  • 141. Data: 2011-08-19 09:47:37
    Temat: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > He, twój przykład dowodzi bardzo wyraźnie, że nie rozumiesz tej nauki.

    Hehe... ja mam solidne techiczne wyksztalcenie z politechniki i ststystyke
    mialem na 1szym roku. Wiem "co glosi" ta nauka. Zdecydowanie nalezysz do tej
    "uposledzonej grupy" ;-)

    > Statystyka głosi, że można mieć dwa jądra albo dwa jajniki, albo być w
    > bardzo małej grupie upośledzonej.

    Ujales to tak
    "(tak na marginesie, mnie się to nie podoba, ale statystycznie powinno się
    podobać)"

    Skoro napisales, ze Twoj przyklad powinien sie "stsystycznie podobac" to
    chodzilo Ci wlsnie o ta bardzo mala "uposledzona grupe", czy raczej o
    wiekszosc ogladajacych?
    Ewidentnie widac, ze o wiekszosc, wiec cos to nie pasuje do statystycznego
    rozlozenia jader i jajnikow w populacji. ;-))))

    Kurde, kolejna dziedzina z ktorej masz "wiedze", ale taka nieprecyzyjna
    nieco.

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 142. Data: 2011-08-19 09:59:08
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 19.08.2011 11:32, Henry(k) wrote:

    > A jesteś pewien że to zobaczysz?

    Ludzie widzą mniej więcej 20EV. Osobiście słyszałem sporo ciepłych słów
    o monitorach do przeglądania RTG, 16 bitów, czarno-białe.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 143. Data: 2011-08-19 10:56:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 11:59:08 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Ludzie widzą mniej więcej 20EV. Osobiście słyszałem sporo ciepłych słów
    > o monitorach do przeglądania RTG, 16 bitów, czarno-białe.

    20EV tak - ale nie na raz bo pomiędzy zobaczeniem szczegółów na jasnym
    krańcu, a ciemnym musi minąć 30 minut - miłego oglądania takich zdjęć ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 144. Data: 2011-08-19 13:18:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 11:15, XX YY pisze:
    > sorry staram sie unikac twoich postow gdyz piszesz jedno glupote za
    > druga,

    Trzymaj się tego nadal! :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem mistrzem, a wy się nie znacie/

  • 145. Data: 2011-08-19 13:19:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 12:56, Henry(k) pisze:

    > 20EV tak - ale nie na raz bo pomiędzy zobaczeniem szczegółów na jasnym
    > krańcu, a ciemnym musi minąć 30 minut - miłego oglądania takich zdjęć ;-)

    Upały, burze, osy, ludzie nerwowi. Nie prowokuj, bo się staniesz wrogiem :)

    --
    pozdrawia Adam
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/

  • 146. Data: 2011-08-19 13:20:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 11:47, Piotr Sz. pisze:

    > Hehe... ja mam solidne techiczne wyksztalcenie z politechniki i ststystyke
    > mialem na 1szym roku. Wiem "co glosi" ta nauka. Zdecydowanie nalezysz do tej
    > "uposledzonej grupy" ;-)

    Tak, hehe :)

    --
    pozdrawia Adam
    /na ścianach powiesiłem mazy, zdjęcia to ja mam za oknem.../

  • 147. Data: 2011-08-19 14:20:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 19, 4:22 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A ja widzę dwóch atakujących. Trochę chyba mało jak na walkę z
    > ''grupowym głupkiem''.

    > Część tych jeleni tu siedzi i czyta (pozdrawiam przy okazji) :)
    > Ale zupełnie nie zależy mi na tym, żebyś w to uwierzył, albowiem
    > zupełnie nie zależy mi na opinii czy autorytecie. Po prostu znam swoją
    > wartość i nie muszę jej weryfikować. (ach, jak takie słowa wkurzają
    > pewnych ludzi...)

    Wlasnie jestes jednym z tych, ktorych takie stwierdzenia wkurzaly, gdy
    podobnie pisalem o swoim wykonywanym zawodzie, swoich fotografiach i o
    upodobaniach moich klientow, dla ktorych wykonuje zlecenia.
    Nawet tak bardzo cie to wkurzaly, ze az poczules ciernia w odbycie, o
    czym sam napisales i co jakis czas musisz o mnie wspominac, bo spokoju
    ci to nie daje.
    Od wielu miesiecy pogarsza ci sie coraz bardziej i juz nie tylko ja to
    widze i o tym pisze.
    Jestes po prostu wioskowym glupkiem, ktoremu sie wydaje, ze inni nie
    moga innych upodoban niz twoje.
    Jestes tez na tyle imbecylny, ze wypowiadasz sie autorytatywnie na
    twmat filtra, ktorego kiedys w przeszlosci, jeden raz zastosowales i
    juz wiesz o nim wszystko.
    Robisz sie chlopcze, coraz bardziej smieszny i glupszy niz "polska
    norma przewiduje".

    ----------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 148. Data: 2011-08-19 14:22:03
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Tak, hehe :)

    Widze, ze jakos nie masz ochoty odniesc sie do tego co napisalem. ;-)))

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 149. Data: 2011-08-19 14:32:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-19 16:20, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    > juz wiesz o nim wszystko.
    > Robisz sie chlopcze, coraz bardziej smieszny i glupszy niz "polska

    Powolutku zmieniam sobie stronę i myślę, że dorobię tam nowy dział
    cytatów o mnie. Pozwolę sobie skorzystać z tego tutaj :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../

  • 150. Data: 2011-08-19 14:33:05
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 19, 4:39 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No ale to niestety prawda, miałem przyjemność w zacnym gronie dzielić
    > się widzą z czterdziestką fajnych ludzi (których nazwałeś jeleniami).
    > Szkoda, że to upadło, niestety pewna pani (nota bene prowadząca nadal
    > jeden z największych portali foto w Polsce) połakomiła się na
    > kilkadziesiąt tysięcy. Sprawa w sądzie od dwóch lat, ale to już inna
    > historia.

    Wyglada na to, ze "niestety pewna pani (nota bene prowadząca nadal
    jeden z największych portali foto w Polsce)", poznala sie na tobie
    wioskowy cwoku.
    Ty zas chlopino zamiast honorowo sie zachowac, to po sadach sie
    bedziesz wloczyl i o pare zlotych bedziesz sie latami procesowal, tak
    wlasnie jak przystalo na wioskowego glupka.
    Sam dajesz o sobie swiadectwo.
    Juz czasami, to az mi ciebie zal.