  • 11. Data: 2009-10-30 09:25:43
    Temat: Re: iPhone
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > opcja 1 - siąść i płakać
    > opcja 2 - porwać Dżobsa i zażądać dodania takiej funkcjonalności w zamian
    > za wypuszczenie
    > opcja 3 - zmienić badziewie na coś normalnego

    :-)
    Wiedziałem Waldek, że nie wytrzymasz.

    ZK

  • 12. Data: 2009-10-30 09:29:22
    Od: Stewart Malutki <t...@o...2.pl>

    qwerty pisze:

    > następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

    raczej tak to powinno być ;-)

    --
    SM

  • 13. Data: 2009-10-30 10:25:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 10:25:43 +0100, Hektor napisał(a):

    > :-)
    > Wiedziałem Waldek, że nie wytrzymasz.

    Nic nie poradzę, takie są fakty - jeden z najdroższych telefonów na rynku
    nie ma pewnych podstawowych funkcji, mimo, że ani technicznie, ani
    systemowo nic nie stoi na przeszkodzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2009-10-30 10:26:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 08:41:18 +0100, qwerty napisał(a):

    > Może następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

    Android też tego nie potrafi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-10-30 12:13:39
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    To ja przy okazji, bo kolega chce kupić jakiegoś ajfona. Jak skonfigurować
    punkty dostępu internetu i mms pod Playa? Można prosić o jakiegoś linka?

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 16. Data: 2009-10-30 12:40:33
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    qwerty ni au koto ha itsumo tanosii

    > Moje kondolencje.

    Boskie BPNSP

    > Jest program do iPhone, ale nie działa poprawnie. Da się telefon
    > wyszukać, ale pliki nie chcą przechodzić.

    Bo jedyne co można zrobić to złamać system. Inaczej nie da czegokolwiek
    przesłać. Do przedpiścy: wybrałeś gówno no to masz problem.

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, I kod 3613, morderstwo pierwszego
    stopnia sędziego ulicznego

  • 17. Data: 2009-10-30 12:54:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 13:40:33 +0100, ALEX John Calder napisał(a):

    > Bo jedyne co można zrobić to złamać system. Inaczej nie da czegokolwiek
    > przesłać.

    Wtedy wciąż nie da się nic przesłac - system nie ma po prostu stosownego
    profilu BT i koniec. Dokąd ktoś nie zmodyfikuje systemu i nie dołoży
    stosownych profili OBEX nie będzie umiał.
    I sa minimalne szanse, że nawet tabuny pryszczersów bawiące się w ajfonowe
    chakierstwo sobie z tym poradzą.

    BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą przypadłość.
    Widocznie rynek nie dorósł.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 18. Data: 2009-10-30 14:19:01
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

> [...]

    > Nic nie poradzę, takie są fakty - jeden z najdroższych telefonów na rynku
    > nie ma pewnych podstawowych funkcji, mimo, że ani technicznie, ani

    No właśnie, a jak ten stan rzeczy tłumaczy producent?

    Zbigniew Kordan

  • 19. Data: 2009-10-30 14:20:22
    Od: mmartyn <m...@g...com>

    On Oct 29, 7:54 pm, Navy <n...@o...pl> wrote:
    > Pozdrawiam Grupowiczów.
    > Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;
    > 1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
    Taki profil BT umozliwiłby nie tylko transfer kontaktów, ale także
    multimediów pomiędzy telefonami, a na to Apple nie chce zezwolić.
    Zresztą nie tylko Apple.

    > 2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W
    > komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym
    > "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes
    > kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś
    > na wzór i podobieństwo jak w PC Suite?
    Osobiście używam do tego Google Contacts. iPhone umożliwia
    sychronizację m.in. kontaktów pomiędzy telefonem a Google. Także
    pocztę elektroniczną i to na wiele sposobów.

    pzdr MMart

  • 20. Data: 2009-10-30 14:41:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 30 Oct 2009 07:20:22 -0700 (PDT), mmartyn
    <m...@g...com> wrote:

    >Taki profil BT umozliwiłby nie tylko transfer kontaktów, ale także
    >multimediów pomiędzy telefonami, a na to Apple nie chce zezwolić.
    >Zresztą nie tylko Apple.

    A poza Androidem Google'a to kto jeszcze nie chce zezwolić? Bo ja
    używając róznych Nokii, SE, Samsungów, LG, rónych teleofnów z WM nie
    spotkałem się właściwie z takim ograniczeniem.

    Zdrówko