  • 21. Data: 2013-03-17 18:54:25
    Temat: Re: hot spot + zwykla rozmowa voice?
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-15 11:30, Ghost pisze:
    > Da rade rownoczesnie na androidzie? Rozmowa oczywiscie, nie przez
    > skype tylko standardowo gsm, znaczy, zeby telefonik zadzwonil, jak
    > ktos dzwoni i dalo sie odebrac nie przerywajac pracy jako np. hot spot.
    >
    > Gdzies widzialem, ze np. IP5 nie daje rady transmisji i rozmowy na raz.

    Jasne, w dwusimowcu nie ma z tym problemów.

  • 22. Data: 2013-03-17 19:59:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zapewniam Cię, że działa. Jestem tego żywym dowodem.

    Dziala, nawet bez ustawiania udostepniania. Dziala tez sprawdzic rownolegly
    voice.

    Na tablecie acer w510 nie dziala (windows 8), ale to pewnie jeszcze inny
    temat, za latwo by bylo :-)

  • 23. Data: 2013-03-18 11:32:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > rownolegly voice.
    >
    > Na tablecie acer w510 nie dziala (windows 8), ale to pewnie jeszcze inny

    Na tablecie dziala po podlaczeniu dodatkowej karty wifi na usb. Nie dalo
    rady poprawnie odpalic ad hoca z n8 nawet z uzyciem netsh. Chyba wifi
    montowane w tabletach jest standardowo dosc kulawe. Pisze o tym, bo moze
    ktos odkopujac w google zaoszcedzi troche czasu.

  • 24. Data: 2013-03-18 14:19:02
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał:

    >Na tablecie dziala po podlaczeniu dodatkowej karty wifi na usb. Nie dalo
    >rady poprawnie odpalic ad hoca z n8 nawet z uzyciem netsh. Chyba wifi
    >montowane w tabletach jest standardowo dosc kulawe.

    Osobiście miałem przypadek, jak nokia asha 302 też nie widziała ad-hoca w
    N8.
    A niby wbrew pozorom, nokie powinny się widzieć, a tu miałem skuchę.