  • 1. Data: 2009-10-29 18:54:04
    Temat: iPhone
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Pozdrawiam Grupowiczów.
    Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;
    1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
    /obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie
    odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,
    2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W
    komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym
    "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes
    kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś
    na wzór i podobieństwo jak w PC Suite?
    Póki co pozdrawiam, ale może jeszcze do Was wrócę.
    Navy

  • 2. Data: 2009-10-29 19:17:20
    Temat: Re: iPhone
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 29 Oct 2009 19:54:04 +0100, Navy napisał(a):

    > 1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
    > /obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie
    > odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,

    opcja 1 - siąść i płakać
    opcja 2 - porwać Dżobsa i zażądać dodania takiej funkcjonalności w zamian
    za wypuszczenie
    opcja 3 - zmienić badziewie na coś normalnego

> [...]
    > "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes
    > kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś

    Możesz próbować zsynchronizować z Outlookiem i tam edytować. Outlook jest
    rynkowym standardem od tego. Niestety, poziom oszołomstwa w tym względzie
    jest koszmarny i za moment pewnie zobaczysz kilka postów dowodzących jaki
    to jest straszny i totalitarny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-29 19:27:20
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Navy wrote:
> [...]
    > /obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie
    > odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,

    Ależ jest zgodny i super współpracuje. Tylko że iphone współpracuje na
    razie tylko z zestawami słuchawkowymi (mono i częściow stereo) oraz
    potrafi udostępnić internet przez BT PAN (po zezwoleniu przes operatora).

    > 2. W
    > Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W komputerze
    > przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym "sru" do
    > telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone?

    Po części jest.

    > W programie iTunes kontakty
    > odnoszą sie tylko do książki Windows.

    Ja akurat używam Outlooka. Synchronizuję z wieloma innymi urządzeniami,
    także z Nokią.

    > Ale czy jest coś gdzieś na wzór i
    > podobieństwo jak w PC Suite?

    Osobnego edytora książki nie ma.

    > Póki co pozdrawiam, ale może jeszcze do
    > Was wrócę. Navy

    Oj i to nie raz. A potem kupisz normalny telefon, na co liczymy.

    Jakub

  • 4. Data: 2009-10-29 19:44:45
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Odpowiedzi raczej dołujące niż pocieszające, ale łatwo sie nie poddam
    ;-)

  • 5. Data: 2009-10-29 20:03:16
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Navy tak oto obwieścił(a):
    > Odpowiedzi raczej dołujące niż pocieszające, ale łatwo sie nie poddam
    > ;-)

    Inni też ;)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 6. Data: 2009-10-29 20:10:51
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Piotr M wrote:
    > Inni też ;)

    Bądźmy silni grupą :)

    Jakub

  • 7. Data: 2009-10-30 00:59:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jtrqp669uc3c$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    [...]

    Nie przejmuj sie Godelem.
    To taki czlowiek co ma antyaplowa obsesje.

    TA

  • 8. Data: 2009-10-30 07:41:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Navy" <n...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;

    Moje kondolencje.

    > 1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
    > /obecnie zainstalowany Bluetooth o ile jest widoczny przez Nokie, nie
    > odnajdowany jest przez iPhona nie chcą ze sobą współpracować/,

    Jest program do iPhone, ale nie działa poprawnie. Da się telefon wyszukać, ale
    pliki nie chcą przechodzić.

> [...]
    > do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś na wzór i podobieństwo jak w PC

    Tak jak poprzednicy napisali.

    > Póki co pozdrawiam, ale może jeszcze do Was wrócę.

    Może następny będzie na windowsie, albo androidzie. ;)

  • 9. Data: 2009-10-30 07:42:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 01:59:06 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

    > Nie przejmuj sie Godelem.
    > To taki czlowiek co ma antyaplowa obsesje.

    Obsesja obsesją, ale rację ma ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-10-30 09:24:52
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał

    > Bądźmy silni grupą :)

    Jak powiedział klasyk: "silny waszom siłom".

    ZK