  • 1. Data: 2009-03-15 20:10:27
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/11 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam !

    Jak co niedziela zamykamy watek zdjeciowotygodniowy

    W zeszlym tygodniu mozna bylo zobaczyc m.in.

    otworkowaty otworek Czarka

    http://plfoto.com/1792741/zdjecie.html

    optymistyczne? zdjecie Janka

    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/08/2.htm

    "przekombinowany domek" Anjaya

    http://www.flickr.com/photos/23594595@N02/3343740684
    /

    i targ konski Sławka (temat az prosi sie o jakas seryjke)

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-
    tydzien-2009/10/targ_1-465.html

    (pewnie sie polamalo)

    Podsumowujac na pewno warto spogladac do tego watku bo
    jednak niektorzy bywalcy naszej grupy od czasu do czasu jakies
    zdjecia robia ;)

    Wszystkim autorom dziekuje i serdecznie zapraszam do pokazywania
    nowych zdjec. Ja niestety znowu nic nie mam ale moze w tym tygodniu
    uda sie na chwile wyskoczyc w plener - czego i Wam zycze.

    Jak zwykle przypominam, ze watek ten jest archiwizowany na stronie
    wymienionej w tytule - dlatego, pokazujac tu zdjecie, zgadzamy sie
    na umieszczenie go na tej stronie. I rowniez jak zwykle zachecam
    do samodzielnego umieszczania pokazywanych zdjec na tej stronie.

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-03-15 21:44:03
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/11 - fotoplenery.eu
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    tomek pisze:
> [...]
    > zdjecia robia ;)
    >
    > Wszystkim autorom dziekuje i serdecznie zapraszam do pokazywania

    hi hi
    dzięki Tomku za opinię.bardzo serdecznie dziękuję.

    w tym tygodniu też coś wrzucę

    dla tych co lubią fotki prosto z aparatu
    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=335
    0380779&size=large

    i kombinacje (tutaj hdr)
    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=335
    6556132

    a wszystko ciągle zimowe.

    pozdrawiam serdecznie
    Andrzej

  • 3. Data: 2009-03-16 12:23:40
    Od: sc67 <n...@n...nospam>

    http://www.tinyurl.pl?ZAP82eUR

  • 4. Data: 2009-03-16 15:11:07
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Tylko nie pytajcie, czemu mam fazę na dziurki :->
    http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    5&s=3

    Czarek

  • 5. Data: 2009-03-16 15:37:50
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    >....... i serdecznie zapraszam do pokazywania

    W tęsknocie za wiosną taki banalny kwiatek:

    http://img520.imageshack.us/img520/1/storczyk01.jpg

    Pozdrawiam
    MP

  • 6. Data: 2009-03-17 07:15:28
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Nietypowo w tym tygodniu troszkę,
    za to można trochę powiększyć i przyglądnąć się "z bliska":

    http://www.przewodnicy.zakopane.pl/rozne/zoomify/Hor
    nsund_Hans_20090315/

    pozdrawiam !

    Witek

  • 7. Data: 2009-03-17 17:51:48
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jak zwykle jeszcze świeże (czyli ociekające topniejącym lodem :)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/09/1.htm
    i następne cztery.
    A tu mam propozycję dla tych, co potrzebują zrzucić nadmiarowe kilogramy
    (ja akurat nie potrzebuję i potem żona z obiadem nie wyrabia :)
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/09/3.htm

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-03-19 08:16:57
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    W 11-tygodniu rządziły dżewa ;)

    http://ggora.art.pl/krajobrazy/20090314_9756.jpg.htm
    lub
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/11/*_1-467.html

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 9. Data: 2009-03-20 11:23:16
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Witam.

    To może i ja coś pokażę? Na początek stoczniowe żurawie. :)

    http://canon-board.info/showthread.php?p=622508#post
    622508

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 10. Data: 2009-03-22 10:49:00
    Od: j...@a...at

    On 15 Mrz., 21:10, " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam !
    >
    > Jak co niedziela zamykamy watek zdjeciowotygodniowy
    >
    > W zeszlym tygodniu mozna bylo zobaczyc m.in.

    troche poczulem sie znuzony fotografowaniem tablicy testowej w
    ostatnich tygodniach wiec zatesknilem za krajobrazem - w tym wypadku
    kobiecym.
    dla doroslych :

    http://onephoto.net/?id=573199

    XXX