  • 1. Data: 2009-06-18 09:27:11
    Temat: był sobie dom
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    grzebiąc w starych płytach znalazłem zdjęcia z mojej przerwy w pracy.

    http://tonerwielkopolski.pl/foto/index.php?gallery=P
    oznan/Byl%20sobie%20dom
    (strona już jest czysta bez trojanów)

    proszę o opinie
    robert

  • 2. Data: 2009-06-18 09:56:39
    Temat: Re: był sobie dom
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > (strona już jest czysta bez trojanów)

    Moja przegladarka ma inne zdanie :) nie wchodzilem dalej...

    Roger

  • 3. Data: 2009-06-18 10:07:13
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h1d1v0$c0j$1@news.interia.pl...

    > Moja przegladarka ma inne zdanie :) nie wchodzilem dalej...
    >
    > Roger

    Moje 3 przeglądarki też tak sądzą....

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 4. Data: 2009-06-18 10:51:48
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > grzebiąc w starych płytach znalazłem zdjęcia z mojej przerwy w pracy.

> [...]

    "Witryna zgłoszona jako dokonująca ataków!"

  • 5. Data: 2009-06-18 11:04:59
    Od: Paweł B. <p...@g...com>

    On 18 Cze, 11:27, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > grzebiąc w starych płytach znalazłem zdjęcia z mojej przerwy w pracy.

> [...]

    Wrzuć na Picasa jeśli zależy Ci na opiniach.
    Strona nadal jest filtrowana przez przeglądarki, więc "dziękujemy" za
    takie linki.

    --
    Paweł B.
    botul.pl

  • 6. Data: 2009-06-18 11:23:47
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Moja przegladarka ma inne zdanie :) nie wchodzilem dalej...

    może musi sobie odświeżyć listę witryn zagrożonych...

    jak często to robi co 2 tyg co miesiąc ;-) ??

    sprawdzę kiedy wyjdę z czyśćca i zapodam jeszcze raz ;-)

  • 7. Data: 2009-06-18 11:39:10
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > może musi sobie odświeżyć listę witryn zagrożonych...
    >
    > jak często to robi co 2 tyg co miesiąc ;-) ??

    Robot Google po raz ostatni odwiedził tę witrynę 2009-06-17, a ostatni raz
    podejrzana treść została w niej wykryta 2009-06-16.

    JD

  • 8. Data: 2009-06-18 11:52:19
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 18 Jun., 11:27, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > grzebiąc w starych płytach znalazłem zdjęcia z mojej przerwy w pracy.

> [...]

    jesli chcialbys opinie dobra to przemilcze.

    jesli chcialbys prawdziwa to:

    - jesli nie chcesz sobie psuc humoru to nie czytaj dalej , zamknij ten
    post
    - jesli nie dobre samopoczucie nie odgrywa wiekszej roli to :

    :

    to jest slabo sfotografowane NIC.

    polruina jakich wiele wszedzie banalnie pokazana.
    zero indywidualizmu , zero tresci , plastycznie slabawe.

    slowem bez tresci i bez formy.

    na etapie poczatkujacym waznym jest JAK sie fotografuje , pozniej sie
    dorasta i zaczyna byc coraz wazniejszym CO sie fotografuje , gdyz JAK
    nie stanowi juz probolemu,

    tutaj nie ma ani JAK ani CO

    XXX

  • 9. Data: 2009-06-18 12:34:58
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h1d1v0$c0j$1@news.interia.pl>,
    Roger from Cracow nabazgrał:

    > Moja przegladarka ma inne zdanie :) nie wchodzilem dalej...

    I będzie miała chyba przez dwa miesiące po usunięciu problemu ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 10. Data: 2009-06-18 12:53:21
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Roger from Cracow pisze:

    > Moja przegladarka ma inne zdanie :) nie wchodzilem dalej...

    Moja Opera ani mój Avast nic nie zgłaszały, a działa ochrona, bo już się
    zdarzało, że ostrzegały przed stronami lub mailami.

    Co do zdjęć - wydają mi się takie sobie.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com