  • 21. Data: 2009-10-30 15:08:06
    Temat: Re: iPhone
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:19:01 +0100, Hektor napisał(a):

    > No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

    Oni w ogóle nie tłumaczą. No, nie, przepraszam, tu bym skłamał.
    Brak 2G w pierwszym iPoo tłumaczyli, że nie jest potrzebne, bo pokrycie
    sieci 3G jest słabe, za to sieci WLAN są powszechnie i łatwo dostępne.
    Brak MMS był wytłumaczony tym, że prawie nikt tego nie używa.

    A tego czego ci nigdy nie wytłumaczą, to to, żeby sobie użyszkodnicy nie
    wysyłali co lepszych piosenek, tylko kupowali w iTunes. Dokładnie tak samo
    jest zrobione Apple TV, tu jest fajna recenzja najnowszej wersji tego
    wynalazku:
    http://gizmodo.com/5393023/12-things-you-need-to-kno
    w-about-apple-tv-30
    w szczególności dobrze oddający ideę przyświecającą producentowi jest punkt
    11. I podobnie jest z iPoo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2009-10-30 15:29:04
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Oni w ogóle nie tłumaczą. No, nie, przepraszam, tu bym skłamał.

    Zupełnie, jakby którykolwiek inny producent Wam się z czegokolwiek
    tłumaczył :-)
    Jesteś wyznawcą - kupujesz. Nie jesteś - nie kupujesz.

    Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki
    ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

  • 23. Data: 2009-10-30 15:34:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 16:29:04 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Zupełnie, jakby którykolwiek inny producent Wam się z czegokolwiek
    > tłumaczył :-)
    > Jesteś wyznawcą - kupujesz. Nie jesteś - nie kupujesz.

    Niestety, Apple i to przewidziało. Stąd też wszechobecna propaganda w stylu
    "czy przestal pan już bić swoją żonę", przeciwko nieśmiało usiłuję
    protestować.

    > Stan pośredni p.t. Waldek ostatnio był widywany w czasach walki
    > ideologicznej PZPR z Kościołem Katolickim :-P

    Jest pan w błędzie, Ta pani przyszła w tym futrze i właśnie w nim wychodzi.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 24. Data: 2009-10-30 16:02:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Jest pan w błędzie, Ta pani przyszła w tym futrze i właśnie w nim wychodzi.

    Jakbym Cię poznał wczoraj, to może bym uwierzył :-)

    M.

  • 25. Data: 2009-10-30 16:04:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 17:02:01 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Jakbym Cię poznał wczoraj, to może bym uwierzył :-)

    Nie odrózniasz walki ideologicznej z krzykiem rozpaczy elementarnej logiki
    gwałconej wszechobecną kryptoreklamą iPoo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 26. Data: 2009-10-30 19:03:45
    Od: Ra <a...@a...com>

    Waldek Godel pisze:

    > Nic nie poradzę, takie są fakty - jeden z najdroższych telefonów na rynku
    > nie ma pewnych podstawowych funkcji, mimo, że ani technicznie, ani
    > systemowo nic nie stoi na przeszkodzie.

    a tak a propo wspomnianej tu nokii na wakacjach jedna z osób posiadająca
    nokie n97 chciała coś przegrać z laptopa i dupa. Podobno wymagany jest
    specjalny kabelek którego akurat nie miała a właśnie po bt urządzenia
    nie dały rady się skomunikować.

  • 27. Data: 2009-10-30 20:20:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 20:03:45 +0100, Ra napisał(a):

> [...]
    > nokie n97 chciała coś przegrać z laptopa i dupa. Podobno wymagany jest
    > specjalny kabelek którego akurat nie miała a właśnie po bt urządzenia

    masz na myśli specjalny czyli microUSB?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 28. Data: 2009-10-30 20:41:01
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    w-about-apple-tv-30
    > w szczególności dobrze oddający ideę przyświecającą producentowi jest punkt

    Ciekawa reklama od Verizona wprowadzającego całą serię telefonów
    opartych o ndroida:

    http://www.youtube.com/watch?v=e52TSXwj774

    Szadzik

  • 29. Data: 2009-10-30 20:53:53
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Wtedy wciąż nie da się nic przesłac - system nie ma po prostu stosownego
    > profilu BT i koniec. [...]
    > BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą przypadłość.
    > Widocznie rynek nie dorósł.

    Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

    p.

  • 30. Data: 2009-10-30 21:03:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 30 Oct 2009 20:53:53 GMT, Piotr KUCHARSKI napisał(a):

    > Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

    nie jestem do końca przekonany, że obsługa BT i profile BT znajdują się w
    rejonie dostępnym developerom. Ale może...

    Niemniej jeżeli wciąż obowiązuje to:
    http://cfs7.tistory.com/image/16/tistory/2008/08/26/
    20/53/48b3eebb34a4d
    to nie ma takiej p.... możliwości.

    Wychodziłoby bowiem, że wszystko związane z BT działa jako natywny proces
    linuxa, a wszystko co mogą robić developerzy działa pod maszynką wirtualną
    javy i nie ma dostępu do linuxa.
    Nie wspominając o tym, że nawet jak ktoś napisze, to i tak telefon będzie
    musiał być rootowany, żeby to zainstalować. A to ostatnio staje się coraz
    mniej trywialne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel