    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: filtry polaryzacyjne w cyfrze
    Date: Fri, 19 Aug 2011 07:20:45 -0700 (PDT)
    <j2asqo$9r$1@news.onet.pl> <j2bl24$6uc$1@news.onet.pl>
    <j2bp8g$lje$1@news.onet.pl> <j2bqc7$p7b$1@news.onet.pl>
    <j2ctnf$dvl$1@news.onet.pl> <j2efdt$lc4$1@news.onet.pl>
    <j2efhd$m34$3@news.onet.pl> <j2enoq$oke$1@news.onet.pl>
    <j2fpa5$7qt$1@news.onet.pl> <j2h8pt$nr$1@inews.gazeta.pl>
    <j2h991$fd1$1@news.onet.pl> <j2h9gl$2vt$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@4...net> <j2hhcq$jl5$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net> <j2iblm$ul5$1@news.onet.pl>
    <j2j0f9$5or$1@news.dialog.net.pl> <j2l6gl$m9m$1@news.onet.pl>

    On Aug 19, 4:22 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > A ja widzę dwóch atakujących. Trochę chyba mało jak na walkę z
    > ''grupowym głupkiem''.

    > Część tych jeleni tu siedzi i czyta (pozdrawiam przy okazji) :)
    > Ale zupełnie nie zależy mi na tym, żebyś w to uwierzył, albowiem
    > zupełnie nie zależy mi na opinii czy autorytecie. Po prostu znam swoją
    > wartość i nie muszę jej weryfikować. (ach, jak takie słowa wkurzają
    > pewnych ludzi...)

    Wlasnie jestes jednym z tych, ktorych takie stwierdzenia wkurzaly, gdy
    podobnie pisalem o swoim wykonywanym zawodzie, swoich fotografiach i o
    upodobaniach moich klientow, dla ktorych wykonuje zlecenia.
    Nawet tak bardzo cie to wkurzaly, ze az poczules ciernia w odbycie, o
    czym sam napisales i co jakis czas musisz o mnie wspominac, bo spokoju
    ci to nie daje.
    Od wielu miesiecy pogarsza ci sie coraz bardziej i juz nie tylko ja to
    widze i o tym pisze.
    Jestes po prostu wioskowym glupkiem, ktoremu sie wydaje, ze inni nie
    moga innych upodoban niz twoje.
    Jestes tez na tyle imbecylny, ze wypowiadasz sie autorytatywnie na
    twmat filtra, ktorego kiedys w przeszlosci, jeden raz zastosowales i
    juz wiesz o nim wszystko.
    Robisz sie chlopcze, coraz bardziej smieszny i glupszy niz "polska
    norma przewiduje".

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/