    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4 od srodka
    Date: Tue, 15 Mar 2011 18:08:02 -0500
    <s...@4...com> <ilo152$jll$1@news.onet.pl>
    <7...@4...com> <ilo47q$a6$1@news.onet.pl>
    <0...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <ilofek$m7d$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iloq13$3d0$1@inews.gazeta.pl>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:iloq13$3d0$1@inews.gazeta.pl...

    > "Klikajcie, a znajdziecie".
    > Hint: Product and safety information.

    Byłem tam, oglądałem, nie znalazłem. Piszą coś o temperaturze
    i baterii - ale nie o całym telefonie. Nawiasem mówiac piszą aby
    trzymać baterię pomiędzy 15C a 25C... czyli ani na narty, ani na plażę!

    "Avoid extreme temperatures.
    Always try to keep the battery between 15°C and 25°C (59°F and 77°F)."
    http://europe.nokia.com/support/product-support/c6-0
    0/user-guide?ccf_name=nokia-c6-00/guide/GUID-CE1D8BB
    5-0CF1-4A91-AA4D-2FB1584A5B17_D0E35644_FILE001.html#
    GUID-CE1D8BB5-0CF1-4A91-AA4D-2FB1584A5B17_D0E35644

    To gorzej niż w iPhone! :-)

    W rubryce Takin Care of your device jest bardzo mętnie napisane:
    "Do not store the device in high or cold temperature.
    High temperatures can shorten the life of electronic devices,
    damage batteries, and warp or melt certain plastics."

    > Klikać się nie chce, czytać się nie chce, ale trollować bez znajomości
    > tematu to i owszem? Pytałem się Ciebie kiedyś, czy znasz etymologię
    > usenetowego określenia "pszemolić". Teraz już chyba nikt nie ma
    > wątpliwości, skąd się to wzięło.

    Dla mnie fascynujące jest to, że tyle Ci się chciało pierdół napisać
    ale żeby podać KONKRETNEGO LINKA do szukanej informacji
    albo konkretnego cytatu to nie dałeś. Tymczasem znowu nie jest
    oczywiste do jakiej informacji o temperaturze się odnosisz...

    > Przecież siedzisz też na pl.comp.pecet. Skleroza?

    I skąd wniosek że znam/pamiętam wszystkich grupowiczów peceta??

    > Pułkownik Stavros nie byłby tym zachwycony...

    ???