    From: mmartyn <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone
    Date: Fri, 30 Oct 2009 07:20:22 -0700 (PDT)

    On Oct 29, 7:54 pm, Navy <n...@o...pl> wrote:
    > Pozdrawiam Grupowiczów.
    > Kupiłem ostatnio iPhone 16 GB 3Gs;
    > 1. Co trzeba zrobić by Bluetooth w iPhonie był kombatybilny np. z Nokia?
    Taki profil BT umozliwiłby nie tylko transfer kontaktów, ale także
    multimediów pomiędzy telefonami, a na to Apple nie chce zezwolić.
    Zresztą nie tylko Apple.

    > 2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W
    > komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym
    > "sru" do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes
    > kontakty odnoszą sie tylko do książki Windows. Ale czy jest coś gdzieś
    > na wzór i podobieństwo jak w PC Suite?
    Osobiście używam do tego Google Contacts. iPhone umożliwia
    sychronizację m.in. kontaktów pomiędzy telefonem a Google. Także
    pocztę elektroniczną i to na wiele sposobów.

    pzdr MMart