  • 1. Data: 2015-05-03 04:09:22
    Temat: jaka lekka glowica
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    Szukam lekkiej glowicy do mojego gorillapoda, bo jednak nakrecanie za
    kazdym razem aparatu jest upierdliwe.

    Warunki jakie musi spelniac:
    1. musi utrzymac lustrzanke z nieduzym zoomem (jakies 1,5 kg max).
    2. sama musi nieduzo wazyc - najlepiej ponizej 200g.
    3. niezbyt wygorowana cena (znaczy, do 150zl)
    4. zgodnosc ze standardem Arco Swiss (bo taka mam w drugim statywie)

    Oryginalna glowica do Gorillapoda jest ok, wazy 150g, kosztuje ok. 20
    funtow, ale niestety ma nietypowa plytke:
    <http://www.amazon.co.uk/Joby-Gorillapod-Ball-Head-C
    amera/dp/B002CVU4G0/r
    ef=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1430598791&sr=8-1&keywords=gor
    illapod+ballhead>
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-05-04 03:51:11
    Temat: Re: jaka lekka glowica
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > <http://www.amazon.co.uk/Joby-Gorillapod-Ball-Head-C
    amera/dp/B002CVU4G0/r
    > ef=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1430598791&sr=8-1&keywords=gor

    Wyglada na to, ze nie ma takich ultra lekkich glowic...
    Najblizsza zalozen jest znowu glowica Joby:
    <http://www.amazon.co.uk/Joby-Ballhead-X-GorillaPod-
    Focus/dp/B0038YWLCU/r
    ef=sr_1_5?ie=UTF8&qid=1430598791&sr=8-5&keywords=gor
    illapod+ballhead>

    Waga 240g, cena kolo 250zl
    --
    TA

  • 3. Data: 2015-05-05 05:50:28
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Sunwayfoto FB-28i niestety kosztuje 310zl :(
    http://foto-tip.pl/pl/sunwayfoto-fb-28i-fb-series-sm
    allest-classic-ballhead.html

    Tansze byloby polaczenie glowicy kulowej Triopo RS-1 (nominalnie 170g,
    niestety producent zaniza wage RS-3
    www.scvphotoideas.com/2011/08/triopo-rs-3-ball-head-
    review.html
    wiec do konca bym w ta wartosc nie ufal).
    www.foto-szop.pl/glowica-triopo-rs1-p-20458.html

    Do tego siodlo z mocowaniem 3/8" (z redukcja na 1/4" w glowicy foto) na
    plytki Arca Swiss
    http://foto-tip.pl/pl/catalogsearch/result/?q=swiss
    np
    Sunwayfoto DDC-42i
    http://foto-tip.pl/pl/sunwayfoto-ddc-42i-screw-knob-
    clamp.html

    Fotopro QAL-500
    www.scvphotoideas.com/2011/08/fotopro-qal-500-5cm-qu
    ick-release-clamp.html

    Cullmann MAGNESIT MX465
    www.youtube.com/watch?v=FcgEkh6P5SA

    Sam uzywam statywu stolowego na Triopo RS-3, przygotowanego w ten sposob:
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/14/Triopo_RS-3.jpg
    http://lh6.googleusercontent.com/-hBW0ZRDo2Lk/U-mQle
    HPCaI/AAAAAAAAAYE/KBG86bxGcgg/s1280/Triopo_RS-3.jpg

    Wady glowicy Triopo RS-3:
    http://groups.google.com/d/msg/pl.rec.foto.cyfrowa/i
    y6E4D35zqo/Bl6oENGENzMJ
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2015-05-05 17:01:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <mi9em4$tgu$1@usenet.news.interia.pl>,
    astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote:
    [...]
    Dzieki za wyczerpujaca wypowiedz.
    Na razie kupuje te lekka glowice Joby i zbieram na Sunwayfoto FB-28i
    albo tego drozszego (a i tak tanszego niz Sunwayfoto FB-28i) Joby
    (wychodzi na to, ze ta jego cena i waga, o ile ne zanizona) sa wrecz
    konkurencyjne.
    --
    TA

  • 5. Data: 2015-05-06 00:38:39
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, May 5, 2015 at 11:01:49 AM UTC-4, T...@s...in.the.world
    wrote:
> [...]
    > albo tego drozszego (a i tak tanszego niz Sunwayfoto FB-28i) Joby
    > (wychodzi na to, ze ta jego cena i waga, o ile ne zanizona) sa wrecz

    Szukales taniej opcji a wybierasz droga opcje.
    Kupienie taniej glowicy a potem drozszej,
    to tania opcja nie jest.
    No ale ja sie na polackiej ekonomii nie znam.

    Slon

  • 6. Data: 2015-05-08 04:39:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > albo tego drozszego (a i tak tanszego niz Sunwayfoto FB-28i) Joby
    > - wychodzi na to, ze ta jego cena i waga, (o ile nie zanizona) sa wrecz

    I jeszcze jedno:
    - lekka glowica Joby kosztuje od 23 funtow (110zl), ta zgodna z
    ArcaSwiss - od 40 funtow, a Sunwayfoto FB-28i dwa razy wiecej.
    Polska cena - 300zl - jest wiec b. atrakcyjna. Pytanie czy rzeczywiscie
    wazy tyle co podaja.
    --
    TA

  • 7. Data: 2015-05-08 18:25:03
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, May 7, 2015 at 10:39:06 PM UTC-4, T...@s...in.the.world
    wrote:
    > In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,

> [...]
    > ArcaSwiss - od 40 funtow, a Sunwayfoto FB-28i dwa razy wiecej.
    > Polska cena - 300zl - jest wiec b. atrakcyjna. Pytanie czy rzeczywiscie

    Robisz wrazenie, jakbys byl dzieckiem, specjalnej troski.

    Slon

  • 8. Data: 2015-05-25 20:57:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > albo tego drozszego (a i tak tanszego niz Sunwayfoto FB-28i) Joby
    > (wychodzi na to, ze ta jego cena i waga, o ile ne zanizona) sa wrecz

    No i dotarla do mnie glowica Joby:
    http://www.tinyurl.pl?8wQzLz5B
    Niestety w opisie nie napisali ze zarowno plytka jak i jej mocowanie
    jest z plastiku.
    Lipa!
    Zbieram na Sunwaya.
    Widzalem gdzies na allgro juz za 270zl...
    --
    TA

  • 9. Data: 2015-05-25 22:37:40
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Monday, May 25, 2015 at 2:57:47 PM UTC-4, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,

> [...]
    > Lipa!
    > Zbieram na Sunwaya.
    > Widzalem gdzies na allgro juz za 270zl...

    Czyli jest dokladnie tak, jak pisalem.

    Slon