-04-09 13:46:59
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-04-08 14:18, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <i...@y...com> wrote in message

    > No miałem na myśli aby nie nosić go tam w czasie robót domowych
    > takich jak podmiana wody w akwarium czy naprawa spłuczki w kiblu
    > czy inne typowe "mokre" roboty jakimi zajmuje się męzczyzna w domu :-)

    No tak..

    > Dzięki... widzę że rozumiesz co się stało ;-)

    Tak, wiem że niektóre urządzenia są wyjatkowe.. Nie zrozumie tego ktoś
    kto na codzień używa produktów z logo samsunga, LG czy Asusa, czy jeździ
    Fordem Taurusem, albo Toyotą..

  • 52. Data: 2013-04-09 19:29:01
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <i...@y...com> wrote:

    > Tak, wiem że niektóre urządzenia są wyjatkowe.. Nie zrozumie tego ktoś
    > kto na codzień używa produktów z logo samsunga, LG czy Asusa, czy jeździ
    > Fordem Taurusem, albo Toyotą..

    Sugerujesz ze nie mozna sie zaprzyjaznic ze swoim Fordem albo miłą Toyotką?
    ;-)

  • 53. Data: 2013-04-09 23:02:27
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Sugerujesz ze nie mozna sie zaprzyjaznic ze swoim Fordem albo miłą Toyotką?
    > ;-)

    Ależ oczywiście że można.
    Jak mi właśnie dzisiaj w volviczce padł uszczelniacz wału i zaczęła
    znaczyć teren, od razu usłyszała " Ty stara ruro, już patrzeć na Ciebie
    nie mogę". Gdybym się z nią nie zaprzyjaźnił, w życiu bym jej tak nie
    powiedział ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 54. Data: 2013-04-09 23:06:19
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Spróbuj powtórzyć to samo tylko tym razem wrzuć do słonej wody.

    No ale widzisz, ja napisałem że nie widziałem wody w środku, więc co za
    różnica jaka - skoro się nie wlała?
    Jasne że nie oznacza to hermetyczności telefonu, tylko szczęśliwie
    przepływ był na tyle "laminarny", że nie zechciała się przez
    gniazdko/głośniczki/słuchawkę/cokolwiek wlać do środka.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 55. Data: 2013-04-09 23:11:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > To w końcu gdzie mamy te cholerne telefony nosić, kupić damską
    > torebkę, czy co?

    w kieszeni w spodniach... jest ciasna więc mała szansa że wyleci.

  • 56. Data: 2013-04-09 23:30:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 09 Apr 2013 23:02:27 +0200, Irek N. napisał(a):
> [...]
    > znaczyć teren, od razu usłyszała " Ty stara ruro, już patrzeć na Ciebie
    > nie mogę". Gdybym się z nią nie zaprzyjaźnił, w życiu bym jej tak nie

    Masz zle podejscie.
    To trzeba z gory "tylko sprobuj, a spotkamy sie przy zgniataczu":-)

    J.

  • 57. Data: 2013-04-09 23:53:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Masz zle podejscie.
    > To trzeba z gory "tylko sprobuj, a spotkamy sie przy zgniataczu":-)

    Tylko, toyotka, widzisz, nigdy by mu takiego wstydu nie zrobiła ;-)
    Zaraz - my chyba nie na pl.misc.samochody? :-))))

  • 58. Data: 2013-04-09 23:57:24
    Od: "cookiefob" <f...@c...org>

    > No cóż... :-(
    > Nauczka aby nie nosić telefonu luzem w górnej kieszeni koszuli...
    >
    > Pochyliłem się w czasie podmiany wody w morskim akwarium
    > i telefon z kieszeni w koszuli zrobił plum to wiaderka z czystą
    > wodą którą dopiero co wymieszałem z solą w odpowiednich
    > proporcjach aby dostać imitację wody morskiej...

    Mnie się wydaje że to było trochę inaczej:
    Kolega chciał zrobić Ci "roota" w męskiej toalecia, pochylileś się i
    chlup,
    w amerykańskich kibelkach woda przecież zawsze jest po brzegi i nie wiedzą
    co to deska klozetowa.

  • 59. Data: 2013-04-10 08:43:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 9 Apr 2013 23:11:44 +0200, Marek Dyjor wrote:

    > w kieszeni w spodniach... jest ciasna więc mała szansa że wyleci.

    Ja tam *naście lat nosze telefony w kaburach przy pasie i nie wyobrazam
    sobie innego rozwiazania :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 60. Data: 2013-04-10 14:02:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

    > Ja tam *naście lat nosze telefony w kaburach przy pasie
    > i nie wyobrazam sobie innego rozwiazania :-)

    No to wyobraź sobie, że ktoś paska nie nosi :-)
    Do czego "kaburę" zapniesz?