  • 1. Data: 2011-03-10 13:30:38
    Temat: HTC Desire-nagrywanie rozmów
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    czy jest jakiś dobry program do nagrywania rozmów na telefon HTC Desire?
    Przez "dobry program" rozumiem taki, który nagrywa obie strony w przyzwoitej
    jakości. W sieci jest trochę programów, ale dobrze nagrywają jedynie jedną
    stronę, druga jest praktycznie niesłyszalna.

    Pozdrawiam,
    Jarek

    5941 (20110310) __________

  • 2. Data: 2011-03-10 14:12:58
    Temat: Re: HTC Desire-nagrywanie rozmów
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 14:30:38 +0100, Jarek napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5941 (20110310) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    A mógłbyś proszę zacząć od posprzątania sobie w komputerze, żeby przestał
    wysyłać ten reklamowy spam na grupę?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 3. Data: 2011-03-10 14:44:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński

    A jaką widzisz różnicę pomiędzy jego śmieciami i Twoimi?
    Dla mnie mają jednakową, zerową wartość.

  • 4. Data: 2011-03-10 15:16:37
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > A jaką widzisz różnicę pomiędzy jego śmieciami i Twoimi?
    > Dla mnie mają jednakową, zerową wartość.

    Bo jesteś zero, nie odróżniasz, albo nie chcesz odróżnić śmieci od sygnatury,
    lekceważysz tak samo netykietę, prowokujesz, zaczepiasz i szukasz zwady. Jesteś
    ignorantem i jełopem, mówiono to nie raz i nie dwa i pewnie jeszcze będzie
    powtórzone, a jedynym debilnym argumentem jełopa-azbeściarza jest to, że mu
    zazdrościmy. Weź już wyjdź i się więcej nie ośmieszaj swoimi wypocinami,
    fachowcu od siedmiu boleści. Już dość wniosłeś idiotyzmu i nam to wystarczy.

  • 5. Data: 2011-03-10 15:31:41
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Jarek wrote:

> [...]
    > nagrywają
    > jedynie jedną stronę, druga jest praktycznie niesłyszalna.

    Witaj
    Wypróbuj wersje demo:
    http://market.android.com/details?id=com.killermobil
    e.totalrecall.trial
    Przy czym wyraźnie zaznaczam, testuj zanim się
    na zakup zdecydujesz ! To czy ten program chce
    działać (i jak działa, czy nagrywa dźwięk dość
    dobrze elektronicznie czy kiepsko korzystając
    z.. mikrofonu) zależy zarówno od telefonu jak
    i zdarza się że także od wersji androida.

    Teoretycznie (patrząc na informacje od innych
    użytkowników i producenta) powinien działać..
    ale, no właśnie ale, - Cytuję za producentem:

    "NOTE: The ability to record both sides of the call is not
    possible on all Android devices. Some devices will only record the
    caller audio at very low levels (from the mic), others will record
    both sides of the call perfectly, while others simply will not
    record. This has nothing to do with the Total Recall Call Recorder
    and with your specific device. Also, due to system limitations, if
    your device runs low on resources, the call will not record, so
    it's suggested to minimize apps running in the background when
    using Total Recall."

    PS. I wyłącz tą ...... sygnaturkę!

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 6. Data: 2011-03-10 16:24:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > Bo jesteś zero, nie odróżniasz, albo nie chcesz odróżnić śmieci od
    > sygnatury,

    Bo nie ma dla mnie różnicy pomiędzy "sygnaturą" a spamem...
    Jak sam widzisz, nie używam sygnaturek bo właśnie uważam je
    za śmieć, szum, nie potrzebny chłam na końcu tekstu.

    > lekceważysz tak samo netykietę, prowokujesz, zaczepiasz i szukasz zwady.
    > Jesteś ignorantem i jełopem, mówiono to nie raz i nie dwa i pewnie jeszcze
    > będzie powtórzone, a jedynym debilnym argumentem jełopa-azbeściarza

    Co Twoja netykieta, której podobno tak sam przestrzegasz,
    mówi na temat przezywania grupowiczów?

    > Weź już wyjdź i się więcej nie ośmieszaj swoimi wypocinami,

    Potrafisz obsługiwać swój czytnik niusów? To użyj kill-file
    i przestań już płakać nad swoim biednym losem bo czytać
    mnie nie musisz...

  • 7. Data: 2011-03-10 17:09:20
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

> [...]
    > your device runs low on resources, the call will not record, so
    > it's suggested to minimize apps running in the background when

    dziękuję za odpowiedź. Znam ten program i niestety na Desire nie działa
    właściwie, tzn. nie słychać rozmówcy.
    Przepraszam za sygnaturki, ale sam jestem zaskoczony, że się pojawiają, bo
    mam "odptaszkowane" w NODzie wyświetlania komunikatów.
    Próbowałem jeszcze pogrzebać i mam nadzieję, że nie będą już śmiecić ;)
    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 8. Data: 2011-03-10 17:58:03
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Jarek wrote:
    e.totalrecall.trial

    > dziękuję za odpowiedź. Znam ten program i niestety na Desire
    > nie działa właściwie, tzn. nie słychać rozmówcy.

    No cóż, w takim razie niezbyt dobrze widzę
    perspektywy nagrywania. Inne programy tego
    typu jakie widziałem działają zazwyczaj..
    jeszcze gorzej, w najlepszym razie równie
    źle, a szkoda..

    > Przepraszam za sygnaturki, ale sam jestem zaskoczony, że się
    > pojawiają, bo mam "odptaszkowane" w NODzie wyświetlania
    > komunikatów.

    przeprosiny przyjęte

    > Próbowałem jeszcze pogrzebać i mam nadzieję, że nie będą już
    > śmiecić ;)

    teraz jest już OK, dziękuję, o wiele lepiej
    jest bez tych paru linijek od programu av.

    >Pozdrawiam,
    > Jarek

    Wzajemnie,
    Maciej

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2011-03-11 11:02:57
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> Odpowiedz na

    > No cóż, w takim razie niezbyt dobrze widzę
    > perspektywy nagrywania. Inne programy tego
    > typu jakie widziałem działają zazwyczaj..
    > jeszcze gorzej, w najlepszym razie równie
    > źle, a szkoda..

    Android to nie WM.
    http://androidforums.com/android-lounge/181663-andro
    id-phone-call-recording-function.html

    HTC/Google Nexus One; ; requires MIUI ROM
    HTC Desire; requires MIUI ROM
    HTC Magic (a.k.a. G2); requires root and custom kernel; with rViox, support thread
    HTC Hero; requires root and custom kernel; with rViox, support thread
    HTC Wildfire; requires root and custom kernel; with rViox, support thread
    Samsung i9000 (Generic Galaxy S); with Hacks; Packaged update.zip
    ZTE Blade (a.k.a. Orange San Francisco); requires custom ROM

    Musisz mieć odpowiedni rom.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 10. Data: 2011-03-11 17:47:49
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
> [...]
    > Samsung i9000 (Generic Galaxy S); with Hacks; Packaged update.zip
    > ZTE Blade (a.k.a. Orange San Francisco); requires custom ROM

    Dziękuję za podesłanie linka, ale widzę, że mimo długiej obecności androida
    na rynku, nadal jest kiepsko w temacie nagrywania.

    Pozdrawiam,
    Jarek