  • 51. Data: 2011-03-14 12:28:51
    Temat: Re: iPhone 4 od srodka
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Endi" <h...@C...com> wrote in message
    news:iljgd4$hqm$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Gdzie tu logika? Chcesz wsadzić lampkę do zamrażarki, a martwisz się o
    > baterię w iPhonie?
    > To chyba jest jakieś uzasadnione wyjaśnienie, że lampkę można wsadzić, a
    > iPhona z podłączoną ładowarką już nie? Bo to, że kabel ładowarki będzie
    > dociśnięty uszczelką drzwiczek lodówki, to raczej nie przeszkadza.

    O przeżycie iPhone w zamrażarce z podłączoną ładowarką
    się w ogóle nie martwię, bo prąd ładowania i pracy aparatu
    będzie go sporo nagrzewał i niwelowałby efekty zamrażarki.
    Pomyślałeś o tym czy nie?

  • 52. Data: 2011-03-14 14:48:19
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > O przeżycie iPhone w zamrażarce z podłączoną ładowarką
    > się w ogóle nie martwię, bo prąd ładowania i pracy aparatu
    > będzie go sporo nagrzewał i niwelowałby efekty zamrażarki.

    A moja zamrażarka mrozi tylko do -18 stopni, to pewnie Twój iPhone podłączony do
    ładowania, rozmroziłby lód w środku. Aż tak się grzeje podczas ładowania? Nie za
    mocno?

  • 53. Data: 2011-03-14 17:00:11
    Od: atm <...@v...pl>

    > A kto bierze kasę za program który nic nie robi?
    > Przecież omawiane w tym filmiku aplikacje były wszystkie darmowe.

    Gry tez "nic nie robia".

  • 54. Data: 2011-03-14 20:00:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > A moja zamrażarka mrozi tylko do -18 stopni, to pewnie Twój iPhone
    > podłączony do ładowania, rozmroziłby lód w środku. Aż tak się grzeje
    > podczas ładowania? Nie za mocno?

    Widzę, że sam sobie stawiasz tezę i potem z nią dyskutujesz?
    Ja nie powiedziałem że iPhone rozmroziłby lód w środku!

  • 55. Data: 2011-03-15 10:06:49
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Ja nie powiedziałem że iPhone rozmroziłby lód w środku!

    Oczywiście, skoro by się tak bardzo nagrzał ...

  • 56. Data: 2011-03-15 10:38:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    > Oczywiście, skoro by się tak bardzo nagrzał ...

    Jak bardzo?

  • 57. Data: 2011-03-15 11:30:06
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Jak bardzo?

    Np tak:

    Zresztą ... z Tobą rozmowa jak z głuchym cepem. Połowy albo nie rozumiesz, albo
    się dziwisz, że coś takiego jest jednak możłiwe, albo udajesz, że tego nie
    sugerowałeś.
    Jesteś grupowym znawcą od kopii zapasowych na kartach pamięci (włącznie z
    kontaktami), fachowcem od systemów (acha, chodziło o Symbiana), telefonii 3,5G
    (nokia n95 w Europie), a także wielu innych, wytrollowanych przez Ciebie bzdur.

    Nie będę już karmił trolla.

  • 58. Data: 2011-03-15 12:57:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Np tak:

    Zniwelowałby efekty zamrażarki na iPhona!
    Czyli zamiast wnętrze iPhona ochłodzić do minus 10 ochłodziło
    by się tylko do np. plus 4C.

    Ale nic nie było o topieniu lodu w zamrażarce.
    Poniosła Cię fantazja.

> [...]
    > kontaktami), fachowcem od systemów (acha, chodziło o Symbiana), telefonii
    > 3,5G (nokia n95 w Europie), a także wielu innych, wytrollowanych przez

    Wyciągasz niczym nieusprawiedliwione wnioski.
    Poniosła Cię fantazja z tym lodem w zamrażarce.
    Na dodatek jesteś tak zadufany w sobie że nie dostrzegasz
    swojego błędu w interpretacji w podobnych przypadkach.
    Tak, jestem głuchy bo tylko ty słyszysz głos swojej wyobraźni
    która podpowiada Ci niestworzone rzeczy z którymi potem dyskutujesz.

  • 59. Data: 2011-03-15 15:37:59
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-03-12 16:43, J.F. wrote:

    > Najprosciej by chyba bylo - telefon, lusterko, termometr i wyjac z
    > zamrazarki po 12h :)

    Chcecie _używać_ baterii akumulatorów w _zamrażarce_?
    No moje gratulacje.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 60. Data: 2011-03-15 15:43:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-03-15 16:37, TGor wrote:

    > Chcecie _używać_ baterii akumulatorów w _zamrażarce_?
    > No moje gratulacje.

    Ciiii, moze wyjsc ciekawy eksperyment: "Will it freeze?"
    sponsorowany przez whirlpool ;]