  • 1. Data: 2013-04-06 13:26:05
    Temat: Android 2.3.3 - jak wyciągnąć zdjęcie przypisane do kontaktu?
    Od: Gadacz <j...@g...com>

    HTC Desire z Androidem 2.3.3

    Nie mogę zgrać zdjęcia przypisanego do kontaktu, w edycji kontaktu jest tylko opcja
    zmiany na inne. Wygląda na to, że jest jakoś przechowywane w pamięci telefonu, bo po
    wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.

    Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

  • 2. Data: 2013-04-06 14:18:58
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-06 13:26, Gadacz pisze:
> [...]
    wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.

    > Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

    Wejdź w folder tych swoich obrazków czy zdjeć w telefonie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2013-04-06 14:39:07
    Od: Gadacz <j...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 14:18:58 UTC+2 użytkownik animka napisał:

    > Wejdź w folder tych swoich obrazków czy zdjeć w telefonie.

    Jak/czym? Jaki folder?

    --
    Gadacz

  • 4. Data: 2013-04-06 15:12:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]

    wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.
    > Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

    słabszej jakości powinno być na serwerach googla (kontakty gmail). No
    chyba, że nie synchronizujesz (można tak?).

  • 5. Data: 2013-04-06 15:46:05
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 06.04.2013 Gadacz <j...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.
    >
    > Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

    Jeśli samo się pojawiło to najprościej z któregoś serwera
    googleusercontent.com

    --
    kakmaragmaildotcom

  • 6. Data: 2013-04-06 16:52:01
    Od: Gadacz <j...@g...com>

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 15:12:03 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    > słabszej jakości powinno być na serwerach googla (kontakty gmail). No
    >
    > chyba, że nie synchronizujesz (można tak?).

    Na pewno zdjęcie jak i kontakt są w telefonie, utworzyłem ręcznie kontakt na google i
    następnie w telefonie połączyłem kontaktem z telefonu z tym na google, ale samo
    zdjęcie się nie zsynchronizowało.

    Dostępu do zdjęcia w telefonie też nie mam.

    --
    Gadacz

  • 7. Data: 2013-04-06 20:43:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    Użytkonik "Gadacz" napisał:

    > Dostępu do zdjęcia w telefonie też nie mam.

    E tam.
    Jakiś program do "print screen" w Androidzie chyba się znajdzie? ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2013-04-07 00:56:32
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-06 14:39, Gadacz pisze:

    > Jak/czym? Jaki folder?

    Masz telefon, czy nie masz?

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-04-11 17:19:16
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Gadacz" <j...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > pamięci telefonu, bo po wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.
    > Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

    jezeli pojawilo sie samo to poszukac w gmailu w kontaktach

    wzglednie wyeksportuj z telefonu do vcf na karcie

    albo tak: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=167
    6097

  • 10. Data: 2020-06-09 16:41:17
    Od: w...@g...com

    W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 13:26:05 UTC+2 użytkownik Gadacz napisał:
> [...]
    wyciągnięciu karty SD zdjęcia dalej się wyświetlają.

    > Jak można takie przypisane zdjęcie do kontaktu zgrać na kartę?

    Awaryjnie można uzyskać "oryginał" zdjęcia przez eksport prawoklikiem z kontaku
    Google. W aplikacji Kontakty Google na przeglądarkę z dwóch możliwych opcji wybieramy
    format CSV Google. Wszystkie dane wyeksportowanego kontaktu otwierają się w Excelu i
    w linii tych danych widać fragment z adresem internetowym do zdjęcia kontaktu. Adres
    ma postać: "https://lh4.googleusercontent.com/ciągi cyfr/photo.jpg". Kopiujemy i
    otwieramy w przeglądarce fotografię, którą można ściągnąć i zapisać np. na pulpit.