    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone 4 od srodka
    Date: Wed, 16 Mar 2011 00:44:39 +0100
    <s...@4...com> <ilo152$jll$1@news.onet.pl>
    <7...@4...com> <ilo47q$a6$1@news.onet.pl>
    <0...@4...com>
    <i...@p...onet.pl> <ilofek$m7d$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl> <iloq13$3d0$1@inews.gazeta.pl>
    <i...@p...onet.pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Byłem tam, oglądałem, nie znalazłem. Piszą coś o temperaturze
    > i baterii - ale nie o całym telefonie.

    A o czym jest mowa w tej gałęzi wątku? Zagubiłeś się.
    Zresztą ja przede wszystkim odniosłem się do Twojego stwierdzenia "że
    producenci telefonów nie kwapią się z publikacją tych informacji...". Otóż -
    jak napisałem - kwapią się, przykładowo dla mojego starego Siemensa C65 jest
    to zakres -10...+55 st.C., dane dla Samsunga Wave 733 też niedawno tu
    przytaczałem. Zauważ też, że na wymienionej przeze mnie liście nie figurują
    ani Nokia ani Apple.

    > Dla mnie fascynujące jest to, że tyle Ci się chciało pierdół napisać
    > ale żeby podać KONKRETNEGO LINKA do szukanej informacji
    > albo konkretnego cytatu to nie dałeś. Tymczasem znowu nie jest
    > oczywiste do jakiej informacji o temperaturze się odnosisz...

    Ale czego ty oczekujesz? Bo ciskasz się jak dzieciak, który sam nie wie,
    czego chce.
    Repeto: wątek skręcił na baterie i ta informacja dla Nokii jest podana,
    zresztą sam ją znalazłeś.
    Twoje stwierdzenie o "niekwapiących się producentach" (może nie zauważyłeś,
    ale na świecie jest ich więcej niż dwóch) obaliłem m.in. na przykładzie
    Siemensa, Samsunga, LG. Wystawić skany instrukcji? Tam są dane dotyczące
    warunków pracy *całego* aparatu.

    > I skąd wniosek że znam/pamiętam wszystkich grupowiczów peceta??

    Znaczy się twierdzisz, że tak często jesteś kopany w rzyć, że już ci
    wszystko jedno, kto cię kopie?

    > ???

    Łopatologicznie: w krajach basenu Morza Śródziemnego Andrea to również imię
    meskie. Ja to imię pamiętam przede wszystkim stąd
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Alistair_MacLean - 2 pozycja od góry, będąca
    klasyką literatury beletrystycznej. Założyłem - jak widać bezpodstawnie - że
    każdy średnio oczytany człowiek ją zna.

    JoteR