  • 1. Data: 2010-04-17 17:15:46
    Temat: Płyta Gigabyte P55A UD3R pod i7. Co sądzicie?
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Czy macie jakieś zastrzeżenia co do tej płyty? Jest to nowy produkt a
    nowości obawiam się z definicji.

    Tu jest link:
    http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-p55a-ud3
    r_10.html

    Niepokoją mnie dwie rzeczy:
    - literka A przy P55 (jakaś modyfikacja P55?)
    - revision 1 (bo jeśli jest feler, to w wyższych wersjach jest on
    rozwiązany)

    Zastosowanie: Intel i7 i dyski w Raid 0.

  • 2. Data: 2010-04-17 20:32:50
    Temat: Re: Płyta Gigabyte P55A UD3R pod i7. Co sądzicie?
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.17 19:15, Marek pisze:
    > Niepokoją mnie dwie rzeczy:
    > - literka A przy P55 (jakaś modyfikacja P55?)

    Przyznaj, nie chciało Ci się porównywać z informacjami o płycie bez
    literki A dostępnymi na stronie www Gigabyte ?

    > - revision 1 (bo jeśli jest feler, to w wyższych wersjach jest on
    > rozwiązany)

    To jest dowcip ?

    > Zastosowanie: Intel i7 i dyski w Raid 0.

    Nie sądze by Sata 6gb coś dało, ale też nie zaszkodzi.

    --
    Mar

  • 3. Data: 2010-04-18 21:26:00
    Od: Marek <m...@s...interia.pl>

    W dniu 2010-04-17 22:32, MAR pisze:

    > Przyznaj, nie chciało Ci się porównywać z informacjami o płycie bez
    > literki A dostępnymi na stronie www Gigabyte ?

    A co miałbym porównywać? Parametrów jest mnóstwo. Niektóre być może
    zależą od literki A a inne nie. Skąd mam wiedzieć na czym różnica
    polega? Różne płyty na biosach P55 jaki i na P55A mogą mieć lub nie
    USB3/SATA3 więc to nie to. Sieć też od tego nie zależy. Więc co? Mam
    zgadywać?

    > To jest dowcip ?

    Dlaczego dowcip? Sam na własnej skórze to przetrenowałem w jakiejś
    płycie Asusa. Ta sama płyta w wersji rev. 2 miała poprawioną
    kompatybilność z dyskami Seagata. Różnica była rzędu 50%. W konstrukcji
    płyty różnica tkwiła w jednym układzie scalonym - miał nieco inne
    oznaczenie.

    > Nie sądze by Sata 6gb coś dało, ale też nie zaszkodzi.

    Może dać w najbliższej przyszłości. Seagate prognozuje, że rok 2011
    będzie tym przełomowym. Zapraszam do lektury:
    http://www.seagate.com/docs/pdf/evolution_to_sata_6g
    b_storage.pdf

    Jednakże wątek nie o SATA3 jest lecz ogólnie - czy nie wpakuję się w
    jakiś kanał z w/w płytą.