  • 1. Data: 2011-08-14 10:04:09
    Temat: Jest tu jakis fachiura od JAlbum ?
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Sorry, ze truje, ale akurat ten program przypadl mi do gustu, zadna picassa
    itp., a wlasnie ten , ze wgledu na mega prosty wygląd, bez zadnych zbednych
    wokol napisów, informacji itp.

    Szukam skórki, kotry pozwoli mi na zamieszczenie pod zdjęciem jego tytułu .
    Na chwile o becną jest tak, ze foto wyświetla sie "gołe" , dopiero po
    najechaniu myszka pokazuje mi sie tytul zdjęcia . Musze miec taki układ, ze
    pokjawia mi sie np. 10 zjdec na stronie i pod kazdym mam jego tytuł

    Z góry dzięki za rady

  • 2. Data: 2011-08-14 19:37:03
    Temat: Re: Jest tu jakis fachiura od JAlbum ?
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - Lukas napisał:
    > Sorry, ze truje

    A może: "przepraszam for haunting" czy jakoś tak?
    Synek, albo jesteś głupi, albo ślepy, albo jesteś trollem, któremu
    doskwiera wakacyjna nuda.

  • 3. Data: 2011-08-14 20:24:12
    Od: "MarekF" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Maurice de Poszepszynski" <s...@d...najt> napisał w
    wiadomości news:j2984m$mod$1@news.onet.pl...

    > A może: "przepraszam for haunting" czy jakoś tak?
    > Synek, albo jesteś głupi, albo ślepy, albo jesteś trollem, któremu
    > doskwiera wakacyjna nuda.
    Az strach zadac pytanie na grupach dyskusyjnych. 3 dni walcze z php i
    zapytaniem do bazy mysql. Zastanawiam sie, czy prosic o pmoc na lang.php czy
    na bazy. Jak taki pospieszalski mi odpowie, to dopiero mnie zdoluje.

  • 4. Data: 2011-08-14 21:03:01
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - MarekF napisał:

    > Użytkownik "Maurice de Poszepszynski" <s...@d...najt> napisał w
    > wiadomości news:j2984m$mod$1@news.onet.pl...

    > Az strach zadac pytanie na grupach dyskusyjnych. 3 dni walcze z php i
    > zapytaniem do bazy mysql.

    Jeżeli to nie jest głupota, jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi w helpie,
    manualu i w wyszukiwarce, to co się czaisz?

    > Zastanawiam sie, czy prosic o pmoc na lang.php
    > czy na bazy. Jak taki pospieszalski mi odpowie, to dopiero mnie zdoluje.

    Nie zdołuje. Nie porównuj rzeczy skomplikowanych z tym co misiek ma
    podane na tacy, nawet bez używania "pomocy" samej aplikacji - jest link
    w głównym oknie, tylko kliknąć.
    Na litość boską, ma jak byk. Nawet się nie przyjrzał pobieżnie i z
    pierdołami przyłazi.

  • 5. Data: 2011-08-14 22:36:41
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Słuchaj kolego głupio-mądry Poszepszyński..

    Nie każdy zna sie tak jak Ty na wszytskim i jest tak bardzo mądry, na
    dodatek zna świetnie angielski, aby wszystko wszędzie odczytać i zrozumieć.
    Po to są grupy i fora, aby podpowiedziec, udzielic informacji. W googlach
    tego nie ma.

    Zatem miej umiar i jak nie chcesz pomoc lub nie ma pojęcia o tym co kto pyta
    to nie odzywaj się, bo pożerasz innym energię i chęci , aby o cos sie
    zapytać. A jak wiesz to daj linka i finito.

    A dla innych informacja ( nawiązujac do mojego problemu) , ze chodzi o
    konkretną tzw. skórkę do tego programu, kotra ma mozliwosc ustawienia tego
    co pytałem.

  • 6. Data: 2011-08-15 09:04:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-14 23:03, Maurice de Poszepszynski pisze:

> [...]
    > w głównym oknie, tylko kliknąć.
    > Na litość boską, ma jak byk. Nawet się nie przyjrzał pobieżnie i z

    Misiek, założę się, że jest z tuzin tematów, które dla mnie są banalne,
    a dla Ciebie odległe jak układ potrójny z ośmioma planetami. I nie
    jestem superman, każdy znajdzie takie problemy, które zna, a inny nie.
    Dlatego, synek, spuść z tonu i korzystaj z długiego weekendu.

    A kto się boi pytać, bo innemu smutno w życiu, niech bać się przestanie.
    Tym razem nie pomogę, bo nie znam rzeczy, ale może ktoś zna.

    --
    pozdrawia Adam
    /dawno nie czytałem niczego dobrego, chyba muszę coś napisać.../

  • 7. Data: 2011-08-15 16:12:39
    Od: mofiki <k...@g...com>

    On 14 Sie, 12:04, "Lukas" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
    > najechaniu myszka pokazuje mi sie tytul zdjęcia . Musze miec taki układ, ze
    > pokjawia mi sie np. 10 zjdec na stronie i pod kazdym mam jego tytuł

    Przy edycji fotki w jalbumie pod spodem masz opis (Dwukrotne
    kliknięcie w thumbnails powoduje edycję w wewnętrznym edytorze jalbum
    - jestem na działce - tu nie mam zainstalowanegojal...). Domyślnie
    początkowo wyświetla nazwę pliku. Można wpisać co się chce np. w
    galerii wpisałem opis techniczny obrazków:
    http://www.kirilenko.pl/malarstwo/slides/drzwi-1.htm
    .
    Pozdrawiam i życzę powodzenia. R.

  • 8. Data: 2011-08-15 16:56:03
    Od: mofiki <k...@g...com>

> [...]
    > najechaniu myszka pokazuje mi sie tytul zdjęcia . Musze miec taki układ, ze
    > pokjawia mi sie np. 10 zjdec na stronie i pod kazdym mam jego tytuł

    zapomniałem dodać, że w opcjach dla danej skórki należy zaznaczyć skąd
    ma brać informacje, czy itc czy plik tekstowy czy inne. Nie pamiętam w
    tej chwili dokładnie w którym to jest miejscu. Pozdrawiam R.