  • 1. Data: 2009-10-29 06:48:39
    Temat: ktora siec abonament do 50zł?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    W ktorej sieci w cenie do 50zł dostanę najwięcej minut do wszyskich sieci?
    obecnie w erze mam 170min za 50zł

    oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie
    czy to dobra oferta i ktorys operator moze ją przeskoczyć?

    dzięki za odpowiedz
    pozdrawiam

    PS nie interesuje mnie telefon nowy

  • 2. Data: 2009-10-29 08:36:59
    Temat: Re: ktora siec abonament do 50zł?
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Amir pisze:
> [...]
    > oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie
    > czy to dobra oferta i ktorys operator moze ją przeskoczyć?

    One Play bez telefonu na 12 miesięcy

    One Play 65 za 45zł (166min) przez cały okres umowy.
    Do wyboru jeden darmowy pakiet dodatkowy 50 minut do wszystkich
    lub 100 min do play i stacjonarne.
    A więc oferta 300 minut od ery pod warunkiem że do wszystkich wychodzi
    korzystnie.

    Max

  • 3. Data: 2009-10-29 10:44:35
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    >
    > oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie
    > czy to dobra oferta i ktorys operator moze ją przeskoczyć?

    Bardzo dobra propozycja. Play może się zbliżyć ofertą One Play 95 na 6
    miesięcy czyli za 47,5 zł. dostajesz 243 minuty
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_One_Play_bez_Telefonu__6_1_09_2009.p
    df .
    Można chyba w tym abo wykupić pakiet 100 minut na stacjonarne i do Play za 5
    zł. ?
    http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Pak
    iet_minut_do_Play_i_na_stacjonarne_16_04_2009.pdf .
    Ewentualnie Play dla Firm bez telefonu na 12 miesięcy za 50 zł. netto jest
    380 minut do wszystkich i 3000 minut do Play i na stacjonarne
    http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin
    _Promocji_Umowa_bez_telefonu_od_17_06_2009.pdf .

  • 4. Data: 2009-10-29 21:37:10
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Amir pisze:
> [...]
    >
    > oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie
    > czy to dobra oferta i ktorys operator moze ją przeskoczyć?

    wydaje mi sie ze 50zł to jeszcze nie kwota gdy abonament opłaca sie "z
    marszu". w orange prepaid za 50zł masz pi razy oko 700 minut w sieci,
    albo ok 200 poza. jednak w innej "taryfie" beziesz miał ok 300 minut w
    sieci ale za to rozmowy z 1 numerem bez ograniczen. Dalej przesądza twój
    biling. do jakiej sieci masz najwiecej rozmów?

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-10-30 13:09:04
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > sieci ale za to rozmowy z 1 numerem bez ograniczen. Dalej przesądza twój
    > biling. do jakiej sieci masz najwiecej rozmów?

    sczerze powiem, ze chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo (przelwy bankowe via
    sms, szybkie zgłoszenie kradzieży i blokada numeru, mozliwość szybkiego
    wznowienia numeru, brak obaw przed stratą łatwego do zapamietania numer 604
    xxx yyy numeru który mam od 97r. i ktory posiada wiele waznych dla mnie
    kontaktow

    i wygoda, raz rachunek 50zł, czasami, bez obaw, ze zabraknie kasy na
    koncie, gdy w waznej sprawie dzwonie
    bo mogla by byc dla mnie katastrofa

    dzwonie głownie era stacjonarne troche rózne sieci, play bardzo mało tak mi
    się wydaje bo skąd mam wiedzieć :)

    place raz na 3 miesiące.

    taką dostałem ostatecznie ofertę

    Dodam tylko, ze z roku na rok płacę mniej to tyle dobrze.

    Zestawy promocyjne do wyboru:

    - Nowa Era 60 - 120 minut lub 360 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
    oraz 70 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 190
    minut miesięcznie w promocyjnej cenie 30,00 zł z VAT
    - Nowa Era 80 - 170 minut lub 510 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
    oraz 120 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 290
    minut miesięcznie w promocyjnej cenie 50,00 zł z VAT
    - Nowa Era 100 - 220 minut lub 660 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
    oraz 170 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 390
    minut miesięcznie w promocyjnej cenie 70,00 zł z VAT

    Dodatkowo, tylko jako Stały Abonent, otrzymuje Pan możliwość dopasowania
    taryfy wedle własnych potrzeb w ciągu 60 dni od podpisania aneksu.
    Do każdej z taryf może Pan wykupić usługi dodatkowe na warunkach
    promocyjnych:

    W taryfach Nowa Era 20, Nowa Era 40 i Nowa Era 60:
    -Wybrana osoba 200 za 5 zł: 200 minut na połączenia z jednym wybranym
    numerem Abonenta Era, Użytkownika systemu Tak Tak lub użytkownika sieci
    stacjonarnych
    -Weekendy 200 za 5 zł: 200 minut w soboty i niedziele na połączenia do
    Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci
    stacjonarnych

    W taryfach Nowa Era 80, Nowa Era 100:
    -Sieć rodzinna - Grupa 3 osobowa za 5 zł: 2000 minut na połączenia wewnątrz
    grupy Sieci rodzinnej na każdy numer telefonu
    -Weekendy 2000 za 10 zł: 2000 minut w soboty i niedziele na połączenia do
    Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci
    stacjonarnych.
    Zmiany można dokonać samodzielnie poprzez witrynę www.era.pl (opcja
    bezpłatna) lub poprzez konsultanta Biura Obsługi Abonenta, 602900 (opcja
    płatna 5 zł z VAT)

    W taryfie Nowa Era stawka za minutę połączenia po wykorzystaniu minut z
    abonamentu to jedyne 0,49 zł z VAT (w taryfach Nowa Era 80, 100, 120, 200)
    lub 0,59 zł z VAT (w taryfach Nowa Era 20, 40, 60) za minutę połączenia, a
    koszt SMS-a to 0,20 zł z VAT. Opłaty za połączenia nalicza

  • 6. Data: 2009-10-30 22:45:47
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > sczerze powiem, ze chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo (przelwy bankowe
    > via sms,

    A co to za roznica czy masz prepaida czy postpaida?

> [...]
    > wznowienia numeru, brak obaw przed stratą łatwego do zapamietania numer
    > 604 xxx yyy numeru który mam od 97r. i ktory posiada wiele waznych dla

    Ale jak zarejestrujesz sobie prepaida to przeciez masz to samo.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2009-10-31 13:32:16
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > - Nowa Era 80 - 170 minut lub 510 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
    > oraz 120 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 290
    > minut miesięcznie w promocyjnej cenie 50,00 zł z VAT

    Orange pop. 3 miesiace: karta zdrapka 50 i przelewSMS 50 + przelew SMS50
    Dostajesz: 50zł+75+75( bo płacąc za przelewsms50zł dostaniesz 75 do
    wygadania. Alternatywnie, mozna dołaowywac następny miesąc korzystając z
    promocji masz za staż - max30%. Można kombinować z kartami o wiekszych
    nominałach, tak czysiak, gorzej nie wyjdziesz.)
    wiec mamy 200zł na 3 miesiace, co daje wymiennie 2000 minut w sieci lub
    około 698poza. - (na 3 miesiace!)
    W porównaniu do tego co anpisałeś byłoby 120min/mies poza + 318minut w
    sieci. Jeśli zrezygnujesz z przelewów sms, to z umową na 3 lata mozez
    wziać telefon za 1 zł.
    JEdnak niemam zamiaru Cie nakłaniać do przejścia na pop-a Podana
    "kombinacja" chociaż korzystniejsza jest uciażliwa, i nie każdemu
    pasuje. weź jednak moją propozycje jako baze porównawczą: skoro w
    prepaidzie można(mieć niskie stawki), to czemu nie w abo?

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-10-31 19:49:35
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

> [...]
    > wygadania.

    > wiec mamy 200zł na 3 miesiace, co daje wymiennie 2000 minut w sieci lub

    Reasumując - za wydane 150 zł dostaje ok. 698 minut do wszystkich z
    gwiazdkami.
    Czyli za miesiąc wychodzi 233 minut za 50 zł .
    Natomiast co my widziem, prosze wycieczki, w wistującem poście?
    "oferuja mi przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie"
    Jak rozumiem - cały czas w ramach abonamentu 50-złotowego?

    > JEdnak niemam zamiaru Cie nakłaniać do przejścia na pop-a Podana
    > "kombinacja" chociaż korzystniejsza

    Hę? W jakiej to arytmetyce 233 jest "korzystniejsze" od 300?

    JoteR

  • 9. Data: 2009-11-01 07:42:17
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > Jak rozumiem - cały czas w ramach abonamentu 50-złotowego?

    > Hę? W jakiej to arytmetyce 233 jest "korzystniejsze" od 300?

    1 300 minut to nie zawsze jest 300 minut do wszystkich.
    2 w pierwszym poscie piszesz o starym abo i 300 minut
    3 w drugim poscie piszesz o realnych abo i nie wspominasz o 300 minutach
    stąd moja - taka a nie inna odpowiedź. sperecyzuj co Ci proponują
    konkretnie - dostaniesz konkretną odpowiedź.

    wyprzedzając:
    POP o ile masz 50% (orange+stacjonarne) to już masz 1000+344(na 3m)
    czyli 333+120, a tu ta arytmetyka nie jest taka oczywista (rozdizał
    kwotowy nie w minutach)
    O ile dostaniesz 170wew+120poza+300 bonus - to masz najlepszą taryfe pod
    słońcem. (polskim)
    ToMasz

  • 10. Data: 2009-11-01 08:55:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > 1 300 minut to nie zawsze jest 300 minut do wszystkich.

    Przeczytaj wistującego posta jeszcze raz. Pytanie jest jasne: W ktorej sieci
    w cenie do 50zł dostanę najwięcej minut do *wszyskich* sieci? Zatem
    zakładam, że pytający pisze o ofercie, która spełnia jego wymagania. O
    minutach wewnątrzsieciowych nie ma tam ani słowa.

    > 2 w pierwszym poscie piszesz o starym abo i 300 minut

    Przeczytaj wistującego posta jeszcze raz. Amir pisze wyraźnie: "oferuja mi
    przeduzenie na 18miesięcy umowy i 300min w abonamencie". W starym
    abonamencie miał 170 min.

    > 3 w drugim poscie piszesz o realnych abo i nie wspominasz o 300 minutach

    Fakt, w drugim poście jest to już tylko 290 minut do wszystkich z
    gwiazdkami. Jednak nadal jest to znacznie więcej niż 233 minuty.

    > sperecyzuj co Ci proponują
    > konkretnie - dostaniesz konkretną odpowiedź.

    ToMaszu - mnie nic nie proponują, ja jestem szczęśliwym abonamenciarzem,
    patrzącym z rozbawieniem na pokrętne próby udowodnienia przez apostołów
    prepaidu, że białe jest czarne i na odwrót.

    JoteR