  • 51. Data: 2015-05-11 13:21:41
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    news:64e4ad8a-7d2e-4a32-ad1d-f2567e120667@googlegrou
    ps.com...
    > Jeżeli się mylę to wyłącznie w dół. Taka cena to jest oferta poniżej
    > kosztów wytworzenia, tyle. Ktoś się zdecydował na taką stawkę licząc że
    > ściągnie klientów, a potem podniesie cenę. W mojej ocenie jest to
    > strategia samobójcza.

    Masz prawo do swojej opinii. Nawet błędnej.
    Nie wykazałeś jeszcze w żaden sposób że 19zł/100
    jest ofertą poniżej kosztów.

  • 52. Data: 2015-05-11 13:49:55
    Od: d...@v...pl

    Znajdź sobie cenę papieru Fuji Crystal Archive, odejmij 23 +16 %, podziel przez 152.
    Trudne ?
    Pozdrawiam Marcin

  • 53. Data: 2015-05-11 13:59:24
    Od: d...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 13:20:29 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Myślę, że średniorozgarnięty biznesmen wie więcej niż to.
    > Nie ma sensu truizmów powtarzać ani Groupona obwiniać
    > za błędy wlaściciela biznesu które doprowadziły go do bankructwa.

    No fakt. Wystarczy nie brać udziału w wojnie cenowej. Tyle że do tego potrzebna jest
    odporna psychika i znajomość pewnych mechanizmów...
    Pozdrawiam Marcin.

  • 54. Data: 2015-05-11 14:11:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Nie, nie twierdzę i nigdy tak nie twierdziłem.

    Co "nie twierdze"? Wiesz w ogóle na co odpowiadasz?

    Nie wymiguję.

  • 55. Data: 2015-05-11 14:20:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie wymiguję.

    Jednak wciąż nie ma wyjaśnienia o które prosiłem.
    Nie masz cywilnej odwagi aby przyznać się do błędu.

  • 56. Data: 2015-05-11 14:21:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Znajdź sobie cenę papieru Fuji Crystal Archive,
    > odejmij 23 +16 %, podziel przez 152. Trudne ?

    Nic takie rachunki nie dają i dobrze o tym wiesz.
    Cena detaliczna absolutnie nie ma tu żadnego znaczenia.
    Liczy się koszt produkcji do którego nie masz dostępu ani
    Ty ani ja bo od tego kosztu nalicza się marżę w fabryce.

  • 57. Data: 2015-05-11 15:06:55
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Jednak wciąż nie ma wyjaśnienia o które prosiłem.

    Cóż. Mądrej głowie...

    >Nie masz cywilnej odwagi aby przyznać się do błędu.

    Ależ ty jesteś jednostajny.

  • 58. Data: 2015-05-11 16:49:52
    Od: d...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 14:21:13 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > Liczy się koszt produkcji do którego nie masz dostępu ani
    > Ty ani ja bo od tego kosztu nalicza się marżę w fabryce.

    Wyobraź sobie że właśnie ja mam dostęp do tych danych, bo ja przy tym pracuję,mam
    codziennie dostęp do wszystkich liczników,dawek regeneracyjnych i tak dalej.
    I średnio raz na kwartał mam obowiązek to wszystko przeliczyć.
    Pozdrawiam Marcin
    PS Ze względów oczywistych proponuję policzenie
    A ) podstawowego składnika kosztu, powszechnie znanego
    B )nie ujawniając reszty kalkulacji, która stanowi że tak powiem tajemnicę firmową.

  • 59. Data: 2015-05-11 20:00:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > A ) podstawowego składnika kosztu, powszechnie znanego
    > B )nie ujawniając reszty kalkulacji, która stanowi że tak powiem tajemnicę

    Nie mam ochoty tego dalej ciągnąć - to Ty postawiłeś tezę,
    że 19zł/100 odbitek z wysyłką to poniżej ich własnych kosztów.
    Nie potrafiłęś tego, moim zdaniem, wykazać...

  • 60. Data: 2015-05-11 20:00:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Cóż. Mądrej głowie...

    > Ależ ty jesteś jednostajny.

    Jasne - a następnym razem jak coś naskrobiesz to
    zastanów się jaki to ma sens - bo potem ktoś
    powie "SPRAWDZAM" i znowu wyjdziesz na głupka.