  • 11. Data: 2009-03-15 23:09:14
    Temat: Re: d7d na co?
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    dominik pisze:

    > W canonie IMHO jak już kupować to 5D, bo przynajmniej pełnoklatkowy.
    > Oczywiście kupno wraz z jakąś rozsądną optyką.
    To jest rada dla osoby tak określającej jedyne wady A700

    >...jedyny minus to cena 2 razy wyzsza niż 350:-/

    :-)
    --
    AL F650 & LC4

  • 12. Data: 2009-03-16 01:28:48
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Andrzej Luczak pisze:
    > To jest rada dla osoby tak określającej jedyne wady A700
    > :-)

    Nie napisałem, że to uniwersalna rada dla każdego. Każdy system ma coś
    fajnego, canon teraz ma rozsądny pełnoklatkowy aparat tanio :)
    40D nie jest dla mnie w czymkolwiek lepszy od A700 :) Tym bardziej jak
    się jeszcze ma tracić na szkłach ;)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 13. Data: 2009-03-16 08:40:02
    Od: j...@g...pl

    On 15 Mar, 21:52, "uciu" <g...@i...pl> wrote:
> [...]
    > +cena bo body moge mieć za ok 1700zł
    > + wielkość
    >
    > a700
    > +matryca i pryzmaty
    > ... jedyny minus to cena 2 razy wyzsza niż 350:-/
    >
    > Ogołny minus to producent ale jako że bazuje na KM da się to przeżyć...
    >
    > Zależy mi na jak najmniejszych szumach przy powedzmy iso 800 czy nawet 1600
    > (wiem, że w te klocki lepszy byłby inny sprzęt/system - mimo to chce zostać
    > przy A)
    >
    > Co z tych dwóch byście polecili? Lub co byście wzięli?

    Jak 7D7 działa, to go używaj, pewnie kolejne 30-40tys. spokojnie
    stuknie. A jak się migawka rozleci to i tak masz opcję darmowej
    wymiany, nawet przy braku gwarancji, bo rozpadająca się migawka uznana
    została za wadę fabryczną 7D7. No być może jakieś ograniczenie
    terminowe jest.

    Teraz jest najgorszy moment na wymianę sprzętu, stare wszystko
    podrożało niebotycznie, nowych puszek ani widu ani słychu. Odkładaj
    kasę na konto, spokojnie foć starym sprzętem, a jak się rozpadnie to
    bez problemu w parę godzin jesteś w stanie kupić nowy.

  • 14. Data: 2009-03-16 10:00:02
    Od: Marx <M...@n...com>

    Sprzedaz obiektywow, szczegolnie teraz, to przyjemna sprawa - osiagaja
    kosmiczne ceny ;)
    A kupic (przynajmniej czesc) mozna pozniej, jak juz ceny pospadaja
    Wiec zmiana systemu nie jest jakos szczegolnie bolesna
    Pytanie czy warto? Jesli kupisz A700, to raczej na pewno nie bedziesz
    zawiedziony.
    Policz, ile aktualnie bedzie Cie kosztowal taki zestaw u konkurencji,
    jaki Ci pasuje. Oszacuj tez zmiane przyzwyczajen, pamietaj przy tym ze
    obiektywy stabilizowane kosztuja z deka wiecej...
    Kupno a350 to raczej dyskusyjna sprawa po tym jak uzywales aparatu z
    owczesnej wyzszej polki.
    Ja na twoim miejscu cykalbym dalej D7D, badz kupil A700.

    Marx (cykajacy D5D)

    Ps.Pamietaj ze D7D moze dostac "drugie zycie" po wizycie w Bremen

  • 15. Data: 2009-03-16 10:30:10
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > A kupic (przynajmniej czesc) mozna pozniej, jak juz ceny pospadaja
    > Wiec zmiana systemu nie jest jakos szczegolnie bolesna

    Bolesny jest tylko ten okres od "teraz" do "pospadają".

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 16. Data: 2009-03-16 12:17:06
    Od: Marx <M...@n...com>

    dominik pisze:

    > Bolesny jest tylko ten okres od "teraz" do "pospadają".
    niekoniecznie, mozesz kupic jakies podstawowe szkla, a z reszta
    specjalizowanych poczekac.
    Marx

  • 17. Data: 2009-03-16 18:35:39
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > A co masz, że tak koniecznie chcesz zostać?

    wiekszość kupina w czasach gdzie nie było tak drogo, nie było znaczka Sony
    na puszkach a wiec szkła były mniej popularne, w dodatku były to początki
    jak weszła 7d :-)
    a co jest... : flinta, M100/2,8 , M50/1,4 , M24-105 czy S10-20 i nie chce
    tego sprzedawać i od nowa kompletować w innym systemie

    uciu

  • 18. Data: 2009-03-16 18:40:00
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Bolesny jest tylko ten okres od "teraz" do "pospadają".

    dokładnie:-) dlatego raczej na pewno wezme A700 ale z zakupem i tak poczekam
    jeszcze ze 2-3 misiące tak by na lato cos nowego dorwac;-)

  • 19. Data: 2009-03-16 18:59:42
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    uciu pisze:

    > w dodatku były to początki jak weszła 7d :-)

    Skoro swego czasu nabyłeś D7D, gdy tylko weszła do sprzedaży, to
    pamiętając ówczesne ceny jedyna wymieniona wada A700 jest jej zaletą.
    Po D7D czułbyś spory dyskomfort w użytkowaniu budźetowych puszek jak A350
    --
    AL F650 & LC4

  • 20. Data: 2009-03-16 20:54:50
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Skoro swego czasu nabyłeś D7D, gdy tylko weszła do sprzedaży, to
    > pamiętając ówczesne ceny jedyna wymieniona wada A700 jest jej zaletą.

    też tak to sobie tłumaczę...ale mamy kryzys:-) a tak poważnie to poczekam
    troche. może coś się trafi w jakiejś promocji:-)

    --
    ---
    pozdrawiam