  • 1. Data: 2011-03-09 21:53:56
    Temat: Jaki telefon wybrać w Play
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    Dotychczas używałem Noki N95 teraz w play mam do wyboru htc wilfire,
    motorole wildstone lub defny ,nokie c 6 ,samsunga s 8500 wave,,samsunga i
    5700 galaxy te telefony sa w play w miarę rozsądnych cenach przy
    abonamencie który chce wybrać ,nie wiem na jki telefon się zdecydowac ten ma
    bada ten androida ogólnie dużo nowości ,zalezmi żeby bateria wmiarę dobrze
    trzymała około 3 dni i żeby apart był przyzwoitej jakości
    Pozdrawiam JM

  • 2. Data: 2011-03-10 09:04:26
    Temat: Re: Jaki telefon wybrać w Play
    Od: "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl>

    Użytkownik "Domator" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma bada ten androida ogólnie dużo nowości ,zalezmi żeby bateria wmiarę
    > dobrze trzymała około 3 dni i żeby apart był przyzwoitej jakości

    taki ktory uda sie najkorzystniej sporzedac ;) wkladajac jak najmniej ;)

  • 3. Data: 2011-03-10 09:13:23
    Od: z <z...@g...pl>

    Domator pisze:
> [...]
    > ten ma bada ten androida ogólnie dużo nowości ,zalezmi żeby bateria
    > wmiarę dobrze trzymała około 3 dni i żeby apart był przyzwoitej jakości

    Jak się dowiesz na miejscu w salonie jakie są na prawdę dostępne to
    będziesz miał DUŻO łatwiejszy wybór. Na stronie to bajki wypisują.

  • 4. Data: 2011-03-10 09:17:50
    Od: z <z...@g...pl>

    PS. Czy Nokia N8 będzie w play?

  • 5. Data: 2011-03-10 17:07:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    (...)
    zrezygnować z "zachciajki" zostać ze starym telefonem i poprosić o 50%
    zniżki na abonamnet i umowę na maks12 miesiecy.
    ToMasz