    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: eagle i wydruki
    Date: Thu, 9 Apr 2009 22:05:35 +0200

    Użytkownik "Marek S" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:grkg0u$5m3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > chciałbym zrobić wydruk Na kartce A4 np. 10 płytek do termotransferu .
    > Próbowałem kopiować w eagle ale to jakąś nie bardzo wychodzi . Może jest
    > jakiś inny sposób ?

    Można powielić zaprojektowaną płytkę bezpośrednio w eagle, tylko trzeba
    wpierw zamknąć edytor schematu. W tym momencie eagle zacznie się pruć o
    zerwaniu połaczenia między płytką i schematem i czy się jest pewnym. Jak się
    potwierdzi, można już płytkę do woli zaznaczać i powielać przez proste
    kopiuj/wklej, tylko oczywiście potem nie można zapisać zmian, bo wtedy
    faktycznie będzie się już miało zerwane połączenie ze schematem i jakies
    modyfikacje układu będą kłopotliwe.
    Więc zamykamy schematica, kopiujemy płytkę, wklejamy x10, drukujemy,
    zamykamy pcb BEZ ZAPISYWANIA ZMIAN.

    J.