  • 11. Data: 2009-10-31 17:26:40
    Temat: Re: dekodujaca karta graficzna
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Rozśmieszyłeś mnie, hahaha

    Skoro tak, to zdradź nam sekret, jak chcesz odtworzyć 1080p programowo
    na czymś słabszym, niż C2D?

  • 12. Data: 2009-10-31 17:27:42
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Michał wysmarował/a:

    > Skoro tak, to zdradź nam sekret, jak chcesz odtworzyć 1080p programowo
    > na czymś słabszym, niż C2D?

    To tylko Animka vel Kaja, trollująca na kilku grupach. Rada -
    ignorować.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 13. Data: 2009-10-31 20:10:21
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Może sprecyzuj co Cię rozśmieszyło?

    To, że ja nie mam core duo, tylko dużo gorszą i starszą kartę i mogę
    oglądać w HD. Parę dni temu nawet film 3D sobie obejrzałam (Podróż do
    wnętrza ziemi).

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-10-31 20:12:13
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Michał pisze:

    > Skoro tak, to zdradź nam sekret, jak chcesz odtworzyć 1080p programowo
    > na czymś słabszym, niż C2D?

    Co to jest 1080p i C2D?

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-10-31 20:13:14
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Tomasz Jabłczyński pisze:
    > Michał wysmarował/a:

    > To tylko Animka vel Kaja, trollująca na kilku grupach. Rada -
    > ignorować.

    O, jeszcze jeden troll doszedł do kolekcji :-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-10-31 20:36:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 31 Oct 2009 18:26:40 +0100, Michał <m...@w...o2.pl>
    wrote:

    >Skoro tak, to zdradź nam sekret, jak chcesz odtworzyć 1080p programowo
    >na czymś słabszym, niż C2D?

    Celeron M 550 2GHzliki mkv 1080p odtwarza bez problemu.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 17. Data: 2009-10-31 20:53:48
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Wiktor S. in news:hchm59$tqp$1@news.onet.pl
    [......]
    > Powiedz jaki to jest ten procesor 800 MHz,

    celeron

    > 700 to Athlon to ten Athlon będzie szybszy.

    w laptopie: Mobile Intel Pentium IIIE, 700 mhz

    > Powiedz też, w czym
    > odtwarzasz.

    sposoby odtwarzania w pececie i w laptopie - identyczne.
    Dziwna sprawa, ze celeron 800 nie jest w stanie zdekodowac jako
    tako divx-ów.
    Laptop z ati rage mobility - swietnie daje sobie rade,wiec podejrzewalem, ze
    to karta ati dekoduje, a pecetowa nvidia nie potrafi. Ale jesli nie - to
    nie.

  • 18. Data: 2009-10-31 20:58:40
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-31 21:12, Użytkownik Animka napisał:

    > Co to jest 1080p i C2D?

    Google wyłączyli ?

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-10-31 23:43:18
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Marcin pisze:

    > Na jakim dole? Divxy bez problemow sie odtwarzalo na amd k6-2 400 MHz.
    > I chyba bez problemow tez na 300 MHz (o ile pamietam dobrze).
    > Za czasow Windows 98.
    > Oczywiscie wtedy komuter nie mogl nic innego wlasciwie robic.
    > Na 1,5 GHz Celeronie w laptopie to odtwarzanie divx SD nie
    > robi na nim wiekszego wrazenia i sobie czasami puszczalem
    > jakis koncert z divx by sluchac muzyki a jednoczesnie
    > robilem cos innego (Windows XP).

    Divx 3.11 bez większych problemów działał pod 300 MHz, Divx 6.x już nie.

  • 20. Data: 2009-10-31 23:49:42
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Tomasz Kordat pisze:

    > Masz coś skopane.
    > 128MB, Duron 600, GF2MX odtwarzał divx 640x480 w fullscreen bez problemu.

    Czasy się zmieniają, teraz ten sprzęt obecnych Divixów nie odtworzy bez
    problemów. Kiedyś był divx 3.11 czy 3.12 nie pamiętam i na takim
    sprzęcie bez problemów dawał radę, natomiast obecne filmy kodowane są w
    formacie Divx 6.x bądź Xvid i to już dla tego sprzętu zbyt duże wymagania.