  • 101. Data: 2013-04-16 20:05:10
    Temat: Re: iPhone5 nie jest wodoodporny...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:516d1cc6$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >>> http://myapple.pl/content/4269-iphone-5-ma-problemy-
    z-wytrzymaloscia-obudowy.html

    > A Ty gdzie proponowales ? Bo na piersi nie :-)

    > No, zupelnie jakby nie ze szkla :-)

    Po prostu wytrzymałe to szkło i może bardzo cienkie być.
    Sam widziałem jak się duża tafla szkła okiennego gięła
    przy łądowaniu z/do samochodu - a szkło było grube na 1/2cm.
    Mogę sobie wyobrazić jak się gnie coś grubego na 1/8mm.

  • 102. Data: 2013-04-16 20:10:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote in message

    > Pieprzysz. Serwis zapewne nie zauważył, bo nie chciał zauważyć -
    > serwisanci też chcą zarabiać, a żeby zarabiać, muszą mieć pracę.
    > Serwis niezależny (choć autoryzowany) i nikt im tam na ręce nie patrzy.

    Tak, tak, czyli oszukując producenta (Toshibę) dałeś zarobić serwisowi?

    > Nawet nie można mieć tu pewności co padło. Może tylko jakiś bezpiecznik, a
    > im się akurat bardziej opłacało wymienić płytę główną?
    > No i jak się czepiasz słówek, to sprecyzuję: pani pytała o objawy. To
    > zgodnie z prawdą powiedziałem, że się nie uruchamia. A skoro tę naklejkę
    > zobaczyłem ja, to jakim cudem oni mogli nie zauważyć?
    > Natomiast wysuszyłem, bo miałem nadzieję, że po wysuszeniu zacznie
    > działać. Zwłaszcza że nie padł od razu po zalaniu i pracował jeszcze ileś
    > tam godzin.

    Jasne, jasne... niewiniątko :-)
    Takie bajki to księdzu w konfesjonale możesz nawijać a nie do mnie.
    Tylko nie nawijaj coś o dbaniu Toshiby o użytkownika bo mógłbyś
    tak napisać gdybyś uczciwie (!) powiedział że zalałeś, wysuszułeś, ale
    zataiłeś to bo doskonale wiedziałeś że zalanie nie podlega gwarancji,
    nawet u tak "dbającej o klienta" Toshibie..

    Myślę że możesz skończyć to nawijanie bo u mnie rozgrzeszenia nie będzie ;-)