  • 1. Data: 2015-05-03 08:57:30
    Temat: druk zdjęć
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Gdzie w Krakowie wydrukuję dobrze, szybko i niedrogo
    większą ilość (230-260) zdjęć na pocztówce 10x15cm?

  • 2. Data: 2015-05-03 23:18:59
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: d...@v...pl

    W dniu niedziela, 3 maja 2015 08:57:37 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Gdzie w Krakowie wydrukuję dobrze, szybko i niedrogo
    > większą ilość (230-260) zdjęć na pocztówce 10x15cm?

    Co to jest niedrogo ? Ewentualnie czy 34 grosze to jest niedrogo czy nie bardzo ?
    Papier Kodak Professional.
    Pozdrawiam Marcin.
    PS w dzisiejszych czasach "większa ilość" to liczy się od 500 szt odbitek.

  • 3. Data: 2015-05-03 23:31:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Co to jest niedrogo ?

    To znaczy że nie chcę przepłacić np. w budce w Bonarce,
    bo mi policzyła panienka kiedyś 1 czy 2zł za jedną odbitkę...
    Nie pamiętam dokładnie, ale nie dbałem bo drukowałem
    u niej 1 sztukę. Dziś nie chcę zapłacić 250-500 zł...

    > Ewentualnie czy 34 grosze to jest niedrogo czy nie bardzo ?
    > Papier Kodak Professional.

    No ale nie podałeś nazwy i lokalizacji miejsca z tą ceną.

    > PS w dzisiejszych czasach "większa ilość"
    > to liczy się od 500 szt odbitek.

    To według jakichś norm ISO czy DIN ? :-)

  • 4. Data: 2015-05-04 00:09:56
    Od: d...@v...pl

    W dniu niedziela, 3 maja 2015 23:31:43 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]

    > Nie pamiętam dokładnie, ale nie dbałem bo drukowałem
    > u niej 1 sztukę. Dziś nie chcę zapłacić 250-500 zł...

    Na ile znam rynek, to zapłaciłeś 2 zł za ekspres. Na ile znam Bonarkę to za wydruk z
    termosublimacji.

    > No ale nie podałeś nazwy i lokalizacji miejsca z tą ceną.

    Kodak Express Galeria Krakowska, poziom plus 1, pasaż Wodny, bliżej Carrefoura.
    Oferta ważna z tego co wiem do końca maja. Powierzchnia błysk i półmat do wyboru.
    Kadrowanie "dokładne" lub "cyfrowe" w cenie- o detale najlepiej dopytać na miejscu.
    Jeżeli przewidujesz ewentualne doróbki, to zapytaj o pre-paida, może się opłacać.

    > To według jakichś norm ISO czy DIN ? :-)

    Kodakowskich, podobno.
    Pozdrawiam Marcin

  • 5. Data: 2015-05-04 00:52:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 May 2015 16:31:38 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Nie pamiętam dokładnie, ale nie dbałem bo drukowałem
    > u niej 1 sztukę. Dziś nie chcę zapłacić 250-500 zł...

    Taka oferta mi sie przyspamowala
    https://cwanylis.pl/deals/100-odbitek-w-formacie-10x
    15

    swoja droga - alez to potanialo.

    J.

  • 6. Data: 2015-05-04 01:21:36
    Od: d...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 00:52:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Taka oferta mi sie przyspamowala
    > https://cwanylis.pl/deals/100-odbitek-w-formacie-10x
    15

    > swoja droga - alez to potanialo.
    >
    > J.

    Kchem.. Tego..
    Faktycznie pozornie tanio....
    Jakbym nie wiedział za co ta kasa to bym się skusił.
    Pozdrawiam Marcin

  • 7. Data: 2015-05-04 22:41:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...
    15

    > Kchem.. Tego..
    > Faktycznie pozornie tanio....
    > Jakbym nie wiedział za co ta kasa to bym się skusił.

    Uświadom mnie, proszę, bo nie widzę haczyka...
    To mi wygląda jak kopia amerykańskiego Groupon'a.

  • 8. Data: 2015-05-04 22:41:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Taka oferta mi sie przyspamowala
    > https://cwanylis.pl/deals/100-odbitek-w-formacie-10x
    15

    > swoja droga - alez to potanialo.

    Rzeczywiście tanio - ciekawe czy jest jakiś haczyk.

  • 9. Data: 2015-05-05 01:12:15
    Od: d...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 22:41:26 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > <d...@v...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Uświadom mnie, proszę, bo nie widzę haczyka...
    > To mi wygląda jak kopia amerykańskiego Groupon'a.

    Wybacz , ale jak będę miał w ręku twarde dowody to nie napiszę na grupie tylko polecę
    prosto do prokuratury. To nie jest sprzedaż Canonmatica na CPNie.
    Pozdrawiam Marcin.
    PS "Dzięki" Gruponowi paru kolegów już zlikwidowało interesy. Nawet największy wzrost
    obrotu nie zrekompensuje sprzedaży poniżej kosztów

  • 10. Data: 2015-05-05 01:18:41
    Od: d...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 4 maja 2015 22:41:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Rzeczywiście tanio - ciekawe czy jest jakiś haczyk.

    Zważywszy że koszt wyprodukowania odbitki netto- czyli papier chemia prąd do maszyny-
    to jakieś 22 grosze, może troszkę więcej, to oferta wygląda na dumpingową.
    Pozdrawiam Marcin