  • 41. Data: 2015-05-10 14:02:48
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:554ef9d5$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > The same to you

    I dalej nie pofatygowałeś się, aby wyjaśnić co miałeś
    na myśli pisząc że oferty są tańsze subiektywnie a nie
    obiektywnie... Strzeliłeś babola i nie potrafisz go obronić.

  • 42. Data: 2015-05-10 14:36:20
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >na myśli pisząc że oferty są tańsze subiektywnie a nie
    >obiektywnie...

    I dalej dowodzisz, że masz problemy z czytaniem prostego tekstu. Strzelasz
    babolami i nawet nie jesteś w stanie się zorientować gdzie i jak.

  • 43. Data: 2015-05-10 18:34:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > I dalej dowodzisz, że masz problemy z czytaniem prostego tekstu.

    Nie, nie twierdzę i nigdy tak nie twierdziłem.

    >Strzelasz babolami i nawet nie jesteś w stanie się zorientować gdzie i jak.

    Powtarzam pytanie na które wciąż się wymigujesz od odpowiedzi:
    co to znaczy że oferta Groupona jest tańsza "subiektywnie"?

  • 44. Data: 2015-05-10 22:05:50
    Od: d...@v...pl

    W dniu sobota, 9 maja 2015 11:41:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > I paleta papieru foto, Twoim zdaniem, kosztuje 1100zł?

    Zależy ile i jakiego papieru, ale od kilku do kilkunastu tysięcy. Jedna paczka-
    cztery rolki- kosztują od 250 zł/netto wzwyż.

    > O zawartość srebra to ja bym się tam martwił na ostatnim miejscu... To są
    > mikrogramy - mały ułamek wartości końcowego produktu. Nie siej dezinformacji
    > bo cena kruszcu jest tam nieistotna, zwłaszcza w fotografii barwnej.

    Są firmy które pracowicie to srebro odzyskują ze ścieków poprodukcyjnych. Opłaca im
    się te ścieki wręcz kupować i odbierać własnym kosztem..
    Ale mniejsza o to, nawet przemysłowe laboratoria nie są w stanie wypuścić odbitki
    dziesięciokrotnie taniej. Ani pięciokrotnie, ani nawet tańszej o 10% od podanego
    przeze mnie minimum. Oczywiście używając pełnowartościowych materiałów.
    Pozdrawiam Marcin

  • 45. Data: 2015-05-10 22:10:51
    Od: d...@v...pl

    W dniu sobota, 9 maja 2015 11:37:49 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Można też nie być tendencyjnym i zapytać o ocenę Groupona
    > tych przedsiębiorców którzy skorzystali z jego oferty i sobie
    > ją chwalą bo wyszła im na zdrowie...

    Oczywiście że są i tacy- ale to są firmy pracujące na bardzo wysokiej marży.
    Pozdrawiam Marcin
    PS I mające dobrych prawników.

  • 46. Data: 2015-05-10 22:35:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Oczywiście że są i tacy- ale to są firmy pracujące na bardzo wysokiej
    > marży.
    > Pozdrawiam Marcin
    > PS I mające dobrych prawników.

    No ale skoro ktoś wie, że ma niską marżę i godzi się na ofertę Groupona mimo
    wszystko, wiedząc że mu zaszkodzi na dłuższą metę to chyba nie zbyt dobrze
    pod sufitką? Przecież udział w Grouponie jest dobrowolny, o ile się nie
    mylę. Więc co Ty właściwie sugerujesz? Groupon jest be bo kogoś zmusił do
    bankructwa? :-)

  • 47. Data: 2015-05-10 22:37:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Zależy ile i jakiego papieru, ale od kilku do kilkunastu tysięcy. Jedna
    > paczka- cztery rolki- kosztują od 250 zł/netto wzwyż.

    No widzisz - czyli kwoty są nieporównywalnie większe niż 1100zł.

    > Są firmy które pracowicie to srebro odzyskują ze ścieków poprodukcyjnych.
    > Opłaca im się te ścieki wręcz kupować i odbierać własnym kosztem..

    Zgadza się. Ale nie płacą 20gr od odbitki, bo tyle tam srebra nie jest.
    Tak samo są firmy odzyskujące złoto ze złomu elektronicznego.
    I płacą za niego. Ale nie tyle co kosztuje procesor Intela, prawda?

> [...]
    > odbitki dziesięciokrotnie taniej. Ani pięciokrotnie, ani nawet tańszej o
    > 10% od podanego przeze mnie minimum. Oczywiście używając

    Mówiliśmy o cenie 19zł za 100 odbitek z wysyłką.
    Twoje "minimum" jak widzisz sam było przekroczone.
    Być może mylisz się w swojej ocenie rynku...

  • 48. Data: 2015-05-11 12:31:56
    Od: d...@v...pl

    W dniu niedziela, 10 maja 2015 22:35:14 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > pod sufitką? Przecież udział w Grouponie jest dobrowolny, o ile się nie
    > mylę. Więc co Ty właściwie sugerujesz? Groupon jest be bo kogoś zmusił do

    Sugeruję że sprzedawanie czegoś poniżej kosztów wytworzenia nawet w ramach "promocji"
    jest co najmniej nierozsądne.
    Pozdrawiam Marcin

  • 49. Data: 2015-05-11 12:46:28
    Od: d...@v...pl

    W dniu niedziela, 10 maja 2015 22:37:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > No widzisz - czyli kwoty są nieporównywalnie większe niż 1100zł.

    Oczywiście że tak ! Taki zakup to jest zwyczajne minimum logistyczne !
    Koszt odbitki który podałem był liczony dla dużej sieci, gdzie taką dostawę jeden lab
    przerabia maksymalnie w dwa dni !

    > Zgadza się. Ale nie płacą 20gr od odbitki, bo tyle tam srebra nie jest.
    > Tak samo są firmy odzyskujące złoto ze złomu elektronicznego.
    > I płacą za niego. Ale nie tyle co kosztuje procesor Intela, prawda?

    Co nie zmienia faktu że hurtownia nie ma papieru i chemii za darmo i nawet przy
    bardzo dużych zamówieniach nie zejdzie poniżej własnej ceny zakupu.

    > Mówiliśmy o cenie 19zł za 100 odbitek z wysyłką.
    > Twoje "minimum" jak widzisz sam było przekroczone.
    > Być może mylisz się w swojej ocenie rynku...

    Jeżeli się mylę to wyłącznie w dół. Taka cena to jest oferta poniżej kosztów
    wytworzenia, tyle. Ktoś się zdecydował na taką stawkę licząc że ściągnie klientów, a
    potem podniesie cenę. W mojej ocenie jest to strategia samobójcza.
    Pozdrawiam Marcin

  • 50. Data: 2015-05-11 13:20:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Sugeruję że sprzedawanie czegoś poniżej kosztów wytworzenia nawet w ramach
    > "promocji" jest co najmniej nierozsądne.

    Myślę, że średniorozgarnięty biznesmen wie więcej niż to.
    Nie ma sensu truizmów powtarzać ani Groupona obwiniać
    za błędy wlaściciela biznesu które doprowadziły go do bankructwa.