  • 61. Data: 2011-03-15 15:58:32
    Temat: Re: iPhone 4 od srodka
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 16:37:59 +0100, TGor wrote:

    >Chcecie _używać_ baterii akumulatorów w _zamrażarce_?
    >No moje gratulacje.

    No wiesz - nadaje sie do uzytku zimowego, albo sie nie nadaje :-)

    J.

  • 62. Data: 2011-03-15 16:30:38
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-15 16:58, J.F. wrote:

    > No wiesz - nadaje sie do uzytku zimowego, albo sie nie nadaje :-)
    >
    > J.

    Za taki ekstras płaci się dodatkowo. Baterie działające w takim zakresie
    temperatur to już wojsko.

    W normalnych warunkach wychłodzenie je do temperatur poniżej zera to
    pewnikiem kilka minut pracy pod obciążeniem i szlus.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 63. Data: 2011-03-15 17:07:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 17:30:38 +0100, TGor wrote:
> [...]
    >
    >W normalnych warunkach wychłodzenie je do temperatur poniżej zera to
    >pewnikiem kilka minut pracy pod obciążeniem i szlus.

    Na Nokie Finowie nie narzekaja.

    Aczkolwiek Nokia jakos sie nie chce zadeklarowac
    http://europe.nokia.com/support/product-support/c6-0
    0/specifications
    http://europe.nokia.com/support/product-support/c5-0
    0/specifications

    ani slowa o temperaturach

    J.

  • 64. Data: 2011-03-15 17:36:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na Nokie Finowie nie narzekaja.
    >
    > Aczkolwiek Nokia jakos sie nie chce zadeklarowac
> [...]

    Też zauważyłem że producenci telefonów nie kwapią się z publikacją
    tych informacji... Ale krytykować iPhone to każdy potrafi :-)

  • 65. Data: 2011-03-15 19:42:08
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    0/specifications
    0/specifications

    Nawet wiele słów. Hint: zakładka "Guides"

    > Też zauważyłem że producenci telefonów nie kwapią się z publikacją
    > tych informacji...

    To ciekawe, bo tak sobie przewertowałem na szybko instrukcje *wszystkich*
    znajdujących się w domu aparatów (również tych nieużywanych od dawna)
    począwszy od Ericssonów, poprzez Siemensy, SE, Sagema, LG aż do aktualnie
    używanych Samsungów i w *każdej* z nich znajdują się dane dot. warunków
    przechowywania i użytkowania. W instrukcji do iPhone tego nie ma? A
    instrukcja w ogóle jest? ;->

    > Ale krytykować iPhone to każdy potrafi :-)

    Nie każdy, bo krytykować to trzeba umieć, a przede wszystkim wiedzieć o
    przedmiocie krytyki znacznie więcej, niż jego przeciętny użytkownik. Dlatego
    gdybym ja Ci napisał, że iPhone to przepłacony szajs - miałbyś prawo
    wzruszyć ramionami, ale jeśli to piszą Waldek i Andrea, to warto zdjąć na
    chwilę klapki z oczu, uszu i przede wszytkim mózgu.

    JoteR

  • 66. Data: 2011-03-15 21:40:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:ilofek$m7d$1@inews.gazeta.pl...

    0/specifications
    >>> http://europe.nokia.com/support/product-support/c5-0
    0/specifications

    > Nawet wiele słów. Hint: zakładka "Guides"

    A konkretniej to gdzie? Klikam Guides i nie widzę...
    Długie menu po lewej i żadne nie przypomina danych środowiskowych.

> [...]
    > używanych Samsungów i w *każdej* z nich znajdują się dane dot. warunków
    > przechowywania i użytkowania. W instrukcji do iPhone tego nie ma? A

    Jest instrukcja ale jej nie wyjąłem nawet z pudełka... po co?
    Włączasz iPhone i działa - wszystko jest oczywiste.

> [...]
    > prawo wzruszyć ramionami, ale jeśli to piszą Waldek i Andrea, to warto
    > zdjąć na chwilę klapki z oczu, uszu i przede wszytkim mózgu.

    Waldek się takimi stwierdzeniami zaprezentował jako nieobiektywny,
    fanatyczny przeciwnik iPhone, czym automatycznie zniszczył swoją
    reputację jako wartościowego recenzenta, który powinien umieć
    zachować emocjonalny dystans to przedmiotu który ocenia...
    A co do Andrea - to o kim mowa? Jakaś ładna blondie laska?

  • 67. Data: 2011-03-15 22:41:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > A konkretniej to gdzie? Klikam Guides i nie widzę...
    > Długie menu po lewej i żadne nie przypomina danych środowiskowych.

    "Klikajcie, a znajdziecie".
    Hint: Product and safety information.

    > Jest instrukcja ale jej nie wyjąłem nawet z pudełka... po co?

    Klikać się nie chce, czytać się nie chce, ale trollować bez znajomości
    tematu to i owszem? Pytałem się Ciebie kiedyś, czy znasz etymologię
    usenetowego określenia "pszemolić". Teraz już chyba nikt nie ma wątpliwości,
    skąd się to wzięło.

    > A co do Andrea - to o kim mowa?

    Przecież siedzisz też na pl.comp.pecet. Skleroza?

    > Jakaś ładna blondie laska?

    Pułkownik Stavros nie byłby tym zachwycony...

    JoteR

  • 68. Data: 2011-03-15 23:08:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iloq13$3d0$1@inews.gazeta.pl...

    > "Klikajcie, a znajdziecie".
    > Hint: Product and safety information.

    Byłem tam, oglądałem, nie znalazłem. Piszą coś o temperaturze
    i baterii - ale nie o całym telefonie. Nawiasem mówiac piszą aby
    trzymać baterię pomiędzy 15C a 25C... czyli ani na narty, ani na plażę!

    "Avoid extreme temperatures.
    Always try to keep the battery between 15°C and 25°C (59°F and 77°F)."
    http://europe.nokia.com/support/product-support/c6-0
    0/user-guide?ccf_name=nokia-c6-00/guide/GUID-CE1D8BB
    5-0CF1-4A91-AA4D-2FB1584A5B17_D0E35644_FILE001.html#
    GUID-CE1D8BB5-0CF1-4A91-AA4D-2FB1584A5B17_D0E35644

    To gorzej niż w iPhone! :-)

    W rubryce Takin Care of your device jest bardzo mętnie napisane:
    "Do not store the device in high or cold temperature.
    High temperatures can shorten the life of electronic devices,
    damage batteries, and warp or melt certain plastics."

> [...]
    > tematu to i owszem? Pytałem się Ciebie kiedyś, czy znasz etymologię
    > usenetowego określenia "pszemolić". Teraz już chyba nikt nie ma

    Dla mnie fascynujące jest to, że tyle Ci się chciało pierdół napisać
    ale żeby podać KONKRETNEGO LINKA do szukanej informacji
    albo konkretnego cytatu to nie dałeś. Tymczasem znowu nie jest
    oczywiste do jakiej informacji o temperaturze się odnosisz...

    > Przecież siedzisz też na pl.comp.pecet. Skleroza?

    I skąd wniosek że znam/pamiętam wszystkich grupowiczów peceta??

    > Pułkownik Stavros nie byłby tym zachwycony...

    ???

  • 69. Data: 2011-03-15 23:13:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Mar 2011 18:08:02 -0500, Pszemol wrote:
    >I skąd wniosek że znam/pamiętam wszystkich grupowiczów peceta??

    >???

    Uuu, musisz klasykow poczytac :-)

    Przy okazji: piekny przyklad o wyzszosci filmu nad literatura :-)

    J.

  • 70. Data: 2011-03-15 23:44:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Byłem tam, oglądałem, nie znalazłem. Piszą coś o temperaturze
    > i baterii - ale nie o całym telefonie.

    A o czym jest mowa w tej gałęzi wątku? Zagubiłeś się.
    Zresztą ja przede wszystkim odniosłem się do Twojego stwierdzenia "że
    producenci telefonów nie kwapią się z publikacją tych informacji...". Otóż -
    jak napisałem - kwapią się, przykładowo dla mojego starego Siemensa C65 jest
    to zakres -10...+55 st.C., dane dla Samsunga Wave 733 też niedawno tu
    przytaczałem. Zauważ też, że na wymienionej przeze mnie liście nie figurują
    ani Nokia ani Apple.

> [...]
    > albo konkretnego cytatu to nie dałeś. Tymczasem znowu nie jest
    > oczywiste do jakiej informacji o temperaturze się odnosisz...

    Ale czego ty oczekujesz? Bo ciskasz się jak dzieciak, który sam nie wie,
    czego chce.
    Repeto: wątek skręcił na baterie i ta informacja dla Nokii jest podana,
    zresztą sam ją znalazłeś.
    Twoje stwierdzenie o "niekwapiących się producentach" (może nie zauważyłeś,
    ale na świecie jest ich więcej niż dwóch) obaliłem m.in. na przykładzie
    Siemensa, Samsunga, LG. Wystawić skany instrukcji? Tam są dane dotyczące
    warunków pracy *całego* aparatu.

    > I skąd wniosek że znam/pamiętam wszystkich grupowiczów peceta??

    Znaczy się twierdzisz, że tak często jesteś kopany w rzyć, że już ci
    wszystko jedno, kto cię kopie?

    > ???

    Łopatologicznie: w krajach basenu Morza Śródziemnego Andrea to również imię
    meskie. Ja to imię pamiętam przede wszystkim stąd
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Alistair_MacLean - 2 pozycja od góry, będąca
    klasyką literatury beletrystycznej. Założyłem - jak widać bezpodstawnie - że
    każdy średnio oczytany człowiek ją zna.

    JoteR