  • 1. Data: 2009-04-08 22:30:40
    Temat: [tylko troche ntg] praca/praktyka
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    poszukuje pracy , a raczej praktyki , bo nie wiem czy bede mial czas i
    mozliwosci do konca roku cos robic.

    najchetniej widzialbym 'cos z pradem' w jakiejs dobrze zorganizowanej firmie
    badz zakladzie pracy, na terenie dolnoslaskiego, niekoniecznie dobrze
    platne.

    dosc sporym ograniczeniem jest to ze nie mam i nie moge miec prawa jazdy
    (zaburzenia blednika) , zle tez znosze jazde samochodem (choroba
    lokomocyjna, maximum to dla mnie 10-20km i to po w miare prostej drodze),
    za to nie mialbym wiekszych oporow przed przenosinami lub nawet spedzaniu
    nocy w zakladzie, nie musze byc 'obowiazkowo' w domu po pracy (brak rodziny
    i zwiazanych z nia obowiazkow)

    wyksztalcenie ukonczone - zawodowka (monter automatyki),
    usilowane - technikum elektroniczne (zaliczone 3 lata)

    orzeczenie o niepelnosprawnosci (umiarkowane, 2ga grupa),
    brak jakiegokolwiek 'doswiadczenia' w zawodzie , pracowalem tylko jako stroz
    nocny fabryki betonu :/

  • 2. Data: 2009-04-09 07:29:41
    Temat: Re: [tylko troche ntg] praca/praktyka
    Od: Aa <A...@a...pl>

> [...]
    > badz zakladzie pracy, na terenie dolnoslaskiego, niekoniecznie dobrze

    Może Lediko z Wrocławia ?

    Więcej szukaj tu:
    http://www.elektronikab2b.pl/

    pzdr,