  • 31. Data: 2010-04-26 10:38:49
    Temat: Re: fot. architektury - problem amatora frajera
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-25 22:51:51 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

    > Inna sprawa, że dla moich amatorskich potrzeb w 99% przypadków zdjęć
    > architektury wystarczają surowe, nie korygowane zdjęcia z Canona 10-22.
    > Jest wystarczająco dobrze skorygowany, żeby problem nie rzucał się w
    > oczy. Jeśli prostuję, to raczej ze względu na błąd w poziomowaniu aparatu.

    O to to to, pod taką propozycją podpisuje się czterema kończynami.
    Zresztą można sobie i beczke trochę poprawić, ale użycie UWA jest
    znacznie bardziej eleganckim i ergonomicznym sposobem, niż dzierganie
    panoram zamiast.

    de Fresz

  • 32. Data: 2010-04-26 13:14:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):

> [...]
    > Zresztą można sobie i beczke trochę poprawić, ale użycie UWA jest
    > znacznie bardziej eleganckim i ergonomicznym sposobem, niż dzierganie

    Dopóki nie musisz zrobić porządnego A3 z prostowanego kadru.
    :-)

    --
    Mirek

  • 33. Data: 2010-04-26 13:16:06
    Od: John Smith <u...@e...net>

  • 34. Data: 2010-04-26 13:39:36
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-26 15:16:06 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

    > Dopóki nie musisz zrobić porządnego A3 z prostowanego kadru.

    A3 którą będę oglądał z 10 cm? O nieeee, w życiu prywatnym mi to nie grozi ;-)

    de Fresz

  • 35. Data: 2010-04-26 13:45:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    de Fresz napisał(a):

    > A3 którą będę oglądał z 10 cm? O nieeee, w życiu prywatnym mi to nie
    > grozi ;-)

    Chyba, że do łask wrócą fototapety. :-)

    --
    Mirek