  • 1. Data: 2013-09-13 15:18:59
    Temat: duster???
    Od: uciu <a...@g...com>

    Potrzebuje kupić auto, które z racji pracy i hobby bedzie musiało czasem pojezdzić po
    lesie, polnych drogach,polach itp.
    Brać pod uwage paskudnego dustera - nie podoba mi się ale nie znaczkiem człowiek
    jezdzi. Plusem jest ze (bogatsza - klima) wersja z lpg kosztuje 55kzł.
    4x4 nie potrzebuje i wole coś nowszego niż straszego.

    Jak z rdzą w obecnych Dudterach bo ponoć blachy daci nie mają ocynku???

  • 2. Data: 2013-09-13 20:21:28
    Temat: Re: duster???
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > Brać pod uwage paskudnego dustera - nie podoba mi się ale nie znaczkiem
    > człowiek jezdzi. Plusem jest ze (bogatsza - klima) wersja z lpg kosztuje

    Właśnie wchodzi facelifting.
    Podstaw może nie zmienia, ale jak na moje oko wygląda wystarczająco lepiej
    (zwłaszcza w środku), że zaczął być brany pod uwagę w kwestii zakupu.

    > 4x4 nie potrzebuje i wole coś nowszego niż straszego.

    To może Sandero Stepway?
    Zawieszony równie wysoko, a bardziej cywilny niż suv którym jest Duster.

  • 3. Data: 2013-09-14 08:08:04
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-13 15:18, uciu pisze:
> [...]
    > 4x4 nie potrzebuje i wole coś nowszego niż straszego.
    >
    > Jak z rdzą w obecnych Dudterach bo ponoć blachy daci nie mają ocynku???

    ja sie boje tej rdzy, jak czytam opowieści że w 5 latku wypadły dziury
    na wylot to ciarki przechodzą

  • 4. Data: 2013-09-14 12:18:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-09-13 15:18, uciu wrote:
    > Jak z rdzą w obecnych Dudterach bo ponoć blachy daci nie mają ocynku???

    Moze to ktos potwierdzić? Właśnie zastanawiam sie nad Lodgy i to byłby
    spory minus :/

  • 5. Data: 2013-09-14 15:44:35
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > Moze to ktos potwierdzić? Właśnie zastanawiam sie nad Lodgy i to byłby
    > spory minus :/

    poczytaj na forum daćki, jedni mówią o zabezpieczeniu przez malowanie
    kataforetyczne, drudzy że ocynk tylko zewnątrz, inne przypadki że po 5
    latach dura w blasze na wylot

    jedyny fakt to że producent daje 6 lat na perforację nadwozia

    btw najnowsza daćka logan kombi mcv :

    http://moto.pl/MotoPL/1,88389,14587896,Nowa_Dacia_Lo
    gan_MCV_w_salonach__ceny_.html

    golas za 33tys jak dla mnie całkiem

  • 6. Data: 2013-09-14 18:07:41
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-14 15:44, Helios pisze:
    > jedyny fakt to że producent daje 6 lat na perforację nadwozia

> [...]

    MCV ładnieje. Cóż z tego, skoro - jak już ktoś w komentarzach pod tym
    artykułem zauważył - producent zrezygnował z silnika benzynowego 1.6
    (105KM). Mam właśnie 1.6 i nie wyobrażam sobie słabszego silnika w tym
    aucie, z kolei płacić za diesla kilka tys. zł więcej przestaje być
    sensowne w aucie "budżetowym".
    pwz

  • 7. Data: 2013-09-14 18:14:15
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-14 18:07, pwz pisze:
> [...]
    > (105KM). Mam właśnie 1.6 i nie wyobrażam sobie słabszego silnika w tym
    > aucie, z kolei płacić za diesla kilka tys. zł więcej przestaje być

    Aha, już widzę, dlaczego w nowej MCV nie ma silnika 1.6. Droższa Lodgy
    oferuje ten typ silnika. Żal... :-\
    pwz

  • 8. Data: 2013-09-14 18:28:06
    Od: Helios <h...@w...pl>

    W dniu 2013-09-14 18:14, pwz pisze:

    > Aha, już widzę, dlaczego w nowej MCV nie ma silnika 1.6. Droższa Lodgy
    > oferuje ten typ silnika. Żal... :-\
    > pwz

    żal ... ale to samo u fiata VW skody i innych.. małe pojemności z turbo

    a ja też chętnie bym kupił 1.6 benzynke 100KM

  • 9. Data: 2013-09-14 18:35:52
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2013-09-14 18:28, Helios pisze:

    > żal ... ale to samo u fiata VW skody i innych.. małe pojemności z turbo
    >

    > a ja też chętnie bym kupił 1.6 benzynke 100KM

    Errata: właśnie sprawdziłem na dacia.pl, że Lodgy wprawdzie ma 1.6, ale
    silniczek 85KM :-\ Czyli chyba żadna Daczka nie oferuje niczego
    mocniejszego. Ciekawe, dlaczego tak się boją tych 105 koników - czyżby
    im spadła sprzedaż Renaultów?
    pwz

  • 10. Data: 2013-09-14 18:38:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2013-09-14 18:35, pwz wrote:
> [...]
    > silniczek 85KM :-\ Czyli chyba żadna Daczka nie oferuje niczego
    > mocniejszego. Ciekawe, dlaczego tak się boją tych 105 koników - czyżby

    A to ten sam? Wlasnie widze że to jedyna sensowna opcja do Lodgy, gdyby
    nie te 20 koników za mało. Może się tylko różnią oprogramowaniem?