  • 1. Data: 2009-10-29 11:31:30
    Temat: sms od Nokia - jak się go pozbyć
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Zakupiłem żonie telefon nokia 5800, aby poinstalowac programy niezbędne jej
    do pracy, włożyłem najpierw swoja kartę sim,
    obecnie co kilka dni przychodzi sms o informacjach dot Nokia 5800,
    co zrobić aby te smsmy nie przychodziły?

    dziękuję i pozdrawiam
    Amir

  • 2. Data: 2009-10-29 15:14:18
    Temat: Re: sms od Nokia - jak się go pozbyć
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obecnie co kilka dni przychodzi sms o informacjach dot Nokia 5800,
    > co zrobić aby te smsmy nie przychodziły?

    nie zarejstrowałeś sie/jej na stronei nokii z zgodą na przetwarzanie danych
    itp?

    Jacek

  • 3. Data: 2009-10-29 15:15:13
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Amir tak oto obwieścił(a):

    > obecnie co kilka dni przychodzi sms o informacjach dot Nokia 5800,
    > co zrobić aby te smsmy nie przychodziły?

    Jakie informacje, reklamowe czy konfiguracyjne przy każdej zmianie karty
    (mms, gprs, itp)?

    Jeśli to pierwsze to chyba nic się nie da zrobić, pisze chyba bo to leży
    raczej po stronie systemu bez możliwości zmiany, ale mogę się mylić.

    A jeśli reklamowe to sobie przypomnij gdzie "użyczyłeś" numer i na co
    wyraziłeś zgodę i zmień to. Lub/i zainstaluj sobie jakiś soft blokujący
    smsy. Soft znajdziesz np na "forum iPmart Polska'

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 4. Data: 2009-10-29 17:42:02