  • 1. Data: 2009-06-18 07:16:23
    Temat: [foto] Londyn - kilka nowych zdjec
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Zapraszam zainteresowanych do obejrzenia kilku nowych obrazow z wypadu
    weekendowego do Londynu.

    http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    Waldek

    --

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2009-06-18 07:31:21
    Temat: Re: [foto] Londyn - kilka nowych zdjec
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> napisał w wiadomości
    > Zapraszam zainteresowanych do obejrzenia kilku nowych obrazow z wypadu
    > weekendowego do Londynu.
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    według mnie przedostatnie zjdęcie bardzo dobre, reszta nie zrobiła na mnie
    wrażenia;)

  • 3. Data: 2009-06-18 08:07:56
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > według mnie przedostatnie zjdęcie bardzo dobre, reszta nie zrobiła na mnie
    > wrażenia;)

    Tak, sam dostrzeglem, ze bardzo pocztowkowo mi tym razem wyszlo.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 4. Data: 2009-06-18 09:29:01
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Zapraszam zainteresowanych do obejrzenia kilku nowych obrazow z wypadu
    > weekendowego do Londynu.
    >
    > http://www.waldek.sewera.pl/galeria3.htm

    bardzo mi się podoba pomysł z naświetleniem 60_coś_tam.
    w pierwszej chwili myślałem ze to nocą mocna lampa świeci

  • 5. Data: 2009-06-18 11:57:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h1cqgv$j56$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    > Użytkownik "Waldemarrr" <m...@n...mojej.str> napisał w wiadomości

    > według mnie przedostatnie zjdęcie bardzo dobre, reszta nie zrobiła na mnie
    > wrażenia;)

    A mi sie podobaja. Wszystkie.

    TA

  • 6. Data: 2009-06-18 12:52:39
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > A mi sie podobaja. Wszystkie.

    No dobra - faktycznie zdjecie ziewajacego menela i dziewczynki przed
    sklepem inaczej moznaby skadrowac. A drugi TowerBridge jakis nieostry
    jest.
    Ale jak sie robi takie zdjecia???
    :-(

    TA

  • 7. Data: 2009-06-18 13:50:45
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > A drugi TowerBridge jakis nieostry jest.

    Masz dobre oko. 1/30s i troche bujalo.

    > Ale jak sie robi takie zdjecia???

    Nie calkiem wiem o co pytasz.
    W czym problem?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2009-06-18 14:18:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h1dgnn$ntu$1@inews.gazeta.pl>,
    Waldemarrr <m...@n...mojej.str> wrote:

    > Masz dobre oko. 1/30s i troche bujalo.

    A co? Robiles z tego drewnianego plywajacego pomostu?

    > Nie calkiem wiem o co pytasz.
    > W czym problem?

    E, nie. Zdjecia mi sie podobaja.
    Naprawde nie wiem, jak ty to robisz.
    :-(

    TA

  • 9. Data: 2009-06-18 15:05:43
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > E, nie. Zdjecia mi sie podobaja.
    > Naprawde nie wiem, jak ty to robisz.

    Fotografia to nie tylko umiejetnosc fotografowania. To takze sztuka
    wyboru. Jak gdzies wyjedziesz na kilka dni w celach fotograficznych i
    wybierzesz z tego kilka zdjec to tez bedziesz zadowolony.
    Z naciskiem na slowo: kilka.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 10. Data: 2009-06-18 15:29:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h1dl4b$gmf$1@inews.gazeta.pl>,

> [...]
    > wyboru. Jak gdzies wyjedziesz na kilka dni w celach fotograficznych i
    > wybierzesz z tego kilka zdjec to tez bedziesz zadowolony.

    E, tam.
    Lepiej pokaz EXIFy i powiedz jak to obrabiales.
    I wyrzuc tego ziewajacego menela. Nie pasuje jakos.

    TA