  • 41. Data: 2009-06-22 15:50:57
    Temat: Re: fake?
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On 22 Cze, 13:56, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    > używajmy polskiego bo jesteśmy polakami, wydaje mi sie ze taki argument
    > wystarczy.

    Takiego apelu pewnie wysluchali tworcy slowa "pit", czyli ordynrnie,
    potocznie wiadomo co oznacza.
    Teraz niech nazwia jakis inny podatek slowem "huj" i bedzie b.
    ladnie.
    StaM

  • 42. Data: 2009-06-22 16:17:22
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Mon, 22 Jun 2009 13:56:12 +0200, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    >używajmy polskiego bo jesteśmy polakami, wydaje mi sie ze taki argument
    >wystarczy.
    >a szybciej czy łatwiej.. co z tego?

    to z tego, ze zycie jest coraz szybsze. zyjemy w epoce informacyjnej,
    w ktorej informacja, musi byc przekazywana w coraz szybszym tempie.
    zwykla ekonomicznosc jezyka.

    >jeśli chodzi o słowo angielskie "fake" to myśle że słowo "oszustwo" też sie
    >pod to łapie. Bo właśnie chodzi o oszustwo w tym zdjęciu.
    >moze być też młodzieżowa "ściema"

    sciema! bardzo ladnie. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 43. Data: 2009-06-22 23:11:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 22.06.2009 JD <j...@g...com> napisał/a:
    > Uzytkownik <q...@g...com> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...
    > oszukanstwo

    Odnośnie zdjęcia, to kiedyś mówiło się fotomontaż. Tez nie polskie, ale
    już dobrze zakorzenione, funkcjonujące i nie ma się co obsesyjnie bronić
    przed takimi. W szerszym kontekście do "fake" najbliższa znaczeniowo jest
    MZ "podróba/podróbka".

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2009-06-25 10:33:56
    Od: "Jakub Łojewski" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Grzegorz" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    ne.net...

    > a po polsku jak to sie nazywa? znasz troche polski?

    pic na wode fotomontaż

    pic
    podpucha
    fotomontaż może być trochę mylące

    ale IMHO (!!! :-)))) ) "fake" w internecie jak najbardziej pasuje, dobrze
    funkcjonuje i chyba ma się dobrze :P
    język ewoluuje i fake jest jednym z mniejszych koszmarków

    Kuba

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4188
    (20090625) __________

  • 45. Data: 2009-06-27 09:08:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Jun 2009, rs wrote:

    > ale co zlego w tym, zeby uzywac slow, ktore juz mamy, a nie wymyslac
    > koszmarkow.

    Chyba rzucam grochem o ścianę :] - toć cały czas piszę, że z tym
    się ZGADZAM.
    Zdecydowanie lepsze rozwiązanie, niż przyjmowanie kolejnych obcych
    znaczeń dla już "zadomowionych" słów ;) (hint: "kompakt"/"compact").

    pzdr, Gotfryd