  • 1. Data: 2009-04-08 23:11:57
    Temat: [gdzie] silnik piko do wiertarki (lub podobny)
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    udalo mi sie wejsc w posiadanie wiertarki PIKO.
    niestety ma spalony silnik.
    szybkie poszukiwania sklepow modelarskich/allegro
    z takimi silniczkami zaowocowaly tym ze ten silnik rozebralem i chyba
    zanim cos znajde to zdaze przewinac ;)

    niemniej jednak zapytuje , bo moze ktos wie, gdzie takie stare/modelarskie
    silniki (lub podobne) da rade jeszcze dostac? w koncu byly stosowane w
    kolejkach, zabawkach, etc.

    ten moj to akurat "typ 3030" 7000 rpm 12V. akurat napiecie i obroty sa mi
    obojetne, byleby rozmiarowo pasowal ;)
    moze jakis sklep ogolnie z duzym wyborem malych silniczkow?

  • 2. Data: 2009-04-09 09:05:42
    Temat: Re: [gdzie] silnik piko do wiertarki (lub podobny)
    Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl>
    napisal w wiadomosci news:grjb70$h0j$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > obojetne, byleby rozmiarowo pasowal ;)
    > moze jakis sklep ogolnie z duzym wyborem malych silniczkow?

    Spytaj na grupie modelarskiej lub w sklepach modelarskich...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
    Nie kazdy Zywiec to piwo...

  • 3. Data: 2009-04-10 10:25:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Curious Gluszenia Slawinski" <c...@m...ip.tpnet.pl>
    napisał w wiadomości news:grjb70$h0j$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > szybkie poszukiwania sklepow modelarskich/allegro
    > z takimi silniczkami zaowocowaly tym ze ten silnik rozebralem i chyba

    Jestem w szoku!
    Niema na allegro???!!!

    Włodek ;)

  • 4. Data: 2009-04-10 17:27:51
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    sam sobie odpowiem :)
    udalo mi sie dojsc jak znajdowac sklepy z przyzwoitym wyborem
    silnikow ,
    slowa kluczowe dajace dobre wyniki to "modele rc" :)