  • 1. Data: 2010-04-20 17:11:57
    Temat: Lustrzanka do fotografowania dziecka
    Od: Jakub Gdula <j...@g...com>

    Witam!

    Potrzebuję lustrzanki do fotografowania córki - niestety mój
    kompaktowy Canon A710is nie bardzo sobie z tym radzi... Co wybrać żeby
    być zadowolonym a nie przepłacić niepotrzebnie?
    Moje wymagania są w sumie proste - szybkość działania i dobre zdjęcia
    w kiepskich warunkach oświetleniowych (zdjęcia w pomieszczeniach bez
    lampy). Rzeczy takie jak np. szybkość zdjęć seryjnych są dla mnie
    zupełnie bez znaczenia.

    Czy do moich potrzeb wystarczy lustrzanka z dolnej półki (np. Canon
    1000D) czy raczej trzeba zainwestować więcej? Zaznaczam że absolutny
    max to 3000 zł, ale im mniej tym lepiej, wolałbym raczej w okolicach
    2000...

    Pozdrawiam, JG

  • 2. Data: 2010-04-20 17:19:53
    Temat: Re: Lustrzanka do fotografowania dziecka
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-20 19:11, Jakub Gdula pisze:
    > Witam!
    >
    > Potrzebuję lustrzanki do fotografowania córki - niestety mój
    > kompaktowy Canon A710is nie bardzo sobie z tym radzi... Co wybrać żeby
    > być zadowolonym a nie przepłacić niepotrzebnie?

    Dowolna współczesna lustrzanka powinna spełniać twoje wymagania, o ile
    nauczysz się nią poprawnie posługiwać.

  • 3. Data: 2010-04-20 17:24:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 19:19:53 +0200, "Paweł W." napisał(a):

    > Dowolna współczesna lustrzanka powinna spełniać twoje wymagania, o ile
    > nauczysz się nią poprawnie posługiwać.

    Szybkie zdjęcia w ciemnych pomieszczeniach i to bez lampy?

    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-04-20 17:30:44
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Szybkie zdjęcia w ciemnych pomieszczeniach i to bez lampy?

    Znów coś przeczytałeś, czego nie było w tekscie.
    "Szybkie zdjęcia w pomieszczeniach" - brzmiało wymaganie.
    To znaczy, że jak się zapali żyrandol, AF lustrzanki każdej zadziała.

    P.

  • 5. Data: 2010-04-20 17:40:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 19:30:44 +0200, Pan Piskorz napisał(a):

    > Znów coś przeczytałeś, czego nie było w tekscie.
    > "Szybkie zdjęcia w pomieszczeniach" - brzmiało wymaganie.
    > To znaczy, że jak się zapali żyrandol, AF lustrzanki każdej zadziała.

    Mhmmm... i zrobi nieporuszone zdjęcie dziecku? Zestawem do 3 tys?

    --
    marcin

  • 6. Data: 2010-04-20 17:41:32
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał

    > Szybkie zdjęcia w ciemnych pomieszczeniach i to bez lampy?

    Oczywiscie, zalezy co kto rozumie pod slowem szybkie.
    Ja na roznych imprezach w mrocznych pomieszczeniach robie zdjecia Heliosem
    58/2.
    Przy ISO 400 to nawet wychodza zdjecia w miare nieporuszone a swiatlo jest
    dokladnie takie jak w rzeczywistosci.
    Gdybym mial obiektyw 50/1,4 z autofokusem to juz bylaby bajka.
    Moje body to Sony A300.

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2010-04-20 17:46:35
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Mhmmm... i zrobi nieporuszone zdjęcie dziecku? Zestawem do 3 tys?

    Istnieje bardzo duża szansa.
    A można ją zwielokrotnić stosując np. K-x + sigma 30/1,4
    P.

  • 8. Data: 2010-04-20 18:30:48
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał
    > Mhmmm... i zrobi nieporuszone zdjęcie dziecku? Zestawem do 3 tys?

    no co - nawet C450D albo i starszy, do tego Canon 50 1.8

    i ile Cie to wyjdzie?

    nie musi mieć do tego 5DmII ze szklem 1.4 albo i 1.2 ;)

    wiadomo, ze lepiej, ale za ile ;)

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 9. Data: 2010-04-20 18:39:48
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Canon 40d + Sigma 30/1.4

  • 10. Data: 2010-04-20 21:27:40
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

    >Użytkownik "Jakub Gdula" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Witam!
    >
    >Moje wymagania są w sumie proste - szybkość działania i dobre zdjęcia
    >w kiepskich warunkach oświetleniowych (zdjęcia w pomieszczeniach bez
    >lampy).

    A czemu własnie bez lampy ??
    nie łatwiej zainwestowac w body z dobrą dodatkwa lampą i wtedy nawet tani
    obiektyw da sobie radę...

    Przemek
    www.kluchojady.waw.pl