  • 1. Data: 2011-09-25 11:19:02
    Temat: obiektyw nie-Canon a korekta winietowania w Canon EUS Utility
    Od: Piotr Piesik <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktoś z grupowiczów orientuje się, jak można Canonowi "podrzucić"
    dane do korekty obiektywu innego niż "predefiniowane" w EOS Utility?

    Canon EOS Utility, pozwalający załadować do aparatu dane wybranych
    obiektywów, oczywiście ma te dane tylko do obiektywów Canona (po co
    wspierać konkurencję). Może jednak dane są gdzieś do wyedytowania?

    Aparat rozpoznaje obiektyw jako "Doł. obiektyw 18-270 mm" i zgodnie z
    prawdą pisze "Dane korekcji niedostępne".

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-09-25 16:54:20
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Piesik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Aparat rozpoznaje obiektyw jako "Doł. obiektyw 18-270 mm" i zgodnie z
    > prawdą pisze "Dane korekcji niedostępne".

    Nic mi nie wiadomo o tym, by EOS Utlility wspieralo profile dla pozasystemowych
    szkiel.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 3. Data: 2011-09-25 17:18:11
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Aparat rozpoznaje obiektyw jako "Doł. obiektyw 18-270 mm" i zgodnie z
    > prawdą pisze "Dane korekcji niedostępne".
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    da sie - obawiam , ze tutaj na Twoje pytanie nikt nie odpowie.
    zapytaj na canon bord, nie zagladam tam , ale swego czasu zostalo
    podane rozwiazanie.