  • 1. Data: 2009-04-09 09:41:54
    Temat: eagle i wydruki
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Witam
    chciałbym zrobić wydruk Na kartce A4 np. 10 płytek do termotransferu .
    Próbowałem kopiować w eagle ale to jakąś nie bardzo wychodzi . Może jest
    jakiś inny sposób ?
    Marek S

  • 2. Data: 2009-04-09 10:53:54
    Temat: Re: eagle i wydruki
    Od: Bartek Maciejewski <d...@g...com>

    On 9 Kwi, 11:41, "Marek S" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > chciałbym zrobić wydruk Na kartce A4 np. 10 płytek do termotransferu  .
    > Próbowałem kopiować w eagle ale to jakąś nie bardzo wychodzi . Może jest

    Ja to robię w taki sposób, że ustawiam w Eaglu położenie płytki np.:
    lewy, górny róg i drukuje do PDFa przez Bullzip PDF Printer*.
    Następnie zmieniam położenie płytki, np.: prawy, górny róg i drukuje
    do PDFa, tym razem wybierając w Bullzipie, żeby nie tworzył nowego
    pliku, a dopisał do już istniejącego (z pamięci ciężko mi dokładnie
    powiedzieć jak ta opcja się nazywa). Jeśli będziesz miał problemy -
    sprawdzę dokładnie jak to robiłem

    * http://www.bullzip.com/download/pdf/BullzipPDFPrinte
    r_6_0_0_766.zip

  • 3. Data: 2009-04-09 12:08:30
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Marek S pisze:
> [...]
    > chciałbym zrobić wydruk Na kartce A4 np. 10 płytek do termotransferu .
    > Próbowałem kopiować w eagle ale to jakąś nie bardzo wychodzi . Może jest

    Zainstaluj sobie Inkscape (poza takimi pierdołami z Eagle, można tym
    doskonale zastąpić Corela).
    W Eagle wydrukuj do PDF, w Inkscape zaimportuj PDF i powiel tyle razy
    ile ci trzeba.
    Jakby ci się nudziło to możesz dodać napisy, poobracać i co ci tam
    jeszcze do głowy przyjdzie.
    Aha, Inkscape jest open source i po polsku (www.inkscape.org).

    AW

  • 4. Data: 2009-04-09 12:52:12
    Od: "lukasz" <...@...z>

    > Jakby ci się nudziło to możesz dodać napisy, poobracać i co ci tam jeszcze
> [...]

    a po co tak?

    zaznacz warstwe ta ktora chesz dukowac skopiuj tyle razy ile chesz i drukuj
    z eagla (zachowaj sobie oryginalny plik pcb) OIDP tak robilem

    luk

  • 5. Data: 2009-04-09 20:05:35
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > chciałbym zrobić wydruk Na kartce A4 np. 10 płytek do termotransferu .
    > Próbowałem kopiować w eagle ale to jakąś nie bardzo wychodzi . Może jest
    > jakiś inny sposób ?

    Można powielić zaprojektowaną płytkę bezpośrednio w eagle, tylko trzeba
    wpierw zamknąć edytor schematu. W tym momencie eagle zacznie się pruć o
    zerwaniu połaczenia między płytką i schematem i czy się jest pewnym. Jak się
    potwierdzi, można już płytkę do woli zaznaczać i powielać przez proste
    kopiuj/wklej, tylko oczywiście potem nie można zapisać zmian, bo wtedy
    faktycznie będzie się już miało zerwane połączenie ze schematem i jakies
    modyfikacje układu będą kłopotliwe.
    Więc zamykamy schematica, kopiujemy płytkę, wklejamy x10, drukujemy,
    zamykamy pcb BEZ ZAPISYWANIA ZMIAN.

    J.

  • 6. Data: 2009-04-10 18:14:19
    Od: Gusioo <f...@g...com>

> [...]
    > chciałbym zrobić wydruk Na kartce A4 np. 10 płytek do termotransferu  .
    > Próbowałem kopiować w eagle ale to jakąś nie bardzo wychodzi . Może jest

    Sprawdź to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1237119.html
    Ja tak robie i jest git :)

    --
    Pozdrawiam,
    Gusioo

  • 7. Data: 2009-04-11 01:12:07
    Od: "nenik" <n...@o...pl>

> [...]
    > chciałbym zrobić wydruk Na kartce A4 np. 10 płytek do termotransferu .
    > Próbowałem kopiować w eagle ale to jakąś nie bardzo wychodzi . Może jest

    np. tak :

    Open your first file
    Execute panelize.ulp
    Group