  • 1. Data: 2011-09-24 12:00:12
    Temat: fotki z Olympusa XZ-1
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Ponieważ marudziłem ostatnio o OXZ-1 to teraz czas na pokaz:

    panorama sklejona z kilku fotek z Olympusa XZ-1:
    http://panoramy.tatryinfo.pl/dolinabatyzowiecka2/

    to samo miejsce i czas jako panorama sferyczna zrobiona Nikonem
    D90+Falcon8mm:
    http://panoramy.tatryinfo.pl/dolinabatyzowiecka/

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem rowerowym

  • 2. Data: 2011-09-24 13:31:37
    Temat: Re: fotki z Olympusa XZ-1
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    Ciekawy efekt jest w tej panoramie sferycznej jak się zbliżamy do słońca.
    W jakiejś odległości od niego widać jeszcze niebo, a tuż przy nim zalewa nas
    jasny blask.
    Zupełnie jak w prawdzwiym świecie :) Bardzo fajnie to wyszło, ale zupełnie
    nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje (?).

  • 3. Data: 2011-09-24 13:53:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-24 15:31, m0w pisze:
> [...]
    > Zupełnie jak w prawdzwiym świecie :) Bardzo fajnie to wyszło, ale
    > zupełnie nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje (?).

    Jak dla mnie to jest niefajne, bo we wszystkich panoramach używających
    tego softu wygląda tak samo (i jest generowane sztucznie, także bliki).

    --
    pozdrawia Adam
    /jako Polak oczywiście jestem tolerancyjny i uczciwy/

  • 4. Data: 2011-09-24 15:18:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > to samo miejsce i czas jako panorama sferyczna zrobiona Nikonem
    > D90+Falcon8mm:http://panoramy.tatryinfo.pl/dolinabat
    yzowiecka/

    > Wojtek
    >
    > --
    > polecam stronę:www.nartyrowery.pl
    > największy sklep ze sprzętem rowerowym

    bardzo dobra panorama sferyczna.
    jest klimat , atmosfera , ma sie ochote tam wspiac.
    sztuczne flary - hm.... jak silikonowy biust , nigdy nie bedzie tak
    pociagajacy jak oryginal.
    to tani efekt - ta panorama nie zasluguje na tani blicht.

  • 5. Data: 2011-09-24 17:36:46
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    > Jak dla mnie to jest niefajne, bo we wszystkich panoramach używających
    > tego softu wygląda tak samo (i jest generowane sztucznie, także bliki).

    Bliki nie, podoba mi się to rozświetlanie gdy słońce jest bliżej środka
    kadru.

  • 6. Data: 2011-09-24 17:46:54
    Od: " StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):

    > sztuczne flary - hm.... jak silikonowy biust , nigdy nie bedzie tak
    > pociagajacy jak oryginal.
    > to tani efekt - ta panorama nie zasluguje na tani blicht.

    To bylo celowo zrobione, a ja glupi myslalem ze to wada jekiegos filtra
    zalozonego na obiektyw.
    StaM