  • 1. Data: 2009-10-30 22:21:20
    Temat: FSB a CPU
    Od: skeil <d...@g...com>

    Witam,

    Trochę już wypadłem z obiegu, zatem proszę o krótką radę.
    "Modernizuję" niedużym kosztem kompa. Płyta pociągnie FSB 533 i 667 i
    procki core solo i core duo. Obecnie siedzi core solo 1,8GHz (FSB
    533). Pamięć pociągnie i 533 i 667. Co lepiej wsadzić (core duo) z
    wolniejszym FSB 533 2GHz czy procka z FSB 667 ale za to wolniejszy
    1,8GHz. Cena ta sama, a chodzi o kwestie wydajności. Wiem, że różnica
    znikoma będzie, ale zapytać warto:)

    TIA

  • 2. Data: 2009-10-31 09:17:18
    Temat: Re: FSB a CPU
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    skeil wrote:
> [...]
    > wolniejszym FSB 533 2GHz czy procka z FSB 667 ale za to wolniejszy
    > 1,8GHz. Cena ta sama, a chodzi o kwestie wydajności. Wiem, że różnica

    2GHz z 533 (i ew. przestawić na 667).

    miab

  • 3. Data: 2009-10-31 16:23:43
    Od: skeil <d...@g...com>

    On 31 Paź, 02:17, "miab" <m...@w...pl> wrote:

    > 2GHz z 533 (i ew. przestawić na 667).

    Dzięki, w takim razie będzie 2GHz. Z podkręcania to raczej nic nie
    wyjdzie bo to laptop i bios nie pozwala na zabawę FSB. A tak poza
    konkursem, to na ile core duo jest zgodne z core 2 duo? Podstawka to
    micro-FCPGA, więc jak widzę w obu taka sama. Są core 2 duo z fsb 667,
    jednak w oficjalnej dokumentacji do płyty jest tylko, ze wspiera core
    solo i core duo. Płyta ma

    North Bridge Intel i945GM Revision 03
    South Bridge Intel 82801GHM (ICH7-M/U) Revision 03
    Cpu Socket Socket 479 mPGA

    Biorę się za googlownie.