  • 21. Data: 2011-10-15 23:13:29
    Temat: Re: [elektryka] kable w ścianach w peszlach/rurach/rynienkach
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Dobry do tego jest sznurek, kawałek szmatki i odkurzacz. Jak użyć
    > tego zestawu, pozostawiam domyślności PT czytelników.

    W kwestii wciągania przewodów w rurkę to mam swój patent polegający na
    umieszczeniu w rurkach oprócz kabli sznurka już na etapie ich układania,
    wkładam sznurek od żaluzji, cienki, mocny i nieuciagliwy, jak przyjdzie
    coś dokładać to sznurek będzie jak znalazł bez walki z odkurzaczem,
    szczególnie że ta metoda jest doskonała głównie do pustych rurek.

  • 22. Data: 2011-10-15 23:31:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Padre napisał:

> [...]
    > coś dokładać to sznurek będzie jak znalazł bez walki z odkurzaczem,
    > szczególnie że ta metoda jest doskonała głównie do pustych rurek.

    Powiem więcej, można kupić rurke od razu ze sznurkiem w środku.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2011-10-16 07:56:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 15.10.2011 21:28, Jerzy Dombczak pisze:

    > Niechcialbym ogladac tych polozonych przez ciebie instalacji !

    w tym kontekście wypadało by nie tylko nie oglądać moich instalacji, ale
    nawet nie czytać i nie odpisywać na moje listy. Na przyszłość również
    uważać co i komu się odpisuje. Błogosławieni ci którzy nie mając nic do
    powiedzenia nie ubierają tego w słowa.
    ToMasz

  • 24. Data: 2011-10-16 07:57:47
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Powiem więcej, można kupić rurke od razu ze sznurkiem w środku.

    tak tak panowie. Mnie tego w podstawówce na polskim uczyli. to sie
    nazywa nić Ariadny :)

    ToMasz

  • 25. Data: 2011-10-16 14:50:32
    Od: u...@i...pl

    a ja zauwazylem, ze pan Jerzy Dombczak na tej grupie sie buraczy,
    pozjadal wszystkie rozumy i uwaza innych za idiotow i co najgorsze
    wielu z nas obraza.

    Panie Jerzy Dombczak - spokojnie, z kultura i dobrym wychowaniem.

  • 26. Data: 2011-10-16 15:10:37
    Temat: Re: [elektryka] kable w oecianach w peszlach/rurach/rynienkach
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-10-16 16:50, u...@i...pl pisze:
> [...]
    > wielu z nas obraza.
    >
    > Panie Jerzy Dombczak - spokojnie, z kultura i dobrym wychowaniem.

    Miejsce burakow cukrowych jest na polu tych bardzo dobrze wychowanych tez.

    A elektryk nie musi byc dobrze wychowany zeby robil swoja robote dobrze.

  • 27. Data: 2011-10-17 07:11:44
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > sieknąć gdzie się tylko da nadmiarowe kanały jest ze wszech miar
    > godny polecenia. Tylko później, jak przyjdzie macher z drucikami,
    > to trzeba dać mu w garść ten odkurzacz i gałganek, bo sierota
    > będzie marudzić, że "panie, tego się nie da w tę dziurę wcisnąć".

    Patent z odkurzaczem może i dobry, ale jak rura pusta. Lepiej z
    wciąganiem nowego kabla wprowadzać następnego pilota (choćby wymieniony
    sznurek) i bić po łapach, kto tego nie zrobi.

    Michał

  • 28. Data: 2011-10-17 07:25:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Lankosz napisał:

    > Patent z odkurzaczem może i dobry, ale jak rura pusta. Lepiej
    > z wciąganiem nowego kabla wprowadzać następnego pilota (choćby
    > wymieniony sznurek) i bić po łapach, kto tego nie zrobi.

    To właśnie chciałem powiedzieć -- instalatorzy, z którymi miałem do
    tej pory do czynienia, wyglądali na takich, co trafili do tej roboty,
    bo się do niczego innego nie nadawali. Trzeba za nich myśleć.

    --
    Jarek